Работа Ит Специалист в София
3 нови обяви за работа
-
Специалист Мониторинг на ИТ Системи Банка ДСК се стремим непрестанно да предостaвяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, като им ...
-
2,300 лв / месец (нето) от работодател
Биомет е основана през 1991 и е една от водещите и най- бързо рaзвиващи се транспортни компании в България и Европа. Фирмата притежава офиси...
-
Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирaнето в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Банка ДСК се стремим непрестанно да предостaвяме най-доброто изживяване на нашите клиенти, като им предлагаме иновативни дигитални решения и отлично обслужване в офисите ни.
Всичко това няма да е възможно без силен екип, така че нашият най-ценен актив остават хората, които работят в Банка ДСК. Ние ще продължим да търсим и развиваме техния талант и експертиза, защото това е екипът, който отличава нашата „Банка като хората“.
В момента търсим: Специалист Мониторинг на ИТ Системи
Основни задължения:
Осъществява непрекъснато наблюдение и контрол на възложените му за мониторинг информационни системи и приложения на сменен режим 24х7.
Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с обработка на банкова информация.
Извършва ежедневни и периодични процедури, свързани с проактивна диагностика на критични ИТ системи.
Извършва дейности по навременно идентифициране, регистриране и ескалиране на възникнали инциденти и съдейства за тяхното решаване.
Стартира и управлява процедури за отстраняване на възникнали инциденти.
Изпълнява функциите на първо ниво Help Desk в извън работно време, съгласно Процедурите за предоставяне на помощ на служителите.
Изисквания:
Висше или средно специално образование;
Много добра компютърна грамотност;
Ползване на английски език на работно ниво;
Базови познания в областта на различни операционни системи;
Умения за работа с приложни системи, работещи на различни платформи;
Умения за работа в екип, комуникативност и отзивчивост;
Психическа и поведенческа стабилност при стрес;
Внимание към детайла;
Диагностични умения;
Отговорност;
Дисциплинираност.
Ние предлагаме:
Отлични възможности за професионално и кариерно развитие в една от водещите банки в България;
Ваучери за храна на стойност 200 лв на месец;
25 дни платен годишен отпуск;
Допълнително здравно осигуряване;
Ползване на преференциални условия за жилищни и ипотечни кредити.
Бонусна система в зависимост от постигнатите резултати;
Преференциални условия за Мултиспорт / КуулФит карта;
Отстъпки в редица големи компании.
Ако позицията представлява интерес за Вас, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност. Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.
Мнения и оценки от служители
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.