Работа Офис Администратор в Бургас
7 нови обяви за работа
-
1,710 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
1,470 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов ...
-
1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател
Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Бургас Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предлаг...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Предишен опит не е задължителен, ние ще те обучим!
Какви качества търсим:
- Усмихнат и отговорен човек, който обича да общува с хора;
- Човек, който намира решения и не се спира пред предизвикателства;
- Бърз и координиран в работата си;
- Финансова и дигитална култура.
Основните ти отговорности ще включват:
- Приемане и предаване на пратки, наложени платежи и пощенски парични преводи;
- Подреждане, групиране, разтоварване и товарене на пратки;
- Комуникация с клиенти при наличие на престояващи пратки;
- Отговорност за поддържане на работното място чисто и подредено.
Ние ти предлагаме:
- Трудов договор с Еконт Експрес АД;
- Осигуровки върху пълното брутно възнаграждение, като то се определя според броя обработени пратки дневно;
- Стартово брутно възнаграждение е 1900лв, като при добра производителност се покачва на база брой обработени пратки дневно;
- Обучение, което ще ти даде стабилна основа за старт;
- Качествено работно облекло.
Адрес: Жилищен комплекс Зорница к-с Перла
Работно време:
- Понеделник – Петък:
- Събота (на ротационен принцип):
- Неделя:
Възнаграждение Скала на заплащане:
- 1900 лв бруто до 110 обработени пратки
- 2000 лв бруто (111 – 120 обработени пратки дневно)
- 2100 лв бруто (121 – 130 обработени пратки дневно)
- 2200 лв бруто (131 – 140 обработени пратки дневно)
Всички документи ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати. Избраният кандидат ще сключи трудов договор с Еконт Експрес АД.
Средна заплата за сектора
1,710 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.