Работа Помощник Офис Мениджър

51 нови обяви за работа

  • Office manager

    Siteground

    гр. Стара Загора

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Office Manager YOUR ROLE: As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging bu...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Какво търсим? Разширяваме екипа си, като търсим човек с добри организационни умения за позиция "Офис асистент". Какво ще правиш? Водене н...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Български пощи“ ЕАД, Регионално управление "Западен регион" гр. София търси да назначи служители на длъжност: "Офис мениджър в пощенск...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Express One България е част от куриерската мрежа на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа. Търсим отговорен член на екипа ни, с же...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Белл Кариер ЕООД е лицензиран посредник за подбор на персонал /лиценз № 3287/08.02.2022, безсрочен. Ние сме бързоразвиваща се консултантска ком...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Office Manager – Sofia Vivacom, a member of United Group, is a leader in providing high-tech telecommunication services of a new generation - mobile and fixed voice services; high speed broadband internet access through fiber optic, copper and sat...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш клиент – утвърдена компания с дългогодишен опит в сферата на консултантските услуги, работеща с корпоративни клиенти, ние от Human C...

    25 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    M3 Communications Group, Inc., a leading company in the PR industry is seeking a positive, highly motivated, and exceptionally organized Office Coordinator to join our growing team. This is more than just an administrative role; it's a launchpad for...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon 1,800 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Описание на работата Потърсваме динамичен и организиран човек за ролята на офис мениджър. В тази роля вие ще бъдете отговорни за гладко...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Dentaprime, we know that strong organisation is the key to excellent patient care. Our clinic runs smoothly thanks to teamwork, innovation, and smart planning. We're looking for a Team Leader who will help improve our daily operations, manage sche...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мениджър Екип Какво ви предлагаме ние: Индивидуално и атрактивно заплащане; Професионални обучения по корпоративни стандарти и повиша...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    29 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...

    25 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Креди Йес е международна финансова институция, ориентирана в сферата на потребителското и ипотечно кредитиране. Основана през 2009 годин...

    25 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Office Manager

SiteGround
location_on гр. Стара Загора

icon 1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Office Manager

YOUR ROLE:

As an Office Manager, you will join a dynamic team with a diverse range of responsibilities. Your role will involve handling daily office operations, supporting employees with various administrative inquiries, arranging business travels, and contributing to the organization of employee-related events. You will serve as a liaison between departments, ensuring a positive work environment at one of Bulgaria's most awarded companies for Best Employer.

Important: This is an on-site position with the option to work from home occasionally.

YOUR RESPONSIBILITIES:

Daily Office Management:

  • Handle daily office operations to ensure a smooth and efficient workplace;
  • Communicate daily with suppliers, vendors, partners, and visitors;
Administrative Support:
  • Assist SiteGround employees with a variety of administrative inquiries and tasks;
  • Ensure the proper application of additional benefits for staff (social, health, travel insurance, SiteGround company gifts, corporate gifts, etc.);
  • Handle cash operations following accounting procedures. Prepare documents for cash flow;
Travel Coordination:
  • Arrange all aspects of business travel (Bulgaria and abroad), including flights, accommodation, and ground transportation with a focus on high-quality standards and logistical efficiency;
  • Ensure all travel needs are met seamlessly;
Event Planning:
  • Participate in the organization of employee-related initiatives and events to foster a positive and engaging work culture.
OUR EXPECTATIONS:
  • Fluent English - B2/C1 (written and spoken);
  • At least 2 years of previous experience as an Office Manager, Administrative Assistant, Event Manager or similar;
  • Experience in organizing business trips (Bulgaria and abroad);
  • Strong organizational and communication skills;
  • Excellent knowledge of Microsoft Office Suite and Google Workspace;
  • Precision and accuracy in the performance of assigned tasks;
  • Proactive and positive attitude.
WHAT WE OFFER:
  • Competitive salary with achievement bonus;
  • Premium Health Insurance plan;
  • Employee Assistance program;
  • Free Meals from Monday to Friday in the office;
  • Multisport or CoolFit card;
  • Additional days off for long service and volunteering;
  • Reduced working hours every Friday.
If you are ready to take on a diverse range of tasks and help us maintain an exceptional workplace, we want to hear from you!

Please note: only shortlisted candidates will be contacted for further steps.

Средна заплата за сектора


1,320 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

50 лв / месец

максимална

38,600 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.7
Добра
icon icon icon icon icon
3.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.5
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.3
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Управление
2.7
icon icon icon icon icon
Колеги
2.4
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.8
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.7
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.2
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство

Офис мениджър


\ Офис мениджърите упражняват надзор върху административните дейности, които са възложени за изпълнение на чиновници в различни видове организации или сдружения. Те извършват микроуправление и наблюдават отблизо административните процеси, например контролиране на кореспонденцията, проектиране на архивиращи системи, разглеждане и одобряване на заявки за доставка, възлагане и наблюдаване на функциите на чиновниците. Докладват на ръководителите от същия отдел или на генералните директори в дружествата, в зависимост от техния размер.

Необходими основни умения

  • даване на указания на персонала
  • задоволяване на нуждите от канцеларски материали
  • ръководене на служители
  • използване на различни комуникационни канали
  • поддържане на офис системите
  • използване на офис системи

Необходими основни знания

  • управление на разходите
  • офисен софтуер

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.