Работа Администратор В Офис
72 нови обяви за работа
-
ALTIDO by Joivy Part of the Joivy Group, ALTIDO is one of the leading companies in Europe for the management of apartments, villas, aparthotels, and hotels. Established in 2019, it currently manages over 2,000 properties and 1,000 rooms in pop-up hot...
-
АЙ БИ АЙ КО ЕООД с удостоверение номер 2981 за извършване на посредническа дейност в Бългaрия, предлага работа като офис асистент / office assistan...
-
Клио Комерс е динамично развиваща и постоянно рaзрастваща се българска компания,лидер в дистрибуцията и логистиката на бързо оборотни х...
-
ДЗИ е един от най-разпознаваемите брандове на българския застрахователен пазар, с над 70-годишна история и е част от белгийската KBC Group. На...
-
1,300 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Кореспондеция с клиенти и доставчици, завеждане на стоки, изготвяне нa документи и справки, отчитане на стоки и парични средства. Умения ...
-
1,200 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател
Строителна фирма, занимавaща се с нанасяне на антикорозионни покрития върху стоманени изделия ,стълбове и др. по обекти в страната ,търси...
-
BADINKA е български бранд за нестандартни принтирани дрехи, предназначени изцяло за американския и европейския пазар. Фирмата е основана п...
-
1,010 лв - 1,240 лв / месец (нето) от работодател
Заприхождаване на новодостaвената стока, изготвяне на заявки,организация на работния процес и персонала,контрол на търговска зала....
-
WALLTOPIA е световен лидер в производството на катерачни стени. Работим в 80 държaви на 6 континента и разполагаме с 25 години професионален опи...
-
„Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията ОФИС АСИСТЕНТ С ОТЛИЧЕН АНГЛИЙСКИ ЕЗИК. Фирмата предла...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
1,800 лв - 2,200 лв / месец (нето) от работодател
Голяма производствена компания търси опитен и креативен специaлист за позицията АДМИНИСТРАТИВЕН СЪТРУДНИК. Фирмата предлага много доб...
-
Стерекс ЕООД е специализирана в производството на топлоизолоционни плоскости, произвеждaщи се от най-новото поколение машини на светов...
-
СМДЛ "Кандиларов" ООД търси да назнaчи на работа ново попълнение в екипа си на длъжност "Административен сътрудник". Основни задължения з...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
- DoveVivo: European platform for residential property management
- ALTIDO: European platform specialized in short-term rentals
- Chez-Nestor: pioneering coliving company in France
- DoveVivo Campus: the leading company in student housing in Italy
- Rinnow!: a specialist in Home Renovation and turnkey furniture sales
- Open Hub: coworking space and community hub in the heart of Milan
Role & Team This role requires active communication with guests mainly in person, in writing, using Joivy’s communication platform, and over the phone. The main priority is to ensure an excellent experience for the guests, aiming to build trust and encourage them to visit again.
Your responsibilities:
- Ensures a smooth day to day running of Joivy Hotels
- Checks arrivals list daily and highlight special guest requests if any
- Checks that all keys/cards are ready for the arrivals
- Checks and counts keys/cards after all guests' departure and reports if any are missing
- Checks rooms are prepared and ready for guests' arrival by working with the housekeeping team. This would involve scheduling cleaning and ensuring staff members know what rooms to clean and when.
- Reports to in-house maintenance team any maintenance issues before, during, and after guests’ stays
- Replies to guests’ inquiries and messages
- Conducts room checks to ensure all guest rooms are up to standard and are ready for guest arrival
- On occasions assists the in-house housekeeping staff with some main duties
- Provides high-level customer service to all guests that enter Joivy Hotels
What will you find with us:
- Seasonal job in Ireland (June - end of August)
- Live-in position
- Working hours on rota basis
Your profile
- Excellent English, both written and spoken
- Previous experience in hotels
- Attention to detail
- Friendly and smiling personality
Disclaimer: In Joivy we celebrate Diversity, Inclusion, Equity and Belonging. Therefore, the entire selection process will be conducted in compliance with these criteria.
With applying to this position, you agree to provide your contact data for recruitment purposes. Only short-listed candidates will be contacted.
- -
Средна заплата за сектора
1,280 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
50 лв / месец
14,000 лв / месец
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.