Работа Асистент Одитор в София
76 нови обяви за работа
-
Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...
-
1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...
-
Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
-
Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...
-
Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...
-
Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...
-
2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...
-
Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...
-
Accountant What You`ll Do: · Posting of primary and secondary accounting documents; · Posting of accruals, deferrals, closure of payments, etc.; · Prepare accounting entries for revenue recognition; · Ensures timely and accurate billing by v...
-
Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...
-
Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...
-
BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! For our Head office in Sofia, we are looking for a...
-
Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изисквания:
- Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация;
- Професионален опит: най-малко 3 години в областта на финансите/счетоводството.
- Опит в оперативното финансово-счетоводно управление във финансова / банкова или небанкова/ институция и изготвянето на индивидуални и консолидирани финансово-счетоводни отчети;
- Отлично познаване на нормативното законодателство;
- Управлението/участието във вътрешни проекти по създаване/въвеждане на финансово-счетоводни политики, процедури процеси и/или информационни системи ще бъде считано за предимство;
- Компютърна грамотност: опит със счетоводни програми, специализиран софтуер, ЕРП системи и добро владеене на MS Office приложения (Excel, Word, Power Point);
- Работно ниво на владеене на бизнес английски език – писмено и говоримо; добро ниво на владеене на специализиран английски език в областта на финансите и счетоводството;
- Подпомага главния счетоводител като се стреми да оптимизира счетоводните операции и осигурява своевременно отразяване на всички стопански операции;
- Контролира спазването на установените правила за оформяне на документите, свързани с движението на финансовите средства, активите на дружеството, разчетите и платежните задължения;
- Участва в изготвянето на месечни и годишни финансови отчети съгласно изискванията на МСС;
- Участва в изготвянето на декларации по ЗДДС, ЗКПО, БНБ;
- Участва в своевременното изготвяне на месечни и годишни отчети и справки във връзка със счетоводното и данъчното законодателство, както и текущи отчети и финансови анализи;
Възможност за професионална реализация в компания с утвърдени правила и стандарти на работа.
Средна заплата за сектора
2,230 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
250 лв / месец
9,550 лв / месец
Счетоводител
Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.
Необходими основни умения
- подготвяне на данъчни декларации
- изчисляване на данък
- извършване на операции по счетоводния баланс
- тълкуване на финансов отчет
- проверяване на счетоводна документация
- подготвяне на финансов отчет
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- процеси във финансовия отдел
- финансов отчет
- откриване на измами
- амортизация
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.