Работа Администратор В Офис в Пловдив

12 нови обяви за работа

  • icon 1,470 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...

  • icon 1,500 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon 1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...

    15 Nov 2024 Още...
  • icon 1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...

    13 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    06 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    „ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...

    05 Nov 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...

    31 Oct 2024 Още...
  • icon 1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Той/тя ще изпълнява задачи по-конкретно в следните области нa дейноста: оказване на обща помощ чрез получаване на постъпващата комуника...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Менпауър България е световен лидер в професионалните решения по подбор на персонал и управление на човешките ресурси. За наш партньор ...

    21 Oct 2024 Още...
  • icon 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...

    21 Oct 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Администратор офис

АЛФА КОНСУЛТ БЪЛГАРИЯ ООД
location_on гр. Пловдив

icon 1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за студенти
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив.

Задачи:

  • приема и предава пратки, наложени платежи, пощенски парични преводи от и към клиенти;
  • подрежда, групира, разгрупира, товари, разтоварва пратки;
  • разговаря с клиенти по телефон;
  • отговаря за поддръжката на работното място.
Изисквания към кандидата:
  • добра компютърна грамотност;
  • да умее да работи с Word и Excel;
  • да притежава финансова и дигитална култура;
  • шофьорска книжка и личен автомобил;
  • желание за начално обучение.
Какво предлага фирмата:
  • работно време: понеделник - петък на смени /08:20 - 18:20; 13:00 - 18:20 /, събота /на ротационен принцип, 09:00 - 15:00/
  • възнаграждение по скала, спрямо обработения брой пратки;
  • осигуровки на пълното възнаграждение;
  • наставник, на когото може да разчита при нужда;
  • възможност за развитие.
Телефон за информация: 0893 022 811

Алфа Консулт България ООД - Лиценз № 2579 от 20.07.2018

Средна заплата за сектора


1,470 лв ~ 2,020 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.