Работа Operational Accountant
69 нови обяви за работа
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
The Finance & Payroll team of TELUS Digital Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS Digital. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, pricing and ...
-
Are you passionate about numbers, detail-driven, and ready to kick off your finance career in a fast-paced, global brand? BURGER KING® Bulgaria is looking for a Junior Finance Specialist who’s hungry to learn, grow, and make an impact. This isn’...
-
Are you passionate about numbers, detail-driven, and ready to kick off your finance career in a fast-paced, global brand? BURGER KING® Bulgaria is looking for a Junior Finance Specialist who’s hungry to learn, grow, and make an impact. This isn’...
-
За нас: Ние сме утвърдена транспортна компания с дългогодишен опит в логистиката и международните превози. Във връзка с разширяване на ...
-
МБАЛ АД-гр. Ловеч, търси да назначи: ОПЕРАТИВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ Търсим мотивиран и отговорен професионалист, който може да работи самостоя...
-
Фирма ”НЕКТАР” АД (Хлебозавод Севлиево) предлага работа за служители на позиция: КАСИЕР - СЧЕТОВОДИТЕЛ Отговорности на позицията: При...
-
1,500 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
Ако Вие сте комуникативна личност и притежавате организационни умения, аналитично мислене, внимание към детайла и отлични познания на с...
-
1,860 лв - 2,100 лв / месец (нето) от работодател
За нас Вече близо 10 години HubStaff - Agency се учи от грешките си въз основа на две убеждения : CV всеки може да "декорира", но личността на човека е...
-
CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...
-
1,550 лв - 1,940 лв / месец (нето) от работодател
Добре дошли в нашата счетоводна кантора, утвърден лидер с дългогодишен опит в предоставянето на висококачествени счетоводни услуги. Ни...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Алфа Консулт търси за свой клиент мотивиран и отговорен Оперативен счетоводител. Основни задължения: Обработка на първични и вторични ...
-
„САМЕКС“ ООД управлява ресторантите KFC в България от 1994 г. и сме първият оператор в сферата на бързото хранене на българския пазар. Осно...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Do you want to face and tackle multiple complex financial/ERP challenges, be part of a dynamic, experienced and motivated team?
Join us in the role of Operational Accountant!
Your responsibilities:
- Diligently record daily bookings for business transactions as per IFRS
- Account for financial transactions, run month-end bank freezes and bank reconciliations
- Prepare payments to suppliers and the state budget
- Apply critical thinking to ensure accurate recording and analysis of revenues and expenses
- Payroll bookings and analysis
- Actively participate in monthly closing procedures
- Prepare reports and reconciliations including for management purposes, SOX audits, etc.
- Participate in preparation of VAT declarations, audits and other mandatory monthly and annual reports
- and documents under Bulgarian legislation
- Participate and support the process of preparing the company's budget.
- The role reports directly to the Chief Accountant
Our requirements:
- Bachelor's or Master's degree in Accounting and/or Finance
- Minimum 2 years of experience in a similar role
- Prior experience with ERP System would be an advantage
- Excellent knowledge of the Bulgarian accounting and tax legislation
- Advanced analytical, organizational and communication skills
- English level B2
- Advanced skills in Excel
- Attention to detail
- Team player
We offer:
- Work from anywhere in Bulgaria
- Stable job and career development opportunities
- Great office at top location
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about our employees' well–being, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS Digital Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,680 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за страната изчислена от YOX
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.