Работа Търговски Сътрудник
58 нови обяви за работа
-
Технически сътрудник в търговски отдел Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опи...
-
ХИПОЛЕНД АД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим да наз...
-
1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Търсим амбициозен и отговорен Търговски сътрудник, който да се присъедини към екипа на наш клиент! Отговорности: Комуникация с настоящ...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Шрек 09 ООД има над 15 години опит в производството на сладкарски и тестени изделия, които се отличават с уникална визия и вкус. За св...
-
1,700 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма произвеждаща тестени изделия търси отговорен и мотивиран сътрудник за работа с клиенти и обработка на заявки. Основни задължения:...
-
"Хелленика" ЕООД е частна кораборемонтна компания, специализирана в докови, класови и аварийни ремонти на всички видове кораби, както и в...
-
1,860 лв / месец (нето) от работодател
Задължения и отговорности за позицията: Координира и административно обслужва продажбите – изготвяне оферти към клиенти, обработка на...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
За наш клиент, търсим да назначим: Асистент в търговски отдел Основни изисквания: Предишен опит на подобна позиция – предимство, но не ...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
1. За Тандем: Вече над 30 години марката „Тандем“ е сред лидерите в месопреработката на българския пазар, бъдейки символ на високо качест...
-
Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма „Техномат-Меркурий“ ЕООД е български производител на висококачествени обувки от естествена кожа. Във връзка с разширяване на де...
-
В "Сапир" България знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Международна компания, развиваща се в сферата на директните продажби на висококачествени домакински уреди повече от 10 години в Българи...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим
Технически сътрудник
PALLADIUM
Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит -
международен дистрибутор и производител на работно облекло,
обувки и предпазни средства. Нашата мисия е да осигурим
безопасност, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран
доставчик на безопасност за работното място.
Ние сме сплотен и динамичен екип, който вярва, че всеки служител е
ключова част от нашия успех и развитието на компанията. Всеки ден е
различен и пълен с предизвикателства, които ни правят по-силни и
по-сплотени. Работим усилено, но също така обичаме да се
забавляваме и да създаваме приятелска атмосфера. Присъедини се
към нас и нека създаваме магията заедно!
Какво ще правиш при нас?
Работи с ERP система
Изготвя отчети за наличности на стоката
Следи за спазване на подготовката, правилното етикетиране и изпращането на стоката
Изготвя описи и документи на стоката за спедиция
Организира транспорт на пратките
Изготвя месечни и годишни справки на стоката
Съдейства в комуникацията с под изпълнители и други отдели на фирмата, свързани с цялостната работа
Отговаря на имейли
Какви качества очакваме от теб?
Английски език - работно ниво
Минимум средно образование
Отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power Point/, ERP
Активна и изпълнителна личност, ориентирана към дългосрочен ангажимент
Умения и потенциал за планиране, организиране и контрол на процеси
Опит на подобна позиция 1 г
Отговорност и организираност – ценим активните и подредените хора!
Инициативността е нашият път към успеха – стани част от него!
Умение за работа в екип – ние сме семейство и се подкрепяме взаимно!
Ние предлагаме:
Пълно работно време от 09:00-17:30 (без събота и неделя) защото и ти заслужаваш уикендите си!
Мотивиращо възнаграждение! Трудът ти ще бъде оценен по достойнство!
Ваучери за храна – добрата храна прави чудеса!
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове – здравето е на първо място!
Паркинг за лични автомобили и възможност за служебен транспорт или парична компенсация
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора – няма нищо по-добро о добрата компания на работното място!
и други допълнителни предимства
Личностно и професионално развитие в областта
Възможности за развитие във фирмената йерархия.
Звучи Като теб?
Тогава не се колебай и кандидатствай при нас!
Очакваме те с нетърпение!
В случай, че нашето предложение Ви допада, ще очакваме от Вас автобиография и актуална снимка.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща.
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.