
АСПАЗИЯ - 92 работа
4 резултата
-
-
1,552 лв / месец (нето) от работодател
-
2,000 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Офис асистент / Рецепционист
Пълно описание
Във връзка с нарастващите потребности на компанията и целите, които си поставяме, търсим да назначим Офис асистент/ Рецепционист. Ако желаеш да бъдеш част от динамична и развиваща се компания с устойчива визия за бъдещето – очакваме те!
ОФИС АСИСТЕНТ / РЕЦЕПЦИОНИСТ Офис асистентът ще бъде лицето на компанията, който ще посреща посетители, клиенти и партньори, ще съдейства с организацията на документалния поток и подпомага дейността на служителите с ръководни функции. Част от задълженията са да осигурява необходимите ресурси при новоназначените служители като им съдейства при настройване на техните устройства съвместно с ИТ.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
- Оказва административна помощ на служителите с ръководни функции в компанията, документи, сканиране, разпечатване, копиране, организиране на срещи и т.н.
- Води кореспонденция с куриерски фирми и точно разпределя всички получени пратки;
- Отговаря за осигуряването и администрирането на необходимите ресурси за новоназначени и настоящи служители (пр. работно облекло, настройка на компютри и телефони, проблеми с устройства и др.)
- Отговаря за отчитането и изтеглянето на служебни аванси;
- Отговаря за поръчката на офис консумативи и техника и хигиенни консумативи;
- Съдейства при организиране на срещи – посреща /партньори, клиенти, кандидати за работа, посетители и т.н./, осигурява кафе и напитки;
- Обновява информационни табла и ТВ екрани в административната сграда.
НЕОБХОДИМИ УМЕНИЯ И КАЧЕСТВА:
- Средно образование;
- Опит на сходна административна позиция - ще се счита за предимство;
- Компютърна грамотност и умения – MS Word, Excel, Power Point;
- Умения за работа в екип, отговорност, комуникативност, лоялност;
- Добри комуникационни умения;
- Шофьорска книжка - кат. B - ще се счита за предимство.
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Трудов договор с Аспазия - 92 ООД;
- Ваучери за храна на стойност около 200 лева /пропорционално на изработеното време/;
- Допълнително здравно застраховане;
- Стандартно работно време от 08:30 до 17:30 часа;
- Социални активности;
- Професионален екип;
- Карта за спорт /Multisport/ на преференциални цени.
При нас ще получите дългосрочни възможности в една разрастваща се компания с национално присъствие и позитивна работна атмосфера!
В случай, че обявата представлява интерес за вас, моля да изпратите автобиография и актуална снимка в паспортен формат посредством формата за кандидатстване.
- Ще се свържем за интервю единствено с одобрените кандидати.
- *Кандидатурите ще бъдат разглеждани при строга конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Мнения и оценки от служители
Рецепционист
Рецепционистите носят отговорност за приемната на дадено предприятие. Те отговарят на телефона, посрещат гости, предават информация, отговарят на запитвания и дават указания на посетителите. Те първи установяват контакт с клиенти и посетители.
Необходими основни умения
- общуване с потребители
- предаване на устни инструкции
- разпространяване на вътрешни съобщения
- посрещане на гости
- поддържане на дневници
- поддържане на пространството за посрещане на гости и посетители
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- политики на дружество
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.