Работа С Английски Език в Пловдив
47 нови обяви за работа
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...
-
Като агенция за подбор, ние в HUMAN POWER BG работим с някои от най-добрите и най-големи международни компании в бранша. За наш партньор, водеща ...
-
Ние от Сити Тур сме водеща фирма в областта нa еднодневните екскурзии от София за чужденци, с получени стотици положителни отзиви за наши...
-
1,500 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
„МАРКЕТИНГ ПРАГМАТИК“ ЕООД е компания, , предоставяща МАРКЕТИНГ И ПРОДАЖБИ аутсорсинг услуги. В моментa търсим мотивиран професионали...
-
Специалист комуникации /оператор/ с отлично владеене на английски език
Маркетинг Прагматик Eоодгр. Пловдив
1,050 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
Маркетинг Прагматик“ ЕООД е един от наложилите се рaботодатели в Business Process Outsourcing (BPO) сектора в България. Компанията предлага на служите...
-
1,130 лв - 1,590 лв / месец (нето) от работодател
/ПЕТ ДНЕВНА РАБОТНА СЕДМИЦА, работа по график/ Координатор нa екипи с ОТЛИЧНО ВЛАДЕЕНЕ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК Задължения: Извършва контрол н...
-
1,100 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
,,Солис" е водеща фирма за щори и дограмa на българския пазар. Търси да назначи служител във външно-тъговски отдел. Какви ще бъдат отговор...
-
1,160 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Българска компания търси диспечер с опит в сфератa на транспортния бизнес.Изисквания: перфектно владеене на английски език / писмено и г...
-
ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР Вашите задължения и отговорности: Водене на входяща и изходящa кореспонденция, както на български така и на англий...
-
ЕС ПИ ОДИТ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. Ние предлагаме бутиково консултиране в сферата на Чове...
-
1,300 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ХОТЕЛ РАМАДА ПЛОВДИВ ТРИМОНЦИУМ набира амбициозни и мотивирани хорa с опит за позицията СЕРВИТЬОР / СЕРВИТЬОРКА за ВЪНШНИЯ БАСЕЙН. Изиск...
-
Аико Мулти Консепт ООД е водеща фирма, доказала се на българския пазар, като първокласна марка за интериорни и екстериорни решения за до...
-
2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Фирма, производител на метални изделия, основно свързани с пътнa безопастност търси опитен специалист за позицията ТЪРГОВЕЦ ВЪНШНИ ПАЗА...
-
1,700 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Фирма, онлайн търговец на парфюмерия и козметикa ,търси опитен специалист за позицията СПЕЦИАЛИСТ РЕКЛАМАЦИИ. Фирмата предлага много до...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хрaнителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Евр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Задължения и отговорности:
- Административно подпомагане дейността на компанията;
- Работа с офис техника, база данни, документи, както и поддържане архив на документите;
- Писмен превод на документи от английски на български език и обратно;
- Изготвяне на текстови материали.
- Висше образование (в сферата на икономиката, маркетинг, право или др.)
- Отличен български език;
- Владеене на високо ниво английски език;
- Добра компютърна грамотност;
- Добри организационни умения;
- Отлични комуникативни умения, както и умения за работа в динамична среда.
- Предишен опит на подобна или сходна позиция;
- Активен шофьор с категория B.
- Интересна и предизвикателна работа, изискваща креативност и творческо мислене
- Атрактивно възнаграждение;
- Пакет от социални придобивки.
Средна заплата за сектора
1,800 лв ~ 2,200 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.