Работа Асистент Одитор

58 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Credissimo е динамична високотехнологична компания, създадена през 2007 г. и е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанко...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    МЕРКУРИЙ ПРОИЗВОДСТВО И ПАКЕТАЖ"АД ТЪРСИ ДА НАЗНАЧИ ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Вашите основни задачи ще бъдат: · Упрaвлява, организира и контр...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Why Ingram Micro? Business on 6 continents. 28 000 employees worldwide. 1300+ employees in Bulgaria. 50 modern offices. 40+ years of technology and Supply Chain experience. The numbers are impressive but what matters the most is the people. Ingram M...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш доверен партньор сме в търсене на ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ с опит, който ще работи самостоятелно в компанията. Ако вие сте: Счетоводит...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    "Ар Си Акаунтинг" е счетоводна кантора осъществявaща цялостно счетоводно и административно обслужване на физически и юридически лица. У...

    23 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „СОТ СИГНАЛНО-ОХРАНИТЕЛНА ТЕХНИКА” ЕООД е най-голямата охранителнa компания в страната и лидер в бранша. Във връзка с разширяване на де...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Autism Today/ Аутизъм днес е сдружение от специалисти в областта на Приложния поведенчески aнализ, родители и публични личности. Мисията на ор...

    22 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Astrea Recruitment, we are dedicated to turning the journey of finding a new job into an empowering experience filled with guidance and encouragement. With pride, we can attest to our 16-year legacy of excellence in the realm of recruitment. We fi...

    19 Apr 2024 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител в Счетоводна къща.Обработване нa счетоводни документи, изготвяне на счетоводни отчети, декларации по ЗДДС, ЗКПО, ЗДДФЛ, изг...

    15 Apr 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are You Our Next Accountant? We're on the hunt for an extraordinary Accountant to spearhead our endeavors. If you're a seasoned Accountant who thrives in dynamic, fast-paced environments, and if you're passionate about shaping the future of e-comme...

    26 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DISCORDIA е водеща компания в областта на международния транспорт и логистика, член на Межднародната федерация на спедиторските сдружения (F...

    02 Jan 2024 Още...
  • Stand out and lead the way. ​​Define an industry. Forge the path to truly blockchain-based, deflationary, and limitless finance. Nexo is the world’s leading digital assets institution. The company’s mission is to maximize the value and utili...

    01 Aug 2023 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основни задължения и отговорности: Обработване и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи; Изготвяне на ДДС деклара...

    05 Jan 2023 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител

Credissimo
location_on гр. София

icon 2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Credissimo е динамична високотехнологична компания, създадена през 2007 г. и е една от най-бързо развиващите се FinTech /ФинТек/ структури в небанковия финансов сектор в Европа. С иновативните си решения, нововъведения и автоматизирани процеси, отговаряме на нуждите на нашите потребители при потребност от краткосрочно финансиране. Водени от желанието да сме максимално полезни и удобни за всеки потребител, ние първи в България предложихме изцяло онлайн заявяване на кредит, както и моментално одобрение и получаване на средствата. Credissimo e първата компания в света, която пусна напълно автоматизиран чатбот за предоставяне на кредит във Facebook Messenger, с което постави нови стандарти в индустрията. В момента търсим подходящ професионалист за позицията „Счетоводител“, който да се присъедини към талантливия ни и амбициозен екип.

Какви ще са основните ти отговорности:

  • Изготвяне и осчетоводяване на първични и вторични счетоводни документи, свързани с дейността на Дружеството;
  • Ежедневно отразяване на стопанските операции и текущо следене на движенията по счетоводните сметки в специализирани счетоводни и други програмни продукти ;
  • Осчетоводяване на банкови и касови документи;
  • Организира и осчетоводява разчетите с Подотчетните лица и клоновата мрежа на Дружеството;
  • Участва в изготвянето на Справки декларации и Дневници по ЗДДС;
  • Подготовка и изготвяне на текущи счетоводни справки и анализи, съгласно нуждите и изискванията на ръководството, както и участва в изготвянето на документи и справки за данъчни проверки и ревизии;
  • Организира и отговаря за надлежното систематизиране и съхраняването на счетоводната информация, в съответствие с нормативните изисквания и вътрешните правила на дружеството;
  • Организира и отговаря за съхраняването на счетоводните документи и предаването им по установения ред в архив;
  • Участва в провеждането на Инвентаризация на материалните и нематериалните активите на дружеството, както и при проверка на паричните и стоково-материалните ценности;
  • Участва в междинното и годишното счетоводно приключване;
  • Изпълнява други допълнителни текущи задачи, свързани с длъжността и със спецификата на работата в Дружеството ;
  • Подпомага работата на Главния счетоводител.


Какво ще търсим в кандидатите:

  • Минимален професионален опит като счетоводител - 3 години.
  • Завършено Висше икономическо образование;
  • Практически опит и познания с Microsoft Navision;
  • Много добра компютърна грамотност и познания в Excel.


Какво още търсим в бъдещия кандидат – организираност и динамичност, умения за работа в екип, аналитичност, прецизност и комуникационни умения, фокус към детайла, високи нива на конфиденциалност и лоялност.

Какво предлагаме в Credissimo:

  • Динамична среда и възможност за кариерно развитие;
  • Спортни занимания и масаж на работното място;
  • Кафе, чай, безалкохолни напитки и плодове в офиса;
  • Преференциални условия за Карта Мултиспорт
  • Допълнително Здравно Осигуряване;
  • Атрактивна офис локация в центъра на София;
  • Бонус при раждане/осиновяване на дете достигащ до 5000 лв.


Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани строго конфиденциално.

Средна заплата за сектора


2,090 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец

Мнения и оценки от служители


4.2
Много добра
icon icon icon icon icon
4.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
3.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
4.1
icon icon icon icon icon
Колеги
4.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
4.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
4.1
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.8
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.