Работа Customer Service Representative в София
89 нови обяви за работа
-
2,730 лв - 4,080 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...
-
About us Ingram Micro is a leading technology company for the global information technology ecosystem. With the ability to reach nearly 90% of the global population, we play a vital role in the worldwide IT sales channel, bringing products and servic...
-
1,800 лв - 2,000 лв / месец (бруто) от работодател
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! Take the opportunity to be a part of a world-known compan...
-
Customer Support Agent with English - Mixed Shifts Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidi...
-
Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, Cyprus, Australia, Israel, Seychelle...
-
Customer Support Agent with Italian and English Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiari...
-
Customer Support Agent with Spanish and English - Late Shifts Description About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company ...
-
Junior Client Verification agent with English About Us: Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, C...
-
1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Хей! Търсиш работа с гъвкаво работно време, приятелска атмосфера и хора на твоята вълна? Ако владееш английски и един от следните езици н...
-
Customer support representative for an innovative product with slovak and english
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,560 лв - 3,090 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
2,200 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш доказан клиент, работодател ориентиран към служителите си, който е водещ търговец на мебели предлагащ висококачествени решения т...
-
At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...
-
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалт...
-
Aurubis Bulgaria is state of the art industrial plant and dynamic organization with a solid history and bright future. Over 1000 highly skilled and motivated employees are actively contributing to that success. We have invested over 750 million EUR i...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Отговорности:
- Отговаряне на обаждания от клиенти на компанията;
- Регистриране на телефонни обаждания;
- Анализиране и разрешаване на проблеми;
- Предоставяне на информация по административни и технически запитвания (продукти, фактури и др.);
- Предлагане на допълнителни продукти и услуги;
- Пренасочване на сигнали или обаждания към други отдели.
Изисквания:
- Силен професионализъм с чувство за отговорност и позитивна нагласа;
- Умение за работа в екип;
- Отлично владеене на немски или френски език, както и безупречни комуникационни способности;
- Предишен опит в обслужване на клиенти или продажби ще се счита за предимство.
Компанията предлага:
- Възможност за кариерно развитие в голяма международна компания;
- Атрактивно фиксирано възнаграждение;
- Допълинтелни бонуси, базирани на продажби;
- Бонуси за препоръка на приятел;
- Ваучери за храна;
- Multisport карта;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Корпоративни обучения;
- Динамична и предизвикателна работна среда.
Ако разпознавате себе си в описанието по-горе, моля, изпратете ни автобиография и вече ще бъдете стъпка по-близо до възможността за професионален подем! Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати! Лиценз No.2826. Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
2,730 лв ~ 4,080 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.