Работа в София
4.0 хил. нови обяви за работа
-
В ОББ следваме и изповядваме ценности като доверие, равнопоставеност и приемственост. Приемаме изключително сериозно отговорността ни ...
-
Technical Purchases Ordering Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and ...
-
ИЗИСКВАНИЯ: Образование - подходящо икономическо. Познаване на нормативните актове свързани със счетоводната отчетност, реда и условия...
-
1,300 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Cafe MaBaker e символ на качество и техника в изработката и визията на сладкарски и пекарски изделия. Всички продукти от портфолиото се произв...
-
Медицински Представител Орбико България ЕООД е част от Orbico Group, водещ дистрибутор в Югоизточна Европа, международна компания с дейност ...
-
1,400 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Офис Асистент Задължения: Вежливо и компетентно обслужване на клиенти в социални мрежи; Утвърждаване на положителния имидж на компани...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Ние сме „Green Deli Café” - верига кулинарни кафенета с 12 локации в гр.София. Ние правим всичко със желание и страст. Ние сме ангажирани и корек...
-
НИЕ ТЪРСИМ ТЕБ За повече информация тел.: 0885 750 250 СТАНЕТЕ ЧАСТ ОТ ЕКИПА НА СУПЕРМАРКЕТИ СВА КОМЕ CВА КОМЕ е българска развиваща се верига ...
-
BADINKA is a powerhouse in festival and rave fashion established in 2014. With a passionate team of 100 and more individuals, we've crafted a brand that resonates with a diverse community of over a million fans spanning around the US and the rest of ...
-
Are you ready for new challenges? If your answer is YES - then here is a role for you - join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS Digital Bulgaria! As a B2B Solutions Consultant with Portuguese and English you will be a part of...
-
Вие имате опит в планирането и поръчването на стоки, аналитично мислене, и желание да работите в млад и амбициозен екип. Искате да работи...
-
Customer support specialist with danish or spanish with english (day or night shifts)
Астреа Рикрутмънт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
-
3,900 лв - 4,530 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we’ve been turning job searches into exciting new beginnings for 18 years! With offices in Bulgaria and Serbia, we connect top talent with leading Bulgarian and international companies. We believe in helping people grow into ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
В момента сме в процес на търсене на Старши експерт „ИТ Разходи“.
Задължения и отговорности:
- Отговаря за отчитането на ИТ разходите в ERP-системите
- Участва в съгласуването на ИТ договори и оферти
- Обработва потребителски заявки за специфичен софтуер
- Регистрира и управлява нематериални активи в SAM-системите
- Участва в процесите по инвентаризация на ИТ активи
- Подпомага ИТ мениджърите при бюджетиране и оптимизация на разходите
- 5+ години опит на подобна позиция
- Много добра компютърна грамотност, работа с MS пакет
- Добри организационни и административни умения
- Аналитични умения за обработка на данни от различни източници
- Професионален опит минимум 5 години
- Много добри комуникационни умения
- Висше образование – Икономическа или техническа специалност
- Владеене на английски език
- Опит с ERP системи и SAM – системи ще се счита за предимство
- Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в най-голямата финансова група в България
- Възнаграждение, съобразено с отговорностите на длъжността
- Разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- Преференциални условия при ползване на продукти и услуги от всички дружества, част от КВС в България Допълнително здравно осигуряване
- Застраховка Живот/ Злополука
- Ваучери за храна на стойност 100 лв. на месец
- Бонус за препоръчване на кандидат за работа
- Допълнително заплащане за важно събитие от личен характер
- Възможност за работа от вкъщи и Гъвкаво работно време
- 25 дни платен годишен отпуск
- Преференциална такса за ползване на карта за спорт
- Участие в солидарен фонд, който подпомага служителите и техните семейства при нужда
Кандидатите, одобрени по документи, ще бъдат поканени на интервю.
Конфиденциалността е гарантирана и предоставените данни са под специална защита по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
2,430 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
1,700 лв / месец
3,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.