Работа Администратор В Офис
112 нови обяви за работа
-
2,700 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Предишен опит на подобна позиция. Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за рабо...
-
1,470 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Технически сътрудник, обработка и въвеждане на данни в "ПИМК" ООД. Основни изисквания: Много добро владеене на Excel; Способност за ефектив...
-
ДИ ЕС ХОУМ ООД е водеща компания в областта на търговията със строителни материали и системи. Във връзка с разширяване дейността на фирм...
-
СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...
-
Административен асистент
Аджибадем Сити Клиник Университетска Многопрофилна Болница За Активно Лечение Eоодгр. София
Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...
-
Фреш Кредит ЕООД търси да назначи ОФИС СЪТРУДНИК за гр.Севлиево Вашите отговорности: Обслужване на клиенти, консултиране относно предл...
-
“ДИМС-92” ЕООД е лидер в търговията с луксозни подаръци със собствена верига магазини в цялата страна , както и няколко онлайн - магазина....
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...
-
"Автомагистрали-Черно море" АД гр. Шумен е частно акционерно дружество с 55 годишна история, традиции и изградени стандарти на качество в ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...
-
780 лв - 930 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - общест...
-
Фирма "НАД ДИЗАЙН" ЕООД предлага работа в производствен цех за мебели, находящ се в гр. Дупница на длъжност: "Технически сътрудник - покупк...
-
ДЕСПРЕД АД -СОФИЯ търси Технически сътрудник ОБЩА ХАРАКТЕРИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА Текущо въвежда в специализиран софтуеър получени запи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- Предишен опит на подобна позиция.
- Отлични компютърни познания, работа с МS Office, включително и такива за работа със офис-
- Организационни умения, съобразителност, лоялност и отговорност.
- Умения за водене на разговори и кореспонденция по e-mail и телефон.
- Хъс и желание за работа.
- Висшето образование ще е предимство.
- Обработка на пътни листа и изготвяне на месечни справки.
- Изготвяне и изпращане на заявки за доставки на инертните материали към доставчици и
- Проверка на доставките от товарителници.
- Съставя различни документи, свързани с дейността на фирмата.
- Изготвяне на справки и отчети.
- Петдневна работна седмица (Пон-Пет).
- Отлични условия на труд в приятна работна среда.
- Добро и справедливо възнаграждение.
- Трудов договор и социални осигуровки.
- Коректно изплащане на трудовите възнаграждения.
- Допълнителни социални придобивки - ваучери за храна на стойност 100лв.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Месторабота - София, ж.к Горубляне, ул. инж. Георги Белов 3
При въпроси може да позвъните на 0888 23 40 40 Методи Тролиев.
Средна заплата за сектора
2,700 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Административен служител
Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- използване на софтуер за електронни таблици
- разпространяване на вътрешни съобщения
- архивиране на документи
- организиране на бизнес документи
- използване на различни комуникационни канали
Необходими основни знания
- поверителност на информация
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.