Работа Административен Персонал

103 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При нео...

  • icon 1,630 лв - 1,780 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За наш клиент,българска фирма от сектора на машиностроително производство,търсим да назначим: СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ Описание на ...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon 1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Голяма и утвърдена компания в производството на PVC профили разширява своя екип и търси мотивиран и организиран Офис асистент с турски ез...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК DSV – Глобален транспорт и логистика е сред най-големите международни компании, която оперира в повече от 80 дъ...

    25 Feb 2025 Още...
  • icon 1,010 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предоставя свободно работно място за офис сътрудник с компютърна грамотност и шофьорска книжка катВ.П...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Форего Пропърти Мениджмънт" ООД е фирма работеща в сферта на недвижимото имущество, хотелиeрство и ресторантьорство. Търсим да назначим...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ОФИС АСИСТЕНТ Здравейте! Ние сме Пътностроителна компания и търсим нов член на екипа. Ние ценим качеството, иновациите и екипната работ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно разрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързооборотни х...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    ОФИС АСИСТЕНТ Andrews/ е един от най-ярките символи на българската мода с повече от 30 години опит в създаването на мъжка мода. Ако Вие сте ком...

    24 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Вече 19 години верига аптеки Subra предоставят на своите клиенти и пациенти качествени лекарствени и козметични продукти, медицински издел...

    21 Feb 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Оберон-Х ООД е една от първите български компании, занимаващи се пакетиране и търговия на зърнени храни и мед и консервирани храни. И тъй ...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Технически сътрудник в отдел Внос Търсим Технически сътрудник в отдел Внос PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 год...

    19 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: СКЛЮЧВАНЕ И РЕГИСТРАЦИЯ НА ДОГОВОРИ ЗА НАЕМ И АРЕНДА НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ ОЧЕРТАВАНЕ НА ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ, КОИТО ОБ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    “Тия Логистикс” ЕООД е семейна лицензирана транспортна фирма ,извършваща международен транспорт и спедиция с установени позиции на па...

    18 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Административен асистент в МЦ

icon 1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Център за роботизирана рехабилитация „ReGo” разполага с първият в България уред за рехабилитация на долен крайник – Локомат Про. При необходимост към рехабилитационния план се добавят роботизирани уреди за горен крайник, с излючително прецизен и ефективен софтуер за максимални резултати. Разполагаме с уреди за рехабилитация и възстановяване на всяка една зона от човешкото тяло.

Екипът на Център за роботизирана рехабилитация “ReGo” се състои от внимателно подбрани, обучени и сертифицирани специалисти в областта на неврорехабилитацията. Техният дългогодишен опит и лична мотивация да помагат на всеки пациент, водят до успешни резултати. Високо ценим и развиваме компетенциите на нашите служители, които са ключови за качествена услуга и успех. Присъединявайки се към нас ще имате възможността да сте част от високоефективен и отдаден на професията си екип. Във връзка с разсрастването на дейността си Медицински център „Рего” търси да назначи мотивиран служител с подходящите опит и знания на длъжност:

Административен асистент в МЦ

Описание на длъжността:

  • Приема и осъществява входящи разговори с потенциални клиенти и пациенти на центъра с цел създаване на мотивация у тях за ползване на предлаганите услуги.
  • Обработва различни клиентски запитвания и заявки за предлаганите услуги.
  • Обработва получената информация – официални документи, епикризи и др.
  • Посреща, настанява и регистрира пациентите в центъра за физикална и рехабилитационна медицина.
  • Изготвя работни графици.
  • Организира, ръководи и контролира цялостната оперативна дейност по отношение на изпълнение на графиците за посещение на пациенти и тези на служителите.
  • Осъществява активна комуникация с пациенти и служители за осигуряване на комплексно, качествено и навременно обслужване.
  • Изготвя ежемесечни отчети по отношение на заетостта на персонала и цялостната дейност на центъра.
  • Проследява плащания, договори и неплатени фактури.
  • Работа с касов апарат и ПОС терминал.
  • Приема плащанията на пациентите и издава необходимите финансови документи във връзка с това.
  • Работа със специфичен софтуер.
  • Избира правилния подход към всеки клиент.
Изисквания за длъжността: 1. Висше образование, образователно-квалификационна степен „Бакалавър“ или „Магистър“. 2. Медицинско образование е с предимство. 3. Образование със специалност „Здравен мениджмънт“ е с предимство. 4. Опит на подобна позиция в медицинско заведение е с предимство. 5. Владеене на английски език. 6. Компютърна грамотност и умения за работа с MS Office пакет и ПОС терминал. 7. Опит в обслужването на клиенти.

Личностни качества и умения:

  • Отлични комуникативни умения и ясна дикция;
  • Отлични организационни умения и спазване на срокове.
  • Усмихнати, дружелюбни, внимателни и загрижени към пациентите;
  • Добра писмена и речева култура на български език;
  • Умение за убеждаване и водене на преговори;
Ние предлагаме:
  • Добро възнаграждение. Трудов договор сключен с "Капитал Хелт Холдинг" ЕАД.
  • Възможности за професионално развитие.
  • Работа на смени по 8 ч. Първа смяна от 06.00 ч. до 14.00 ч. Втора смяна от 13.00 ч. до 21.00 ч.Трима служители обезпечават тези смени от понеделник до неделя.
  • Добра среда на работа и подкрепа от управлението на медицинското заведение.
Местоположение на работното място:
  • гр. София, бул. Линкълн № 143 в близост до метростанция, автобуси 11, 73.
Ако желаете да станете част от екипа на „Медицински център „Рего”, моля кандидатствайте с актуално CV (Европейски формат), с посочени актуални данни за обратна връзка.

Предоставените от Вас данни попадат под специалната защита на ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора на тази длъжност.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Средна заплата за сектора


1,530 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.