Работа в София
4.4 хил. нови обяви за работа
-
Our company is a global-scale gaming manufacturer with headquarters in Bulgaria and representative offices in Europe, Africa, Asia and North, Central and South America. The company’s focus is the development, production, sales and technical support...
-
Kundenberater (m/w/d) – hybridvertrieb – flexible arbeitszeiten (4/6/8h)
Съдърланд Българиягр. София
Sutherland – Gestalte mit uns die Zukunft des Kundenservice! Sutherland ist ein weltweit führendes Unternehmen im Bereich Customer Experience Management. Seit über 37 Jahren kümmern wir uns um die Kunden unserer Kunden, indem wir kontinuierlich...
-
We are seeking a highly motivated, organized and self-disciplined Corporate Governance Officer to join our esteemed bank as part of the corporate governance and corporate law counsel team. This role is vital in ensuring that the bank adheres to the h...
-
1,940 лв - 3,180 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
1,630 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Ъпскил ООД е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за раб...
-
2,820 лв / месец (нето) от работодател
Възможност за месечно възнаграждение до 3600лв.*бруто посочената средна брутна сума, като заплащане, е изчислена при 160 часов работен мес...
-
СУПЕР СТАЖАНТ на BILLA- отдел „Контролинг” Искаш ли да стартираш кариерния си път в голяма международна компания, която да развие суперси...
-
За нас EasyPay е създадена през 2004 г. и към днешна дата е най-голямата мрежа за касови плащания в България с над 3800 каси в цялата страна. EasyPay е ...
-
1,900 лв - 2,300 лв / месец (нето) от работодател
DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...
-
Специалист бизнес клиенти Специалист бизнес клиенти Искаш ли да преминеш на следващо ниво в кариерата си? Търсиш ли възможност да се ра...
-
Оператор онлайн заявки „пикър“ на непълен работен ден за магазин billa- гр. софия, люлин
Billaгр. София
1,510 лв / месец (нето) от работодател
Оператор онлайн заявки „Пикър“ на непълен работен ден за магазин BILLA- гр. София, ЛЮЛИН Сигурни сме, че ни познаваш и все пак да ти се пред...
-
1,800 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате желание да работите в динамична среда, с позитивен и млад екип от професионалисти, с утвърдено отлично възнаграждение и възмож...
-
Accounting Associate, part-time (4 hours) Contract: part-time (4 hours), permanent contract Are you looking for your first job in finance or accounting? We’re hiring an Accounting Associate to join our team! This is a great opportunity to learn n...
-
1,600 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
We believe that if the work is not fun, you are not playing in the right team! We encourage teamwork, a positive approach, and transparency.
For our Technical Support Division, we are currently looking for motivated people to become part of our team.
Responsibilities:
- Manage ongoing and new projects within the Technical Support Division – from planning through implementation to continuous improvement;
- Responsible for the training and development process of personnel in the Technical Support Division;
- Identify opportunities for process improvements and propose clear solutions;
- Collaborate with technical and customer service teams to enhance efficiency and service levels;
- Support the implementation of digital tools and new approaches to technical support;
- Deliver regular reports, analyses, and project status updates to senior management of the Technical Support Division;
- Lead the strategic planning of the department’s future activities and improvements;
- Monitor key KPIs and implement optimization strategies;
- Lead, motivate, and develop team members to ensure high engagement and performance;
- Collaborate closely with technical and commercial teams, as well as international partners;
- Manage and develop teams through mentorship, task distribution, and strategic planning;
- Plans, organizes, controls, and coordinates the activities for the implementation of the trainings planned in the Division;
- Manages the Onboarding Program for new employees and monitors its effectiveness;
- Creates and maintains training materials and resources;
- Measures the effectiveness of the trainings through analysis of results and feedback from participants;
Requirements:
- University degree in Engineering, Business Administration, or a related field, relevant to the technical nature of the role and the projects managed;
- Minimum of 3 years of experience as a Project Manager with a strong focus on process improvement and team coordination;
- Minimum of 3 years of experience at a management level in the field of training and development;
- Demonstrated ability to lead teams and manage complex projects;
- Background in technical support, service operations, or industrial manufacturing is an advantage;
- Proven experience in full-cycle project management (end-to-end);
- Strong communication, planning, and organizational skills;
- Ability to quickly understand technical topics and the operational specifics of various departments;
- Excellent command of English – written and spoken;
- You will have the opportunity to work in a developing company with international experience;
- You will have an excellent package for remuneration and social benefits - additional health insurance, luxury package, annual bonus for achieved results, Multisport card, social policies to support the family, telemedicine, corporate discounts, team building, and social events;
- You will develop in a positive, encouraging working atmosphere;
- You will be part of a close-knit team oriented towards achievements, but also with a lot of creative energy, both for work and for fun;
- You will achieve a balance between professional and personal life;
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.