Работа Експерт Трз
42 нови обяви за работа
-
Описание на длъжността: 1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни ...
-
Who we are Sutherland is a global leader in digital transformation and world-class customer service. We are the driving force behind today's experiential giants – the companies best known for the transformative experiences they deliver, operating ...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...
-
Are you ready to take the next step in your career and achieve your next challenge? If your answer is YES - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! The Payroll and Administration Specialist role is to suppor...
-
Водеща строителна компания в региона, с цел разширяване на дейността си, търси да назначи Специалист ТРЗ касиер-счетоводител за град Вар...
-
Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being...
-
1,940 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Специалист „Човешки ресурси - ТРЗ“ „Алфа Консулт България“ търси специалисти за свой клиент на позиция „Специалист Човешки ресурси...
-
„БОДУ“ ООД търси да назначи служител за позицията „ТРЗ специалист“. Изисквания: Завършено икономическо образование; Трудов стаж кат...
-
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Кои сме ние? Началото на нашето пътешествие е дадено официално през далечната 2002 година, когато в Пазарджик стартира сво...
-
2,170 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in the area of personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany, and...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Специалист Администриране на персонала (ТРЗ)
Пълно описание
1. Водене на процеса по администриране на персонала – изготвяне на трудови и граждански договори, допълнителни споразумения, заповеди за прекратяване на трудовите отношения и др. Служебни бележки за доход. 2. Подготовка и оформяне на цялостната документация по назначаване, преназначаване и освобождаване на персонала. Оформяне на Трудови книжки. 3. Администриране, контролиране и поддържане на личните досиета на служителите с всички необходими документи. 4. Изготвяне на уведомления за НАП, за сключените, изменени и прекратени трудови договори и подаването им към НАП, както и декларации обр. 1 и обр. 6. 5. Регистриране на представени болнични листове пред НОИ. 6. Изготвяне на ведомости за работни заплати. 7. Участие при изготвяне и контрол на предоставени работни графици. 8. Сътрудничество при проверки от Главна инспекция по труда и ревизии от НАП и НОИ.
Изисквания към кандидата:
1. Подходящо образование - висше или средно специално - счетоводство, икономика или релевантно за длъжността. 2. Доказан опит на същата или подобна позиция - минимум 3 години, ще се счита за предимство. 3. Отлично познаване на трудовото и осигурително законодателство и актовете по прилагането им. 4. Tълкуване и познаване на действащата нормативна уредба – КТ, КСО, ЗЗД, ЗЗБУТ. 5. Много добри компютърни умения – MS Office. 6. Организиран, отговорен, ориентиран към детайлите. 7. Отлични комуникативни и аналитични умения, умения за работа в екип, лоялност.
Ако това предложение ви е заинтригувало и отговаряте на посочените критерии, моля изпратете актуална автобиография. Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати. Информацията която предоставяте е поверителна и попада под защита на ЗЗЛД. Дружеството се задължава да я използва единствено за целите на подбора.
Средна заплата за сектора
1,920 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,600 лв / месец
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.