Работа Вътрешен Одитор в София
76 нови обяви за работа
-
We are seeking an experienced, motivated, and detail-oriented Internal Compliance Auditor to join our team in Sofia, Bulgaria. This role offers an exciting opportunity to work in a dynamic environment, ensuring adherence to internal controls, complia...
-
Опаковка БГ ЕООД търси да присъедини към екипа си подреден и отговорен човек с внимание към детайлите счетоводител. Работата е на място! ...
-
Защо Ingram Micro? Бизнес на 6 континента. 28 000 служители в световен мащаб. 1300+ служители в България. 50 модерни офиса. 40+ години в сферата на техн...
-
EmpoWEr се състои от експерти с дългогодишен опит в откриването на възможности и развитието на хората до пълния им потенциал. Ние сме тук, за...
-
NEW YORKER е съвременна компания, която се представлява по целия свят чрез 1200 филиалa в 47 държави и непрекъснато се разраства. С екип от над 23000...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Старши счетоводител Екипът ни се разширява и търсим старши счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своят...
-
Счетоводител в отдел „разходи“ към дирекция „разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. софия
Dsk Bankгр. София
Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...
-
Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
С цел осигуряване на качеството на работа на търговския екип "Рошен България" част от "Сладкарска Корпорация "Roshen" обявява подбор за пози...
-
СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Key Responsibilities
· Participate in the audit engagement planning stage by developing audit plan, conducting risk assessment and interviews with stakeholders, performing data analysis and document reviews, etc. · Evaluate the adequacy of internal policies and procedures and their alignment with regulatory expectations. · Assess the design and operating effectiveness of internal controls established to mitigate regulatory risks arising from, but not limited to, frameworks such as, MiFID II, ESMA, GDPR, JMSLG, FCA, CySEC, ASIC. · Perform fieldwork and prepare audit reports in line with the Global Internal Audit Standards, company’s methodology and tools and industry best practices. · Communicate findings effectively to stakeholders and follow up on the implementation of the agreed corrective actions. · Continuously monitor the adequacy of processes, controls, and technology, escalating issues and risks as necessary. · Collaborate with relevant business units to ensure efficient and effective communication is maintained. · Stay updated on the latest developments in the regulatory environment, laws, and industry expectations. · Participate in ad hoc projects to promote personal and organizational growth. · Share best practices and lessons learned with the team to foster a culture of continuous improvement.
Requirements Experience:
· 1+ years of experience in internal/external audit, compliance audits, controls assurance, or related fields. · Background in financial or fintech companies is preferred. · Exposure to compliance and internal control audits is preferred. · Big4 or other top tier accounting firm experience is an advantage.
Skills and Knowledge:
· Strong research, analytical, and problem-solving skills. · Excellent written and verbal communication skills in English, with the ability to adapt to different audiences. · Familiarity with regulatory frameworks applicable to the industry, including ESMA, JMSLG, MiFID II, and GDPR. · Proficiency in MS Tools - Excel, PowerPoint, Word, Outlook, etc. · Knowledge in root cause analysis, audit standards, and audit cycles. · Ability to multitask, prioritize, and work effectively under tight deadlines. · High attention to detail and a proactive, self-motivated approach.
Education:
· Bachelor’s or Master’s degree in Finance, Law, Auditing, FinTech. · Willingness to pursue company-sponsored certifications in auditing or compliance.
What We Offer:
· A supportive and dynamic work environment. · Opportunities for professional development and career progression. · A chance to work closely with diverse teams across various departments.
If you are an internal audit and compliance enthusiast with a passion for maintaining high standards of integrity and a desire to thrive in a fast-paced industry, we encourage you to apply and join our team.
Working days/Hours: 40 hours/week - Monday to Friday, 9am-6pm; Hybrid model - 3 days from the office
All Stratos Support EAD employees must be eligible to work in Bulgaria.
Prior to submitting your resume, the firm requests that you do the following:
Review the firm's website thoroughly at https://www.tradu.com/uk/
Company Description Tradu is a new multi-asset global trading platform and is part of the Stratos group of companies. Tradu, built by traders for traders, provides the most sophisticated traders with a serious platform that allows them to move easily between asset classes such as stocks, CFDs and crypto, depending on the regulations that govern the trader’s market.
Equal Opportunity Employer
Средна заплата за сектора
2,040 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
600 лв / месец
5,950 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.