Работа Административен Сътрудник

108 нови обяви за работа

  • icon 1,700 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ### Преглед на длъжността Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на ...

    13 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание: Организиране и координация на офис дейностите – рецепция; консумативи; работа с офис техника; Административно подпомагане на...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние от БАБ Консулт сме в търсене на Офис сътрудник за наш партньор – утвърдена международна компания, специализирана в иновативни решен...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon 2,170 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Да бъдеш лицето на бранд, който всеки ден прави живота на 4 милиона българи по-лек. И да надхвърляш очакванията на всеки човек с личната си...

    10 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни задължения: Водене на кореспонденция с контрагенти (доставчици и клиенти) по телефон и през имейл; Работа с база данни и офис тех...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне на документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Кей Енд Ви“ ООД е с богат 17 годишен опит в сферата на услугите. Дружеството развива дейност в няколко пера – като кухня-майка за кетъри...

    09 Oct 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Х е компания за реализации! Единствената компания, в основата на която стои човешкия потенциал! Всеки човек желае най-доброто за себе си. ...

  • icon 1,940 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Наш партньор – водещ производител на метални конструкции – търси организиран и комуникативен офис асистент, който да се включи активно...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    08 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    MyCredit е небанкова финансова институция, специализирана в отпускането на потребителски заеми от 100 до 200 000 лв на лица с доказан и недоказан...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим офис асистент за нашия екип в Пловдив. Ако си усмихната, организирана личност и умееш да работиш под напрежение, ще се радваме да с...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент – медицински център „Искър“, търсим Административен Асистент (гъвкаво работно време). Административен Асистент Адрес: г...

    07 Oct 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

ОФИС АСИСТЕНТ

СОЛИС EООД
location_on гр. София

icon 1,700 лв ~ 2,500 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


### Преглед на длъжността

Търсим динамичен и организиран човек, който да се присъедини към нашия екип като офис асистент – консултант на щори. Ако сте комуникативни, имате усет към детайлите и сте готови да предоставяте отлично обслужване на клиентите, ние искаме да бъдем вашият следващ професионален дом.

### Основни задължения

  • Консултиране на клиенти относно избора на подходящи щори и аксесоари.
  • Поддържане на постоянна връзка с доставчици и клиенти.
  • Управление на поръчките и координация на доставките.
  • Организация и поддръжка на складовите наличности.
  • Асистиране при административни задачи и подпомагане на екипа в ежедневните дейности.
### Изисквания и квалификации
  • Висше образование или опит в подобна роля.
  • Отлични комуникативни и организационни умения.
  • Внимание към детайлите и способност за работа в динамична среда.
  • Добри компютърни умения, включително познаване на MS Office.
  • Предимство ще бъде познание в областта на дизайна на интериора или търговията на дребно.
### Какво предлагаме
  • Конкурентна заплата и допълнителни бонуси.
  • Възможност за професионално развитие и растеж в компанията.
  • Работа в приятелски и подкрепящ колектив.
  • Допълнително здравно осигуряване.
  • Осигурено обучение за повишаване на квалификацията.

Средна заплата за сектора


1,700 лв ~ 2,500 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.