Работа Back Office в София

68 нови обяви за работа

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Data Entry Specialist

icon 1,330 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Company Description Louis Dreyfus Company is a leading merchant and processor of agricultural goods. Our activities span the entire value chain from farm to fork, across a broad range of business lines, we leverage our global reach and extensive asset network to serve our customers and consumers around the world. Structured as a matrix organization of six geographical regions and ten platforms, Louis Dreyfus Company is active in over 100 countries and employs approximately 17,000 people globally. Description of Team and Role:

LDC is a world leader in the Agricultural Commodities trading space and the Shared Business Services Center in Sofia is one of the key locations for delivering support services globally. At around 500 desks, we are now poised to leap into an era of considerable expansion.

This role is in a new team where we are migrating multiple finance and logistics back-office functions from a group firm. It is a new domain and will encompass several disciplines, starting with data management and sorting, but growing into a large number of correlated tasks. It is an exciting role for a young candidate who likes to be challenged and is enthusiastic about learning multiple aspects of the warehousing and logistics function, ranging from customer account management to ensuring that our records are up do date and always accurate. It is fast paced, time sensitive and requires extreme diligence and presence of mind.

Day to day tasks: Setting up Data
  • Workflow Data into multiple systems
  • Customer Inputs
Maintain central Tables and Reports
  • Ensure that tables are maintained based on the Business requirements
  • Ensure that the Reports are in line with the global reporting requirements
  • Ensure adherence to business rules, coordinate data inter-table, ensure there is no discrepancy or break in the data chain
Support Projects / Governance
  • Advice, training, process implementation, querying, audit
  • Development and Improvement of functional templates and process documentation
  • Contribute to new projects, migrations and implementation of strategic projects
Contribute to Continuous Improvement
  • Contribute to the effectiveness of the function through identification of areas for continuous improvement, providing input and information to achieve problem resolution.
Performance and Teamwork
  • Contribute to a good team spirit through proactive communication with stakeholders and team
  • Work closely with continuous improvement team and team leaders
  • Work with team members in a coordinated manner to achieve process objectives
  • Ensure that the daily activities, within the responsibilities are fulfilled according to the timetable agreed with supervisor/ manager
Education required: University Degree, preferably in a discipline involving Finance, Economics, Statistics

Skills, Knowledge and Experience:

  • Experience of min 1 years of experience in work in logistics, back-office operations and or accounting functions
  • Experience in a Shared services center environment is an advantage
Technical skills/knowledge (if required):
  • Experience with ERP/CRM/ FO or BO systems will be useful
  • Strong analytical skills
  • Strong interpersonal skills
  • PC literate (MS-office tools, etc.)
  • Good Excel skills is necessary
  • Knowledge of any programming, app development experience would be a huge benefit
  • Communication skills
  • Teamwork
  • Problem-solving
  • Commitment
  • Flexibility
  • Initiative / creativity
  • Experience in working with tight deadlines
  • Experience in working in a service-driven environment

Language:

  • Perfect oral and written knowledge of English
We will consider a lower experience in line of skillsets and attitude. Do not hesitate to apply!

Diversity & Inclusion LDC is driven by a set of shared values and high ethical standards Diversity is part of our DNA. LDC strives to create a diverse and inclusive work environment where people can thrive regardless of gender, sexuality, ethnicity or background.

Sustainability Sustainable value is at the heart of our purpose as a company We are passionate about creating fair and sustainable value, both for our business and for other value chain stakeholders: our people, our business partners, the communities we touch and the environment around us.

What We Offer:

  • 25 annual paid days
  • Additional medical insurance
  • Life Insurance
  • Yearly performance evaluation plan
  • Food vouchers
  • Transportation allowance
  • Multisport card
Only shortlisted applicants will be contacted. Your personal data will be treated as confidential and will be protected according to the Bulgarian Data Protection Legislation and the General Data Protection Regulation 2016/679 (GDPR).

Средна заплата за сектора


1,330 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

3,700 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.1
Добра
iconiconiconiconicon
1.9
iconiconiconiconicon
Баланс между работата и живота
3.7
iconiconiconiconicon
Заплата и Придобивки
2.6
iconiconiconiconicon
Кариера и възможност за развитие
2.2
iconiconiconiconicon
Колеги
2.1
iconiconiconiconicon
Култура и Ценности
3.2
iconiconiconiconicon
Местоположение
3.3
iconiconiconiconicon
Стабилност
1.0
iconiconiconiconicon
Общо усещане
1.0
iconiconiconiconicon
Работна среда
1.0
iconiconiconiconicon
Толерантност и Равенство
1.0
iconiconiconiconicon
Управление

Служител по въвеждане на данни/служителка по въвеждане на данни


Служителите по въвеждане на данни актуализират, поддържат и извличат информация, съхранявана в компютърни системи. Те изготвят изходни данни за въвеждане в компютър чрез събиране и сортиране на информация, обработка на клиентски и счетоводни изходни документи, като преглеждат данните за пропуски и проверяват въведената информация.

Необходими основни умения

  • използване на техники за статистически анализ
  • извършване на почистване на данни
  • използване на софтуер за текстообработка
  • прилагане на политики за информационна сигурност
  • поддържане на изисквания за въвеждане на данни
  • обработване на данни

Необходими основни знания

  • видове документация
  • база данни
  • език за описание на търсене на мрежови ресурси
  • езици за запитвания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.