Работа Ваучерист
69 нови обяви за работа
-
2,300 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент търсим мотивиран и опитен Оперативен счетоводител. Изисквания: Висше икономическо образование със специалност ...
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
Оперативен Счетоводител Ние сме: Bulwork е първата агенция за подбор на технически и ИТ персонал в България с повече от 24 години значимо пр...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
Фирма ”НЕКТАР” АД (Хлебозавод Севлиево) предлага работа за служители на позиция: КАСИЕР - СЧЕТОВОДИТЕЛ Отговорности на позицията: При...
-
Ние сме Орно АД – устойчиво растяща дистрибуторска компания в бързооборотния сектор, представител на премиум хранителни и нехранителн...
-
AUTSORSA е бързоразвиваща се компания, основана и базирана в България, която обслужва клиенти от цял свят, предоставяйки бизнес аутсорсинг и...
-
Счетоводна кантора търси да назначи организиран и лоялен служител на позицията Оперативен счетоводител. Фирмата извършва пълно счетов...
-
ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ в счетоводна къща на постоянен трудов договор и на пълно работно време, без дистанционна работа. Дългосрочна ан...
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
LEM – Life Energy Motion At LEM, we help our customers and society accelerate the transition to a sustainable future. Our global team of 1,700 professionals which spans over 15 countries is dedicated to converting technology potential into powerfu...
-
Оперативен счетоводител Евротекс е утвърдена компания в сферата на оползотворяване на текстил и дрехи втора употреба с над 20 години оп...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
ВЪЗМОЖНОСТ ЗА 100% ДИСТАНЦИОННА РАБОТА За нас Вече близо 10 години HubStaff - Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може ...
-
Партньор на професионалисти - това е мотото на МЕТРО България. Целта ни е да удовлетворяваме нуждите на нашите клиенти и за да я постигне...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Изисквания:
- Висше икономическо образование със специалност „Счетоводство и контрол“ или друга финансова специалност;
- Минимум 3 години трудов стаж в счетоводството;
- Отлично познаване на българското счетоводно и данъчно законодателство;
- Опит във водене на първично счетоводство, ДДС декларации и годишно приключване;
- Опит с ERP системи – ще се счита за предимство;
- Добро владеене на английски език.
- Управление и контрол на приходите и разходите;
- Водене на първични счетоводни документи и парични потоци;
- Организация на счетоводната отчетност и осигуряване на навременното ѝ отразяване;
- Подготовка на месечни декларации по ЗДДС, финансови отчети, справки и статистически форми;
- Финансово планиране (седмично, месечно, тримесечно и годишно);
- Кореспонденция с клиенти, доставчици и банки.
- Гъвкаво работно време (понеделник – петък, с избор на начален/краен час);
- Въвеждащо обучение и програма за надграждане на уменията;
- Участие в специализирани обучения и професионални събития;
- Работа в динамична и подкрепяща среда с доказани професионалисти.
Лиценз № 2892 - 10.10.2019
Средна заплата за сектора
2,300 лв ~ 3,000 лв / месец
Посочена от работодателя
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.