Работа Административен Персонал
104 нови обяви за работа
-
CITYCASH е прогресивно развиваща се небанкова финансова институция, която от 2013 г. работи с визията да предлага различни кредитни продукти, ...
-
1,800 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент търсим организиран и отговорен Административен асистент, който да подпомага ежедневната работа на екипа. Изисква...
-
1,200 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Еконт Севлиево, ул. Никола Петков 41а търси талант. Нашият човек: е отговорен. За него всичко е лично; е комуникативен. Може да обясни какв...
-
Във връзка с постоянното си развитие, фирма Темена ЛТД ЕООД търси да назначи ''Офис сътрудник - търговски отдел" за град Пловдив. Компания...
-
Комплекс Авалон търси да назначи професионалист на длъжността офис асистент. Изисквания към кандидатите: Много добри умения за работа ...
-
Във връзка с разширяването на дейността си “СПС Комерс ” ЕООД търси да назначи – служители с немски , английски език. Изисквания: добър...
-
Лагардер Травъл Ритейл България е дъщерно дружество на френската компания Лагардер Травъл Ритейл, част от медийна група Лагардер. Компа...
-
1,240 лв / месец (нето) от работодател
ХОУММАРТ ЕООД е водеща компания в България, специализирана в онлайн търговията, монтажа и поддръжката на климатична техника за дома и би...
-
ИНТРАМА е производител и вносител на машини и консумативи за хранително-вкусовата промишленост. Търговската и сервизна дейност се осъщ...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...
-
Фирма Цемко ЕООД е голяма и утвърдена компания, чиято основна дейност е внос и търговия на строителни материали. За своите нужди търсим ...
-
ПСК Пътстрой търси да назначи мотивирана и отговорна личност на длъжността Офис сътрудник. Изисквания към длъжността: Работен английс...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим мотивиран и отговорен Технически сътрудник, който да стане част от екипа на наш клиент! Основни отговорности: Събира, обработва ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Нашата основна мисия е да осигуряваме достъпна финансова помощ във всяка точка на България, с коректно обслужване и максимално прозрачни условия към клиента. Присъединявайки се към нас като ТЕХНИЧЕСКИ ОФИС СЪТРУДНИК ще имате възможност да прилагате своите умения, ежедневно да усвоявате нови знания и добри практики и да се възползвате от възможностите от развитие.
Ние търсим Мотивиран кандидат, чиято цел е да координира потока на информация, подпомагайки правилното функциониране на Регионалния офис.
Отговорности и задачи
- Проверявате и контролирате паричните средства, които преминават през касата на
- Организирате документооборота;
- Подготвяте и изпращате пощенски пратки;
- Подпомагате дейността на екипа.
- Възможност да бъдете част от една от най-динамично развиващата се компании в небанковия финансов сектор;
- Пет дни допълнителен отпуск след втората година стаж в компанията;
- Ваучер за щастливо събитие
- Допълнително здравно осигуряване, с включена стоматологична помощ;
- Възможност за надграждане на вашите знания и умения;
- Дългосрочен професионален ангажимент и възможности за развитие;
- Твърдо възнаграждение.
Първоначалният подбор ще се извърши по документи, ще се свържем само с одобрените кандидати. Гарантираме пълна конфиденциалност на Вашата кандидатура. Изпратените от Вас данни са лични по смисъла на Закона за защита на личните данни и се предоставят доброволно и с изричното съгласие на всеки кандидат.
Социални Придобивки
- shopping_cartОтстъпки/Намаления в Търговски Обекти
- business_centerКариерно Развитие
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
Средна заплата за сектора
1,160 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.