Работа в София

4.8 хил. нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Client Care Specialist with French (FinTech) *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Client Verification Czech and English Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, Cyprus, Austr...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Client Verification Agent with Chinese Description Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK,...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 250 лв - 500 лв / месец (бруто) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Мърчандайзер аранжор Global Marketing Bulgaria повече от десет години е лидер сред компаниите, работещи в областта на Мърчандайзинга в страната. Ни...

  • icon Пълно работно време Стаж

    СУПЕР СТАЖАНТ на BILLA - Счетоводен отдел Искаш ли да стартираш кариерния си път в голяма международна компания, която да развие суперсили...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Postbank is looking for an Account Manager in Medium Corporate Clients Department/ Corporate Banking Division for Sofia. Requirements: The successful applicant will be entrusted with the following main tasks: Responsible for the fulfillment of the ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Компанията притежава над 150 товарни автомобила - стандартни бордови камиони, мега-композиции, цистерни за превоз на течни горива, цистер...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    SUPPLY CHAIN COORDINATOR BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! Are you interested in Su...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Стаж

    Coke Internship in Premium Spirts Coke Internship attracts ambitious people in early career stage. Our interns gain knowledge and skills through practical experience and benefit from the support of their mentors. Our aim is to share the opportunity ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме една от любимите марки на българските клиенти и водеща компания в областта на търговията с облекла. Вярваме, че всеки заслужава д...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At McDonald's Bulgaria we rely on our IT systems to power the solutions that help consumers around the world. We’re seeking an experienced IT Supervisor who can join us on this journey, using his or her technological skills to make us more efficien...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 1,780 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    We’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into their best selves, and ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 2,910 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    We are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. For one of our clients – an internati...

    17 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Client Care Specialist with French (FinTech)

Pontica Solutions
location_on гр. София

icon 2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Client Care Specialist with French (FinTech)
  • *All interviews will be conducted remotely (online or by phone).
Pontica Solutions is an award-winning outsourcing company that specializes in delivering innovative customer experience (CX) solutions to our global clients in diverse industries such as High-Tech, FinTech, Healthcare, Games and Entertainment, E-commerce, Renewable Energy and Utilities, Logistics, and more.

Committed to excellence and continuous improvement, we transform our talent into high-quality experts, providing opportunities for learning and development, vertical and horizontal growth.

Become part of a French company specializing in transforming financial services for small businesses by enabling seamless integration of white-labelled banking features. Their platform empowers businesses to effortlessly embed banking services like accounts, cards, and payments while simplifying regulatory compliance.

What would you do on this role:

  • Act as the main point of contact for customers, managing inquiries through the ticketing system and providing fast, empathetic responses.
  • Stay up to date on product features to effectively assist customers, solve issues, and clearly communicate technical details as updates are rolled out.
  • Help improve customer-facing resources like FAQs and troubleshooting guides, ensuring they are clear, useful, and easy for customers to access.
  • Suggest ways to improve workflows and tools, collaborating with the team to find solutions that enhance efficiency and customer support quality.
  • Help the team meet its objectives and KPIs, delivering high-quality support that ensures customer satisfaction and long-term loyalty.
What skills are needed:
  • Fluency in French (C1). Good communication skills in English (B2).
  • Minimum 2 years of experience in a Customer Support role.
  • Prior experience in banking or fintech is a plus.
  • Excellent soft skills with a customer-focused mindset, strong collaboration, and interpersonal abilities.
  • Strong analytical skills and a proactive approach to process optimization.
  • Detail-oriented and highly organized, with the ability to work both independently and collaboratively in a team environment.
What we offer in return:
  • An attractive remuneration. Referral bonuses.
  • Fixed working hours. (Monday-Friday; 10:00-19:00)
  • 20 days of paid leave per year + 2 days off for volunteering
  • Digital food vouchers.
  • Full training provided. Hybrid model after training.
  • Additional health insurance and other social benefits. Exclusive discounts & offers.
  • Open-minded management team promoting innovation, personal, and professional development.
  • Permanent employment; full-time.

Средна заплата за сектора


2,140 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

32,850 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.