Работа Счетоводител Консултант в София

60 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    BUSINESS / FINANCIAL CONTROLLER BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products for our customers! If you are striving to maximizes bu...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    „БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies in attracting the most suitable and skillful people for them. Our team consists of professionals with experie...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    We are recruitment agency EmpoWEr Bulgaria. For our client – large international company, we are looking for a Financial Controller with opportunity for relocation. Location: Sofia, Bulgaria More about the role: Fact based challenger Business ca...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Една от водещите интернет медийни компании в България "Инвестор.БГ АД" обявява конкурс за длъжността Счетоводител Ако Вие сте мотивиран...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Специалист Вътрешен одит, Дирекция Вътрешен одит, гр. София Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи Р...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Главен счетоводител Ние, ВМ Финанс Груп сме българска икономическа група, която управлява портфолио от 8 компании в различни сектори – ...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Brief Louis Dreyfus Company is a world leader in the processing of agricultural commodities, tempered and fueled by 170 years of experience with offices in more than 55 countries and approximately 18,000 employees. The company has been successfully...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За WALLTOPIA WALLTOPIA е световен лидер в проектирането и производството на катерачни стени, като задава глобалния стандарт за иновации, качеств...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    МБАЛ "НКБ" ЕАД , търси да назначи вътрешен одитор. Извършва одит на системите, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит, о...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хелти Барс ООД е иновативна, модерна и бързоразвиваща се компания, която се ръководи от мотото: "НАШАТА СТРАСТ Е ДА ПРАВИМ БАРОВЕ". Компан...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA is the global leader in the production of artificial climbing walls and active entertainment facilities. Since 1998, we have successfully completed over 2,000 projects in 78 countries across 6 continents. We seek challenges, set trends, and...

    04 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Grove Global Consult, a leading consulting and recruitment agency dedicated to serving the global private sector, is seeking a detail-oriented Internal Auditor to join one of our prestigious clients. Your Role & Responsibilities: Conducting planned...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...

    28 Feb 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

BUSINESS / FINANCIAL CONTROLLER

BILLA
location_on гр. София

icon 2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


BUSINESS / FINANCIAL CONTROLLER

BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products for our customers!

If you are striving to maximizes business performance by working closely alongside, supporting, challenging and influencing the business, we are offering you the right opportunity to apply your experience and contribute to our success by joining our team in Sofia as a Business/Financial Controller.

YOUR AREA OF RESPONSIBILITY:

  • Supports the short and long-term business planning cycle of the company and budget updates;
  • Advises and provides guidance for the decision making via strong business cases, scenario modelling and relevant insights;
  • Monitors actual cost development vs Budget and provides early warnings on deviations;
  • Monitors and analyzes activities with financial impact in the stores (accruals, stock adjustments, inventory differences, etc.);
  • Ensures respective risks are managed throughout the year and proposes mitigating actions;
  • Proactively identifies cost saving opportunities;
  • Participates in projects related to top line growth, resource allocation and cost-reduction;
  • Supports month-end and year-end closing processes;
  • Prepares various management reports on daily, weekly and monthly basis.
WHAT WE’RE LOOKING FOR:
  • University degree in Finance, Accounting, Economics, Business Informatics or other relevant;
  • 3+ years of relevant experience on a similar position, preferably in Retail / FMCG industries;
  • Good business acumen and understanding of commercial processes;
  • Strive for continuous learning and professional development;
  • Pro-active attitude with strong focus on business partnering and team work;
  • Proven analytical skills with attention to details that drives decision making;
  • Excellent organizational skills with ability to set priorities and multitask under pressure;
  • Highly proficient in MS Office; Experience with SAP and databases is considered an advantage;
  • Excellent language skills in English and/ or Good command of German language.
WHAT WE OFFER:
  • Challenging opportunity for long-term career development in a multinational company;
  • Extensive opportunities for training and continuous professional growth;
  • Work in an open and friendly environment;
  • Competitive remuneration in line with your qualifications and professional experience;
  • Additional benefits.
If you are interested in our opportunity, please send your CV. Your application data will be treated with strict confidentiality. Only short-listed candidates will be contacted.

Социални Придобивки


  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • credit_card
    Бонусова Система
  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • child_friendly
    Стартов Пакет Раждане на Дете

Средна заплата за сектора


2,230 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

500 лв / месец

максимална

6,150 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.8
Средно добра
icon icon icon icon icon
1.9
icon icon icon icon icon
Общо усещане
1.9
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.2
icon icon icon icon icon
Колеги
1.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.6
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.7
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.6
icon icon icon icon icon
Управление
1.5
icon icon icon icon icon
Работна среда

Финансов контрольор


Финансовите контрольори се занимават с всички задачи, свързани с изготвянето на бюджет и счетоводните аспекти на дадено дружество или организация. Те изпълняват и осигуряват спазването на вътрешните финансови и счетоводни процедури и изготвят документация за външните одити. Събират информация, свързана с финансови отчети, например активи, пасиви, собствен капитал и парични потоци, за да оценят финансовото състояние на дружеството при изготвянето на годишните бюджети и прогнози.

Необходими основни умения

  • прилагане на финансови политики
  • изготвяне на финансови статистически доклади
  • създаване на финансов план
  • обобщаване на финансова информация
  • тълкуване на финансов отчет
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • данъчно законодателство

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.