Работа Back Office в София
82 нови обяви за работа
-
Back Office Specialist Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics! Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should ch...
-
1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
Back Office Coordinator with English | Working on Shifts Spirit of the role: The Back Office Coordinator will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes throu...
-
1,470 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
"Олианс България" ЕАД е част от „Tessi Groupe” - европейски лидер в областта на обработката на документи и други бизнес процеси. В нашия офис в ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Polish and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with Arabic and English to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience ...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Бек офис експерт „Корпоративни клиенти“, София Банка ДСК е една от най-големите банкови групи в България, която играe важна роля в създа...
-
Ние сме Пощенска банка, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ficosota is looking for a Back-Office Specialist who knows how to do sales analytics!
Are you an energetic, positive, smart & fast person? People appraise you as collaborative, detail-oriented, and helpful? Then you should check out this opportunity at Ficosota!
Main Responsibilities :
- Support the Sales team in our Non-Food division in executing their daily duties
- Prepare analysis and data reports
- Provide promo materials and administrative support
- Communicate and provide information related to other departments
- Work with external stakeholders
- Participate in other Sales team projects and activities
- Support the team in executing their daily duties
- University degree in Business, Economics, Finance, Business statistics or in similar field
- Previous professional experience with sales reports and data
- Advanced skills in Excel – Pivot tables, VLOOKUP etc.
- Analytical thinking
- Detail oriented
- Time management and organizational skills
- Excellent English – both written and spoken
- Friendly and positive company environment with non-formal communication
- To be part of a young, ambitious, modern & fast-paced organization
- Opportunity for fast learning, development, and expanding experience
- Team activities, team buildings
- Competitive rewards and food vouchers
- In-house gym to enjoy healthy workouts
- Bear in mind that we give feedback only to shortlisted candidates invited for tests and interviews.
Средна заплата за сектора
1,930 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
4,000 лв / месец
Сътрудник, финансово или счетоводно предприятие
Сътрудниците във финансови или счетоводни предприятия изпълняват операции от административно или организационно естество във финансово предприятие в подкрепа на фронт-офиса. Те изпълняват административни задачи, осъществяват финансови операции, управляват данни и документи на дружеството и изпълняват спомагателни функции и други разнообразни подпомагащи дейности в координация с други отдели на дружеството.
Необходими основни умения
- обработване на документация
- спазване на нормативната уредба
- поддържане на регистър на финансовите трансакции
- наблюдаване на корпоративната политика
- използване на офис системи
- управление на административни системи
Необходими основни знания
- банкови дейности
- финансово управление
- администриране на офис
- стопански процеси
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.