Работа Treasury Accountant

83 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies attract the most suitable and skillful people. Our team consists of professionals with experience in consulti...

    28 Mar 2024 Още...
  • Costing Expert Accountant Understanding the business behind the numbers? Here is an opportunity for you: ABOUT YOUR NEW JOB Looking for a stable job with numerous development opportunities? If yes, join our Coca-Cola Hellenic family and be part of...

    28 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЧЕТОВОДИТЕЛ Ваканционно селище “Санта Мaрина”, Созопол е част от една от водещите български хотелски вериги FPI Hotels & Resorts. Селището се с...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    HMG LINKS is a multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. Our Client is a successful international B2B company of...

    27 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Хотели Сирона – Велинград търсят да назнaчат служител на позиция счетоводител за офиса в гр. София. Изисквания: Образование - средно спе...

    27 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Why Ingram Micro? Ingram Micro is the business behind the world’s brands reaching nearly 90 percent of the world’s population. Our market reach, diverse solutions portfolio, and digital platform Ingram Micro Xvantage™ set us apart. We have app...

    26 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Are You Our Next Accountant? We're on the hunt for an extraordinary Accountant to spearhead our endeavors. If you're a seasoned Accountant who thrives in dynamic, fast-paced environments, and if you're passionate about shaping the future of e-comme...

    26 Mar 2024 Още...
  • icon 2,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Производствена компания търси да назнaчи отговорен служител на позиция" Зам.главен счетоводител". ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: Организира ц...

    26 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    KiK Textilien, един от десетте най-големи търговци на дребно в Германия, който притежавa над 4 000 магазина в Европа, навлезе на българския пазар и...

  • icon 3,500 лв - 4,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Изисквания: Висше икономическо образование ; Професионален опит – 5 години; Отличнa компютърна грамотност и работа с програмен продукт ...

    25 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител АЙГЕР ИНЖЕНЕРИНГ ООД е фамилна компания производител на нестандартно оборудване за клиенти от цял свят. Ние работим с нагл...

    25 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...

    25 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    “Елитис мегастор” ЕООД е национална веригa от търговски обекти специализирани в търговията с парфюмерия, декоративна козметика, аксес...

    25 Mar 2024 Още...
  • icon 2,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    “Елитис мегастор” ЕООД е национална веригa от търговски обекти специализирани в търговията с парфюмерия, декоративна козметика, аксес...

    25 Mar 2024 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Gi Group is a part of Gi Group Italy - one of the world’s leading companies providing services for the development of the labor market, operating in the fields of temporary and permanent staffing, search and selection, as well as a variety of compl...

    25 Mar 2024 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Senior Accountant

Top Skills Recruitment
location_on гр. София

icon 2,070 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Top Skills Recruitment is an agency, providing a full range of services in the sphere of HR. We assist Bulgarian and international companies attract the most suitable and skillful people. Our team consists of professionals with experience in consulting, possessing the skills needed to achieve excellent results. Our client, a leading Canadian telecommunication company, is seeking talented individuals to join their finance team.

Responsibilities:

  • Ensure accuracy of G/L entries in compliance with the company’s Financial Reporting Guidelines and local GAAP requirements.
  • Prepare and validate accounting and reporting data for month-end, quarter-end, and year-end closing.
  • Identify and resolve General Ledger problems, including balance sheet reconciliations.
  • Serve as a subject matter expert, providing second-line escalation for accounting queries.
  • Manage Intercompany financial responsibilities, including invoice issuance, agreement maintenance, and reporting.
  • Collaborate closely with various teams within the Shared Service Center and in-country departments.
  • Offer accounting advice and guidance to other departments such as Order Processing and Controlling.
  • Work closely with the Team Leader to provide support in various areas.


Requirements:

  • University degree in economics/finance or equivalent education.
  • Minimum 3 years of experience in accounting.
  • Proficiency in SAP, and MS Office (advanced Excel skills).
  • Strong SAP FI/CO experience is advantageous.
  • Fluent English language skills (written/verbal) required.
  • Excellent analytical and communication skills.


Note: For the first 6 months, the successful candidate will be on a Top Skills contract with our client. Following this period, they will be transferred to our client's firm. If you're ready to take your career to the next level and be part of a collaborative team dedicated to excellence, apply now! Join the team and make a difference in shaping the future of business communications.

License for recruitment for Bulgaria: № 2399 / 15.11.2017 License for administration and protection of personal data: № 432025 / 23.10.2017

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • local_dining
    Безплатни Храна и Напитки
  • timer_off
    Гъвкаво Работно Време
  • home
    Работа от Вкъщи
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • credit_card
    Бонусова Система

Средна заплата за сектора


2,070 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

250 лв / месец

максимална

9,550 лв / месец


icon icon icon icon icon

Счетоводител


Счетоводителите преглеждат и анализират финансовите отчети, бюджетите, финансовите доклади и бизнес плановете, за да проверяват за нередности, произтичащи от грешки или измами, и да предоставят финансови съвети на своите клиенти по въпроси като финансовото прогнозиране и анализа на риска. Те могат да извършват одит на финансови данни, да решават случаи на несъстоятелност, да изготвят данъчни декларации и да предоставят други данъчни консултации в съответствие с действащото законодателство.

Необходими основни умения

  • подготвяне на данъчни декларации
  • изчисляване на данък
  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • тълкуване на финансов отчет
  • проверяване на счетоводна документация
  • подготвяне на финансов отчет

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • процеси във финансовия отдел
  • финансов отчет
  • откриване на измами
  • амортизация

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.