Работа С Английски Език в Пловдив
75 нови обяви за работа
-
1,730 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
СЪТРУДНИК ТЕХНИЧЕСКИ ОТДЕЛ АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологич...
-
Стажант Експлоатация на мрежата – гр. Пловдив абрави за обикновените стажове! Влез в ЛСП на Vivacom – програмата, която не просто изглежда ...
-
1,780 лв - 2,170 лв / месец (нето) от работодател
Искате ли да работите в успешна и динамично развиваща се фирма, която произвежда изцяло натурални и екологично чисти продукти? С цел раз...
-
2,170 лв - 2,480 лв / месец (нето) от работодател
За наш партньор търсим динамичен и мотивиран Търговец на индустриална техника, който да развива продажбите на индустриално оборудване ...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране на работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, утвърдена фирма в сферата на...
-
Във връзка с разрастването на нашата организация, търсим лъчезарна и положителна личност за позиция АДМИНИСТРАТОР/РЕЦЕПЦИОНИСТ. Изиск...
-
''Лодис Инвест“ ЕООД е бълграска компания, която произвежда висококачествени български млечни продукти "Лакрима" и "Фрезко". Поради разв...
-
ТЪРГОВСКИ ПРЕДСТАВИТЕЛ IQOS Ако ти си динамична и инициативна личност, която иска да бъде част от международна компания, ориентирана към ...
-
Продавач консултант в магазин за дрехи - PAUSE JEANS PAUSE JEANS търси инициативна личност за позицията продавач консултант в магазин за дрехи PAUSE ...
-
Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш от...
-
Уча.се е образователна платформа номер едно в България и се развива стремглаво в Румъния, Испания и Италия под името eduboom. Вече достигнах...
-
1,160 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
ПЕЙДЖ РУЛС ЕООД е фирма, развиваща дейност в областта на дигиталния маркетинг и реклама. Във връзка с увеличаване обема на работа, търсим...
-
Искаш да започнеш кариера в банковия сектор, но не знаеш как? Имаш добри идеи, които искаш да видиш реализирани? Любопитен си да усетиш о...
-
Вярваме, че най-добрата инвестиция и основа на нашия успех е човешкият ресурс. За нас е важно да изградим екип от мотивирани хора, които о...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
АНИМИС ТИЙМ ООД е фирма,специализирана в подбор и управление на кадри в областите машиностроене,технологични производства и услуги. Даваме на нашите партньори добре подготвени и квалифицирани кадри, като ценим техните изисквания и условия. Ние знаем, че точния човек може да промени бизнеса Ви. Ако сте динамична и енергична личност- значи сте подходящия кандидат.
Отговорности:
- съдейства за комуникацията на отдела с клиенти и контрагенти на фирмата;
- разпределя получените запитвания и въпроси за отговор към съответните отдели;
- въвежда докумети за поръчки и трансфери в ERP система;
- връща информация към клиенти;
- отлична компютърна грамотност-работа с ERР,офис пакет;
- владеене на английски език - писмено и говоримо на добро ниво;
- активен шофьор;
- интересна и разнообразна работа;
- отлично заплащане;
- отлични условия на труд;
Средна заплата за сектора
1,730 лв ~ 1,900 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.