Работа Офис Администратор
113 нови обяви за работа
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти ще бъдеш лицето на Еконт и ще помаг...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов до...
-
2,250 лв / месец (нето) от работодател
Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...
-
Административен специалист
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Фирма "Мирамар ЛТД" се занимава с проектиране и изграждане на басейни, Spa и Wellness центрове. Фокусирайки се на дизайна и качеството, а не на б...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Обхват на позицията:
- приемане и предаване пратки, наложени платежи, пощенски парични преводи от и към клиенти;
- подреждане, групиране, разгрупиране, разтоварване и товарене на пратки;
- връзка с клиентите при наличието на престояващи пратки;
- отговорност за поддръжката на работното място.
Умения:
- финансова и дигитална култура
Качества:
- усмихнат и отговорен човек;
- който обича да общува с хората;
- да намира решения;
- да не се спира пред предизвикателства;
- координиран и бърз в работата си;
- да умее да работи с Word и Excel;
- да притежава финансова и дигитална култура;
- желание за начално обучение;
- да има опит в работата с клиенти.
Адрес: кв. Младост 3, к-с Гардения, бл.387А
Работно време: Понеделник – Петък (на смени): 08:00 ч. – 16:00 ч. 11:00 ч. – 19:00 ч.
Събота (на ротационен принцип): 09:00 ч. – 15:00 ч.
Неделя: Почивен ден
Възнаграждение: Скала на възнаграждение: 1900 лв бруто до 110 обработени пратки 2000 лв бруто (111 – 120 обработени пратки дневно) 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно) 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно) 2300 лв бруто (141 – 150 обработени пратки дневно) 2400 лв бруто (151 – 170 обработени пратки дневно) 2500 лв бруто (171 – 190 обработени пратки дневно) 2600 лв бруто (191 – 200 обработени пратки дневно) 2700 лв бруто (201 – 220 обработени пратки дневно) 2800 лв бруто (221 – 240 обработени пратки дневно) 2900 лв бруто (241 – 260 обработени пратки дневно) 3000 лв бруто (261 – 280 обработени пратки дневно)
Кандидатствай тук като изпратиш своята автобиография.
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Заплата
2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.