Работа Помощник Брокер
26 нови обяви за работа
-
ОПИСАНИЕ: Водене на индивидуални калкулации; Водене на регистри; Изготвяне на справки; Водене на входяща и изходяща кореспонденция, обр...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back Office Coordinator | Working on Shifts Spirit of the role: The Back Office Coordinator will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes through profession...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
Валутен касиер, гр. Велико Търново Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Различни и насърчаваме ра...
-
Our client is an outstanding international company with a Danish headquarters, providing solutions and consultations for the international transport companies. For more than 40 years, the company has helped many businesses to increase their economic ...
-
1,710 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Company Description Join Sutherland - Where Your Career Soars! About us! Sutherland is pioneering Customer Experience Management (CXM) Globally for 37 Years! As a powerhouse in automation and innovative solutions, we thrive on delivering exceptiona...
-
Join the Elprom Heavy Industries team, which does not only create energy, but builds the future. With over 75 years of experience in the production of power transformers and tap changers with innovative design, we are pioneers in the Bulgarian energy...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Focus on the p...
-
Back Office Coordinator with English | Working on Shifts Spirit of the role: The Back Office Coordinator will support Reverse Logistics and/or Customer Experience Programs requiring client system access. They support the Company’s processes throu...
-
TELUS Digital Bulgaria is looking for passionate Back Office Gaming Support Specialists with German to join our NEW Game Support Team - get the job you will enjoy! A typical day: Assist our players with any issues they might experience or report Fo...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Водене на индивидуални калкулации;
- Водене на регистри;
- Изготвяне на справки;
- Водене на входяща и изходяща кореспонденция, обработка на документи;
- Комуникация по въпроси, свързани с имотите, събиране на такси и разрешаване на проблеми, предоставяне на редовни отчети;
- Организиране на дейности по управление на имоти;
- Подготовка на договори за наем и други свързани документи;
- Координиране и организиране на графици за огледи, поддръжка и ремонти на имотите.
- Изпълнение на и други административни задачи, свързани с управлението.
- Средно или висше образование.
- Отлични комуникативни и организационни умения.
- Умения за работа с компютър (MS Office пакет – Word, Excel, Outlook).
- Добро владеене на български език (писмено и говоримо).
- Предимство: Владеене на английски език.
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство.
- Отговорност, прецизност и внимание към детайлите.
- Умение за работа в екип и самостоятелно.
- Шофьорска книжка, категория B.
- Конкурентно възнаграждение, съобразено с опита и квалификацията.
- Възможност за професионално развитие и обучение.
- Приятна работна атмосфера и екип от професионалисти.
Средна заплата за сектора
710 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
5,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.