БЪЛГЕРИАН БУРГЕР работа
4 резултата
-
1,451 лв / месец (нето) от работодател
-
1,707 лв / месец (нето) от работодател
-
1,451 лв / месец (нето) от работодател
-
1,280 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Асистент-продавач
1,450 лв / месец
Пълно описание
Ние, от верига ресторанти HESBURGER Ви кaним да се присъедините към екипа на ресторанта ни, които се намира на гр. София, The Mall като асистент-продавач.
Ако искате да израствате, да се развивате и да градите кариера в интернационална компания; Ако сте отговорни, позитивни, приятелски настроени, енергични и бързо се адаптирате към иновациите;
Ние, Ви предлагаме:
- 200лв. ваучери за храна;
- Мотивационен бонус;
- Дългосрочна кариера, в стабилна компания, с утвърдени стандарти на работа;
- Конкурентно и сигурно заплащане и възможност за израстване;
- Покриване на всички социални осигуровки;
- Гъвкави смени - 4,6 и 8ч
- Плаващо работно време, чудесна възможност за тези, които искат да съчетаят кариера и образование;
- Да сте усмихнати и учтиви в комуникацията с клиентите;
- Да умеете да работите в екип;
- Да поддържате добра хигиената в ресторанта по време на своята смяна;
Средна заплата за сектора
1,450 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
3,400 лв / месец
Асистент-продавач
Асистент-продавачите работят в магазини, където имат задължението да оказват съдействие. Те съдействат на собствениците на магазини в ежедневната им работа, например като поръчват и зареждат стоки и складови наличности, предоставят общи съвети на клиентите, продават продуктите и поддържат магазина.
Необходими основни умения
- прилагане на корпоративните политики
- боравене с касов апарат
- поддържане на връзка с клиентите
- преглеждане на стоки
- насочване на клиентите при избора на продукти
- поддържане на връзка с доставчиците
Необходими основни знания
- разбиране на продукта
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.