Работа Operational Accountant
32 нови обяви за работа
-
The Finance & Payroll team of TELUS International Bulgaria is a fully-fledged finance division of the leading CX (Customer Experience) provider in Bulgaria for TELUS International. The Finance Department is covering all areas of finance, accounting, ...
-
Счетоводител - с познания за счетоводно отчитане на трaнспортна дейност, строителни услуги, бензиностанции. Национални счетоводни станд...
-
1,400 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
ЗА КОМПАНИЯТА: Фокусирайки се върху използването на чиста възобновяемa енергия и благодарение на десетилетия опит и иновации в създава...
-
2,020 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания: Висше или средно икономическо образование ; Професионален опит – 3 години; Отличнa компютърна грамотност и работа с програм...
-
Оперативен счетоводител Застрахователна компaния Лев Инс със своята 27 годишна история е безспорен лидер на българския застрахователен...
-
1,900 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател
Ако имате желание да станете чaст от счетоводна компания, предоставяща професионални данъчни и счетоводни услуги на различни местни и м...
-
Във връзка с разширяването на дейносттa, Нескт Логистик търси да назначи Счетоводител. ✅ КАКВО ЩЕ ПРЕДЛОЖИМ НИЕ: При нас ще имате възмож...
-
1,420 лв / месец (нето) от работодател
Изисквания към кандидатите: Висше икономическо образовaние- специалност "Счетоводство"; Много добра компютърна грамотност; Задълбочено...
-
Оперативен счетоводител Балкантел ООД е инженерингова компания, специaлизирана в изследователска и развойна дейност, производство и и...
-
2,500 лв / месец (нето) от работодател
Счетоводна кантора търси да нaзначи служител на длъжност оперативен счетоводител. Отговорности: Водене на счетоводство на фирми от раз...
-
1,160 лв / месец (нето) от работодател
Трейдинг Продукшън ЕООД гр.Ловеч предлага работа зa оперативен счетоводител.Опит в обявената позиция,работа със счетоводен софтуер.Поз...
-
"МИЛАТ КАРПЕТ БЪЛГАРИЯ" ЕООД търси да назначи служител на длъжност: СЧЕТОВОДИТЕЛ нa постоянен трудов договор при условията на 8-часов раб...
-
Оперативен счетоводител. Квалификация по специалносттa. Умение за работа в екип. Умение за работа под напрежение. Мотивация за професион...
-
Като Оперативен счетоводител, ще имате следните задължения: Текущо осчетоводявaне на съответните синтетични и аналитични сметки; Осъще...
-
За нашия сплотен екип в отдел Счетоводство на хотел InterContinental Sofia, търсим Оперативен счетоводител, отговарящ за одит на приходите и контр...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Do you want to face and tackle multiple complex financial/ERP challenges, be part of a dynamic, experienced and motivated team?
Today, we are hiring for the role of Senior Operational Accountant!
Your responsibilities:
- Diligently record daily bookings for business transactions as per IFRS
- Prepare and review of the weekly disbursement schedule
- Account for financial transactions, run month-end bank freezes and bank reconciliations
- Prepare orders for payments to suppliers and the state budget, ensure maker-checker process is adhered to
- Apply critical thinking to ensure accurate recording and analysis of revenues and expenses
- Payroll bookings and analysis
- Actively participate in monthly closing procedures
- Prepare reports including for management purposes
- Participate in preparation of VAT declarations, audits and other mandatory monthly and annual reports and documents under Bulgarian legislation
- Participate in the calculation and accounting of the company's tax obligations, including VAT, one-off taxes, corporate, etc.
- Contributor to the preparation of the interim and the annual individual and consolidated financial statements under IFRS
- Participate and support the process of preparing the company's budget.
- Prepare various reconciliations and reports for SOX audit
- The role reports directly to the Chief Accountant
Our requirements:
- Master degree in Accounting and/or Finance
- Minimum 3 years of experience in a similar role
- Prior experience with ERP System would be an advantage
- Excellent knowledge of the Bulgarian accounting and tax legislation
- Advanced analytical, organizational and communication skills
- Fluency in English
- Advanced skills in Excel
- Attention to detail
- Team player
We offer:
- Stable job and career development opportunities
- Great office at top location
- Attractive salary
- Additional health insurance
- 50+ benefits and services to choose from
- Positive international working environment
- Support and learning
- Employee referral bonuses
We care about our employees' well–being, invest in their future growth, and encourage fun and team-building projects!
Does it sound like the perfect job for you? APPLY NOW!
About us: TELUS International Bulgaria is a publicly traded company (NYSE & TSX: TIXT) and is the largest employer in the CX (Customer Experience) industry in the country with over 4,000 team members. The company provides a broad portfolio of services - designing, building, and delivering next-generation digital services, AI solutions, customer experience, and much more. The company's primary focus is strict adherence to all our clients' procedures and practices. We are an independent outsourcing services provider and do not function as a local representation of our partners.
Социални Придобивки
- health_and_safety iconДопълнително Здравно Осигуряване
- timer_offГъвкаво Работно Време
- credit_cardБонусова Система
- sports_footballКарта за Спорт
- local_diningБезплатни Храна и Напитки
- card_travelВаучери за Транспорт
- card_giftcardВаучери за Храна
- schoolБезплатни Обучения/Курсове
- date_rangeДопълнителен Годишен Отпуск
- groupsПартита/Тиймбилдинг
- videogame_assetЗала за Почивки/Забавления
Средна заплата за сектора
1,730 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
150 лв / месец
5,000 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Оперативен счетоводител
Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.
Необходими основни умения
- извършване на операции по счетоводния баланс
- подготвяне на финансов отчет
- спазване на нормативните задължения
- откриване на счетоводни грешки
- използване на счетоводни системи
- водене на главната счетоводна книга
Необходими основни знания
- процеси в счетоводния отдел
- счетоводни правила
- финансов отчет
- амортизация
- счетоводни техники
- счетоводни статии
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.