НЮ ЙОРКЪР БЪЛГАРИЯ EООД
Ню Йоркър България ЕООД работа
46 резултата
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
УПРАВИТЕЛ НА МАГАЗИН
Пълно описание
„Dress for the moment” е повече от просто мото за нас. NEW YORKER създава мода за истинските моменти. Търсим служители със страст, смелост за иновации и любов към креативността, които със своята личност и ентусиазъм ни движат напред и постоянно ни вдъхновяват. Непринудено, вдъхновяващо и винаги готово за потапяне в нови светове и за живот във всеки момент. Търсите ли възможност да се присъедините към атрактивна и динамична компания, където можете да правите промяна всеки ден? Тогава не чакайте и започнете своята кариера – сега, в една от най-красивите индустрии в света!
Нашите магазини са лицето на NEW YORKER. В нашата компания ние сме близо до нашите клиенти и същевременно ги вдъхновяваме с нашия бранд. Със страст към модата, усет към тенденциите и силна ориентация към обслужването и отдаденост, ние създаваме перфектно пазарувателно изживяване. Нашите 23 000 служители в продажбата в над 1 150 магазина участват активно в организацията на оперативните бизнес процеси и в голяма степен носят отговорност за управлението на успеха на компанията.
Основни отговорности:
- Поемате пълната отговорност за магазина – включително всичко, свързано с него
- Ръководите екипа – познавате съвременните мениджърски практики, мотивирате служителите с ясни цели и осигурявате тяхното развитие чрез тренинги и обучения
- Избирате и обучавате персонала, за да бъде оптимално подготвен
- Следите развитието на бизнеса и инициирате съответни мерки за успеха на магазина
- Гарантирате, че най-новите модни тенденции винаги са представени – за вдъхновение на клиентите и стимулиране на продажбите
- Извършвате административни задачи в офисната част на магазина
Изисквания:
- Завършено търговско/икономическо образование
- Опит в търговията на дребно с текстил ще се счита за предимство
- Притежавате автентични лидерски качества, с които водите екипа с отдаденост и харизма
- Умеете да вдъхновявате колегите и да ги мотивирате да постигат зададените цели
- Имате талант за продажби и поставяте клиента в центъра на вниманието
- Афинитет към модата, който вдъхновява и другите
- Умения за планиране и организация на задачите
- Комуникативност и способност за работа в екип
Компанията предлага:
- Атрактивна работна среда в успешен семеен и глобален бизнес
- Привлекателна бонусна система
- Редовни тиймбилдинг събития
- Отстъпка за служителите от най-новата ни колекция
- Отлични перспективи за развитие и възможност за кариерно израстване
- Всеобхватно въвеждащо и вътрешно обучение
- Гъвкаво работно време
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Мнения и оценки от служители
Управител, магазин
Управителите на магазини отговарят за дейностите и персонала в специализираните магазини.
Необходими основни умения
- гарантиране на достъпност на инфраструктурата
- проучване на нивата на продажби на продуктите
- развиване на стратегии за ценообразуване
- заявяване на стоки
- управление на бюджети
- поддържане на връзка с клиентите
Необходими основни знания
- продажбени дейности
- трудовото право
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.