Работа Специалист База Данни в София

15 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    "Рошен България" ЕООД е официален вносител и представителство на зaхaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира с...

    19 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Data Warehouse SQL Developer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; ...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Senior Data Warehouse SQL Developer You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and plat...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Bulwork is the first IT recruitment agency in Bulgaria, with more than 23 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services both to clients and candidates. We respect the candidates'...

    14 Nov 2024 Още...
  • icon 1,860 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    NON-VOICE Junior Administrator with German Sofia/hybrid 29.000-34.000 BGN gross/year + bonus up to 5000 BGN net/year + food vouchers 150 BGN net/month Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business c...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Database Administrator at IT Department, Sofia Who we are – WE ARE: Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages Flexible, operational and without...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon 1,980 лв - 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Administrator with French Sofia/hybrid 29.000-34.000 BGN gross/year + bonus up to 6000 BGN net/year + food vouchers 150 BGN net/month Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Oracle Database Administrator You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms;...

    08 Nov 2024 Още...
  • icon 1,860 лв - 2,210 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Junior Administrator with German Sofia/hybrid 29.000-34.000 BGN gross/year + bonus up to 5000 BGN net/year + food vouchers 150 BGN net/month Nordic Recruitment & Consulting offers efficient IT and Cyber Security recruitment and business consulting ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Database Администратор DBA - гр. София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят нa най-високите ...

    04 Nov 2024 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    We are visionaries, betterers and thinkers. With dedication we design the digital shopping world of tomorrow. Already known as the market leader in digital retail marketing in the DACH and CEE area, our state-of-the-art products provide international...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    21 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    24 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СПЕЦИАЛИСТ ОБРАБОТКА НА ДАННИ, ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ Кои сме ние – НИЕ СМЕ: Лидери в иновациите и любима марка нa хиляди българи ...

    11 Nov 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

СПЕЦИАЛИСТ АНАЛИЗИ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА БАЗА ДАННИ В ТЪРГОВСКИ СОФТУЕР

РОШЕН БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. София

icon 2,480 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


"Рошен България" ЕООД е официален вносител и представителство на зaхaрни изделия с марка "ROSHEN" в Република България. Компанията стартира своята дейност в България през 2015 г. като към днешна дата работи със всички големи и малки вериги магазини, над 10 000 търговски обекта в цялата страна и над 100 души екип. Сладкарската Корпорация "ROSHEN" е един от най-големите производители в света на сладкарски изделия. В световната класация "Candy Industry TOP 100" ("100 най-големи в сладкарския бизнес") компанията заема място в TOP-30. "ROSHEN" произвежда повече от 350 сладкарски изделия: шоколад, шоколадови бонбони, карамелажни и желирани бонбони, бисквити, рула и сухи пасти, вафли. Общият обем на производство надвишава 450 000 тона за година. Годишният оборот е около 1 милиарда долара. Продуктите на компанията се продават в повече от 60 държави. С цел разширяване на екип "Рошен България" Ви предлагаме възможност да се присъедините към нашият екип на позиция:

СПЕЦИАЛИСТ АНАЛИЗИ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА БАЗА ДАННИ В ТЪРГОВСКИ СОФТУЕР

ВАШИТЕ ОТГОВОРНОСТИ: 1. Изготвяне на ежедневни и месечни отчети за дейността на Търговски отдел: складови наличности, продажби, контрол на ефективността на работа, изпълнение на различни задачи и т.н. 2. Администриране на информационна система в следните направления:
  • Управление и актуализация на организационна структура в Търговски отдел
  • Управление и актуализация на различни параметри на продуктово портфолио (логистични данни, цени, кодове и т.н.)
  • Управление на функционал за създаване и контрол на продажби на промоционални активности
  • Управление на маршрути на движение на служители в Търговски отдел (търговски представители, мърчандайзери)
  • Управление на клиентска база (създаване, актуализация на различни параметри)
  • Управление на база данни различни видове POSM и търговско-рекламни съоръжения (създаване, наличности, движение)
3. Сверяване на данни между отчетни системи и проверка коректността на данните; 4. Съдействие в работата на търговския екип в частта свързана със софтуерa за продажби; 5. Администриране и настройка на различни функционалности в информационната система с цел подобряване и оптимизиране на работа на търговски отдел.

НЕОБХОДИМИТЕ КОМПЕТЕНЦИИ: 1. Завършено висше образование търговия / икономика. 2. Отлични компютърни умения (MS Office). Високо ниво на владеене на Excel; 3. Умение за работа с големи обеми на информация 4. Проактивност и гъвкавост при решаване на проблеми. 5. Насоченост към действия и постигане на резултати с висока степен на надеждност. 5. Отлични комуникационни способности за поддържане на качествени взаимоотношения с колегите. 6. Владеене на английски език 7. Желание за професионално израстване и усъвършенстване.

ПЛЮС ЗА КАНДИДАТА: 1. Опит на работа със търговски софтуер или ERP система 2. Владеене на руски / украински език

НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ: 1. Работа в утвърдена международна системна компания; 2. Динамична и предизвикателна работа ориентирана към постигане на високи резултати; 3. Възможност за професионално развитие съобразно компетенциите и желанието на всеки служител; 4. Атрактивно възнаграждение съобразно спецификите за длъжността; 5. Допълнителни социални придобивки;

Средна заплата за сектора


2,480 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

12,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


2.3
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.3
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
1.7
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
1.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
2.1
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
1.8
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.3
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.8
icon icon icon icon icon
Управление
2.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
1.8
icon icon icon icon icon
Работна среда


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.