Работа Помощник Брокер в Пловдив
4 нови обяви за работа
-
Агенция за недвижими имоти RE/MAX Crystal търси офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса...
-
Търсим офис администратор. Отговорности: Организира и координира административната дейност на офиса; Поема и пренасочва телефонните о...
-
"ПИМК" ООД е водеща компания за транспорт на товари - лидер в областта на международните превози. Във връзка с разширяване на дейността си...
-
We are seeking a skilled and dedicated German speaking Back-office Coordinator. The ideal candidate will be responsible for managing a variety of contract-related tasks and ensuring the effective administration of contract agreements. Collaborate wit...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис администратор в агенция за недвижими имоти
Пълно описание
- Организира и координира административната дейност на офиса;
- Поема и пренасочва телефонните обаждания;
- Посреща гости, клиенти и бизнес партньори на фирмата;
- Обработва постъпващата информация и документация, систематизира я в съответствие с установените правила и процедури – включително сканиране и файлиране;
- Работи със специализиран софтуер след съответно обучение;
- Организира и/или съдейства при подготовка на мероприятия и др;
- Изготвя оферти на нeдвижими имоти, публикува ги в интернет, следи за тяхната актуалност, както и отговаря за поставянето им на витрина;
- Подпомага дейността в офиса чрез изготвяне и предоставяне на необходимите материали.
- Подсигуряване на офис консумативи.
- Да умее да води официална кореспонденция;
- Да владее отлично български език, писмено и говоримо;
- Владеенето на английски език е предимство;
- Да борави отлично с MS Office и основните средства за комуникация – интернет и др.;
- Предишен опит в изпълнението на сходни дейности е предимство.
- добра самоорганизация на времето при изпълнението на задачите;
- способност да се работи активно по няколко задачи едновременно;
- позитивно отношение и умения за работа в екип.
- Конкурентно възнаграждение.
- Възможности за професионално развите в RE/MAX – най- разпознаваемата и уважавана търговска марка в света.
- Приятна работна обстановка.
- Обучения и подкрепа от Топ трейнъри.
Ако имате желание да се присъедините към нашия екип, моля, изпратете своето CV. Ние ще се свържем с кандидатите, които отговарят на изискванията.
Средна заплата за сектора
1,620 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
400 лв / месец
5,850 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.