Работа Бизнес Анализатор
9 нови обяви за работа
-
Бизнес анализатор Застрахователна компaния Лев Инс със своята 27 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар....
-
Бизнес Анализатор – Фармацевтичен сектор Талентика ООД е консултантска компaния в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставя...
-
1,500 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
We are part of an international holding with offices in New York, Miami, Panama, UK, New Jersey, Sofia and Plovdiv. Because of that, our organization is flat, open-minded and international: there you have the freedom to prioritize your own work and g...
-
COMPANY / POSITION OVERVIEW LEAD Consult is a dynamic, customer-oriented company, specialized in providing business and IT consulting services in the energy and financial sectors, as well as in software development and outsourcing. Our deep industry...
-
Grove Global Consult a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients a fast-growing company, we are looking for a Technical Business Analyst. ...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
Proxiad SEE is an IT Consulting and Software Development company, part of Proxiad Group France, with headquarters in Paris, over 25 years of industry experience, and 1300 + specialists. The Southeast Europe (SEE) branch employs 250+ professionals, op...
-
Grove Global Consult a consulting and recruitment agency, providing strategic consulting services in the areas of the private business sector worldwide. For one of our clients a fast-growing company, we are looking for Technical Business Analyst. Th...
-
Process Excellence Expert It's your life. It's your opportunity. # MakeITHappen State-of-the-art technology, the latest innovations, and extremely talented professionals in various areas help us deliver the best-in-class products, services, and cu...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Застрахователна компaния Лев Инс със своята 27 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен пазар. Нашата мисия е надеждна защита и грижа за клиентите. Заедно създаваме разбираеми решения, които дават сигурност на хората и бизнеса. Изграждаме партньорства, основани на активна комуникация, прозрачност и социална ангажираност.
Освен в България компанията развива успешна дейност в седем европейски държави.
В ЗК Лев Инс работят над 1000 служители, и тяхната всеотдайна работа е в основата на постоянния успех и развитието на компанията.
Във връзка с увеличения обем работа, търсим да назначим:
Бизнес анализатор
Отговорности:
- Участва активно в проектите за повишаване нивото на дигитализация на Компанията и свързаните с това дейности по планиране, организиране и провеждане на бизнес анализ, за идентифициране и дефиниране на функционални изисквания и технически спецификации към вътрешните бизнес процеси, системи и ИТ осигуряване.
- Изготвя справки и отчети, мониторинг на индикатори, регулярно или при поискване от мениджмънта;
- Изготвя бизнес и статистически анализи, прогнозиране и оценка на данни от различни източници;
- Изготвя обстойни и разбираеми визуализации и презентации за представяне на показателите, свързани с дейността на Компанията
- Изготвя пазарни проучвания, статистически и финансови анализи на данни, подпомагащи вземането на решения, повишаващи ефективността в управлението и клиентската удовлетвореност;
- Изготвя анализи, схеми, и карти на бизнес процесите в Компанията, с цел идентифициране на съществуващите области за подобрение и възможностите за оптимизация;
- Активно участва в дейността по разработване и актуализация на правила, стандарти, процедури, документи, в съответствие с модела на Компанията;
- Висше образование - Застраховане, Икономика, Математика, Статистика, Техническо.
- Опит на подобна позиция, опит с анализ на големи обеми данни, както и използване на инструменти за визуализация на данни.
- Отлични технически умения и високо ниво на владеене на Microsoft Office, SQL, XML, JIRA.
- Аналитично и логическо мислене, способност за разрешаване на проблеми
- Много добри комуникативни умения.
- Владеене на английски език.
- Организираност и умение за приоритизиране.
- Мотивираща работна среда с възможности за професионално развитиe;
- Конкурентно възнаграждение;
- Платен годишен отпуск - до 25 дни;
- Допълнително здравно осигуряване и карти за спорт на преференциални цени;
- Работа в международен екип от професионалисти.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани конфиденциално. Предоставената от Вас информация ще бъде използвана само за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
2,910 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
9,500 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Експерт, стопанска дейност
Експертите по стопанска дейност проучват и разбират стратегическата позиция на предприятията и дружествата спрямо техните пазари и заинтересовани страни. Те анализират и представят вижданията си за това как дружеството, от много гледни точки, може да подобри стратегическото си положение и вътрешната си корпоративна структура. Оценяват необходимостта от промени, методи на общуване, технологии, ИТ инструменти, нови стандарти и сертификати.
Необходими основни умения
- извършване на бизнес анализ
- идентифициране на неоткритите досега организационни нужди
- анализиране на бизнес планове
- тълкуване на финансов отчет
- провеждане на количествено изследване
- анализиране на финансовите показатели на дружество
Необходими основни знания
- бизнес анализ
- управление на риска
- проучване на пазара
- методика на научни изследвания
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.