Работа Експерт Трз

42 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Водеща строителна компания в региона, с цел разширяване на дейността си, търси да назначи Специалист ТРЗ касиер-счетоводител за град Вар...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Специалист „Човешки ресурси - ТРЗ“ „Алфа Консулт България“ търси специалисти за свой клиент на позиция „Специалист Човешки ресурси...

    13 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...

    12 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...

    14 Dec 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист Администриране на персонала (ТРЗ)

МПМ ХОТЕЛС ООД
location_on гр. София

icon 1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Описание на длъжността:

1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудовите отношения и др. Служебни бележки за доход. 2. Подготовка и оформяне на цялостната документация по назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала. Оформяне на Трудови книжки. 3. Администриране, контролиране и поддържане на личните досиета на служителите с всички необходими документи. 4. Изготвяне на уведомления за НАП, за сключените, изменени и прекратени трудови договори и подаването им към НАП, както и декларации обр. 1 и обр. 6. 5. Регистриране на представени болнични листове пред НОИ. 6. Изготвяне на ведомости за работни заплати. 7. Участие при изготвяне и контрол на предоставени работни графици. 8. Сътрудничество при проверки от Главна инспекция по труда и ревизии от НАП и НОИ.

Изисквания към кандидата:

1. Подходящо образование - висше или средно специално - счетоводство, икономика или релевантно за длъжността. 2. Доказан опит на същата или подобна позиция - минимум 3 години, ще се счита за предимство. 3. Отлично познаване на трудовото и осигурително законодателство и актовете по прилагането им. 4. Tълкуване и познаване на действащата нормативна уредба – КТ, КСО, ЗЗД, ЗЗБУТ. 5. Много добри компютърни умения – MS Office. 6. Организиран, отговорен, ориентиран към детайлите. 7. Отлични комуникативни и аналитични умения, умения за работа в екип, лоялност.

Ако това предложение ви е заинтригувало и отговаряте на посочените критерии, моля изпратете актуална автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати. Информацията която предоставяте е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Дружеството се задължава да я използва единствено за целите на подбора.

Средна заплата за сектора


1,920 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.