Работа Помощник Офис Мениджър
41 нови обяви за работа
-
2,910 лв / месец (нето) от работодател
„Загато“ ООД e предприемчива, динамична и модерна компания, която дълги години се нарежда сред лидерите в търговията с висококачествен...
-
Административният координатор отговаря за документацията на отдела (изготвяне на споразумения за партньорство и анекси към тях, одобре...
-
HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Do you want to feel well-respected and work in an inclu...
-
Fantastic Services is an international company, a multi-operational business, which presently operates in 3 countries on three continents: the United Kingdom, Australia, and the USA, where we provide a wide range of services to homeowners and commerc...
-
Искаш ли да работиш в компания, в която човекът имa значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...
-
Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...
-
Търсим организиран и отговорен специалист, който да се присъедини към нашия екип. Ролята изисква поддръжка на документация и активно вз...
-
ЕВРО ГЕЙМС ТЕХНОЛОДЖИ ООД е производител на игрални съоръжения и казино оборудване. Компанията е сред най-бързо развиващите се фирми в Б...
-
Ние сме LPP – водещ лидер на пазара в модната индустрия. Присъстваме в 38 държави на международно ниво с нашите марки RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO и SINSAY...
-
About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique...
-
Фирма „Микроак“ ЕООД е производител на конектори, електромеханични компоненти и метални изделия, приложими в автомобилната техника, т...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Ръководител екип Телеселс - гр. София Vivacom е лидер в предоставянето на съвременни телекомуникационни услуги, които отговарят на най-висо...
-
Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...
-
Grove Global Consult is a global consulting and recruitment agency, offering strategic consulting services across the private business sector. We are currently seeking a Team Leader VAD for one of our fast-growing clients in the IT industry. Respons...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ролята на Офис мениджъра ще бъде:
- Да приема, обработва, систематизира и предава информация по телефон, имейл;
- Да получава, предава и регистрира входяща/изходяща кореспонденция, както и да води такава;
- Да организира и съхранява документи и файлове, по реда и начина създаден във фирмата;
- Да изпълнява ежедневните административни дейности в офиса;
- Да осигурява административна подкрепа на членовете на екипа, както и организационна подкрепа с фирмени събития, срещи, посещения на клиенти, вътрешни и външни одити;
- Да изпълнява задачи поставени от Управителя на компанията;
- Да оформя текстове на документи, договори, протоколи и друга фирмена документация;
- Да приема и предава документи за одобрение от ръководството;
- Да участва в изготвяне на оферти към контрагенти;
- Да поддържа и управлява работния календар на Управителя;
- Да организира вътрешния процес по изпращане и получаване на пратки;
- Да се грижи за снабдяването с канцеларски и други материали;
- Релевантно висше образование;
- Доказан опит на подобна позиция минимум 3 години;
- Организационни умения и способност за приоритизиране;
- Отличен български език, правопис и граматика;
- Английски език – писмено и говоримо на отлично ниво;
- Добра компютърна грамотност (Outlook, MS Office – Word, Excel, PowerPoint) ;
- Активен шофьор;
- Възможност за командировки;
- Отборен дух, гъвкавост, адаптивност, ентусиазъм и лична мотивация за успех са меките умения, на които поставяме специален акцент;
- Позиция на пълен работен ден ;
- Трудов договор;
- Ежемесечни бонуси на база постигнати резултати;
- Ваучери за храна;
- Приятелска работна среда с позитивни колеги;
Всички документи на кандидата са защитени от ЗЗЛД и се разглеждат при строга конфиденциалност.
Социални Придобивки
- card_giftcardВаучери за Храна
- credit_cardБонусова Система
- emoji_food_beverageБезплатни Напитки
Средна заплата за сектора
2,910 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
38,600 лв / месец
Офис мениджър
\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.
Необходими основни умения
- даване на указания на персонала
- задоволяване на нуждите от канцеларски материали
- ръководене на служители
- използване на различни комуникационни канали
- поддържане на офис системите
- използване на офис системи
Необходими основни знания
- управление на разходите
- офисен софтуер
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.