Работа Payroll Specialist в София
46 нови обяви за работа
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
Специалист личен състав
Първа Специализирана Акушеро-Гинекологична Болница За Активно Лечение Света София Еадгр. София
• Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...
-
За наш клиент- водещ лидер на пазара, търсим да допълним екипа с още един ТРЗ специалист. Основни задължения за позицията: Съставяне на т...
-
WALLTOPIA е световният лидер в производството на изкуствени стени за катерене и съоръжения за активно забавление. От 1998 г. до днес имаме успе...
-
1,710 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
СПЕЦИАЛИСТ ТРЗ Талентика ЕООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние предоставяме на талантите най-добри...
-
МЛАДШИ СПЕЦИАЛИСТ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтик...
-
We are a multinational business at the forefront of the online gaming industry. We have an extensive track record of number 1s and are always looking for great people to help us create the next big product hit. Our original and high-quality product ...
-
Sport Vision Group е лидер в спортната търговия на дребно на Балканите. Заставаме зад мотото ни „Ние сме екип!“. Присъстваме на пазара с нашите к...
-
At TTEC, we’re all about the Human Experience. Elevated. As a Senior Payroll Analyst working on site in Sofia, Bulgaria, you’ll be a part of creating and delivering amazing customer experiences while you also #experienceTTEC, an award-winning emp...
-
В Walltopia вярваме, че успехът не идва случайно – той се изгражда с отдаденост, креативност и благодарение на хората, които го правят възмож...
-
СПЕЦИАЛИСТ ЛИЧЕН СЪСТАВ/ ТРУД И РАБОТНА ЗАПЛАТА "Билла България" ЕООД, част от REWE Group, е една от най-динамично развиващите се търговски ве...
-
2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател
HR Consultant специализра в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на ж.к. „Гео Милев“за „Сп...
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Търсим Помощник ТРЗ за наш клиент – лидер в счетоводните услуги! За наш доверен клиент, утвърден лидер в счетоводните услуги, търсим мот...
-
For our client, we are looking for an experienced and motivated professional to take part on the challenging role of: PAYROLL MANAGER The Mission: To lead and manage the payroll team’s operations in a high-velocity and high-volume environment bas...
-
Специалист трз и личен състав
Първа Специализирана Акушеро-Гинекологична Болница За Активно Лечение Света София Еадгр. София
• Администриране на трудовата документация на служителите; Участва в изготвяне, сключване и прекратяване на всички трудови, гражданск...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Зад всеки рекорд и всяко постижение стои нашият екип – проактивни, бързо мислещи професионалисти, които обичат предизвикателствата и винаги търсят нови хоризонти.
Към момента си търсим нов колега, който да се присъедини към екипа ни в Централния офис в София на позиция ТРЗ специалист – човек с внимание към детайла, готов да поеме отговорност и да осигури прецизност във всеки аспект на процесите по управление на възнагражденията.
Ако вярваш, че това описание ти пасва и се припознаваш в него – продължи да четеш.
Основни отговорности:
- Изготвяне, регистрация и прекратяване на трудови
- Изготвяне на граждански договори;
- Изчисляване и внасяне на осигуровки;
- Изготвяне и подаване на декларации образец 1 и образец 6, както и всички нужни документи във връзка с осигуряването към НАП и НОИ;
- Подаване на болнични листове;
- Водене и приключване на трудови книжки;
- Поддържане на личните досиета на персонала;
- Водене на кореспонденцията с НАП и НОИ и Главна инспекция по труда;
- Изготвяне на ведомости за работните заплати;
- Изпълнява задачи възложени от Главния счетоводител и Управителя;
- Калкулиране на вариращи части;
- Онлайн банкиране;
- Подготвяне на докумнети за издаване на Удостоверение за приложимо законодателство - A1;
- Изготвяне на цялостния пакет с документи за командироване на работници и служители в чужбина;
- Икономическо образование;
- Опит на подобна позиция минимум 2 години;
- Много добра компютърна грамотност и умения за работа със счетоводен софтуер;
- Много добро ниво на excel.
- Отлично познаване на българското трудово и осигурително законодателство;
- Организираност, стриктност, прецизност;
- Възможност да работи самостоятелно;
- Работно ниво на владеене на английски
- Втори чужд език, ще се счита за предимство;
- Среда, която е ориентирана към резултатите, подкрепя иновациите и дава възможност на идеите ви да се осъществят;
- Възможност за професионално развитие, подкрепено от световния лидер в катерачната индустрия;
- Въвеждащо и много други обучения;
- Ваучери за храна;
- Гъвкаво начало на работния ден (7:00 - 10:00);
- Безплатен курс "Въведение в катеренето";
- Безплатен достъп до Momentum Climbing Sofia;
- Регулярни корпоративни събития;
- Споделено допълнително здравно осигуряване;
- Възможност за мултиспорт карта.
Присъединявайки се към нас, Вие ще имате възможност да работите в динамична среда, която ще Ви помогне да добиете нови знания и умения, както и да разберете какво е да сте част от екипа на компания, която е световен лидер в своя бранш.
За да кандидатствате, моля представете Вашата автобиография и мотивационно писмо, като натиснете бутона "Кандидатствай по тази обява".
Само одобрените кандидати, представили пълен комплект документи, ще бъдат поканени на интервю. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при пълна конфиденциалност.
- Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Средна заплата за сектора
2,040 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
4,750 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Отчетник, платежни ведомости
Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.
Необходими основни умения
- проследяване на финансови трансакции
- преглеждане на бюджетите
- изчисляване на работните заплати
- извършване на финансови трансакции
- проверка на ведомости за заплати
- водене на платежна ведомост
Необходими основни знания
- математика
- видове пили
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.