Работа Operational Accountant в София

43 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Възможност за работа от вкъщи

    DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany and around the w...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Company Overview WALLTOPIA is a global leader in the manufacture of climbing walls, with operations across six continents and 28 years of industry expertise. As we continue to expand our portfolio of products and services, we are seeking a qualified...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 2,330 лв - 2,410 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободни позиция за счетоводна кантора в района на “Руски паметник”, гр....

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Юниoн Ивкони ООД е лидер в областта на пътническия автомобилен транспорт с над 30 години професионален опит. За попълване на счетоводния ...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Във връзка с разширяване на дейността и асортимента си, ние от cafe MaBaker търсим да назначим позитивна и отговорна личност за длъжността: КА...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ние сме стабилна и развиваща се компания, която обединява няколко успешни бранда в различни сектори - Pulse Fitness, Grand Hotels, Pulse Gym shop, Строителн...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    General Ledger Expert Accountant We’re looking for a performance-driven and results-oriented professional who thrives in a fast-paced environment. If you have a passion for accuracy, a keen eye for detail, and a strong commitment to excellence, we...

    16 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Лагардер Травъл Ритейл България е част от френската медийна група Лагардер Груп. Ние функционираме в 42 страни управляваме най-голямата ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,040 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    HR Consultant специализира в сферата на човешките ресурси. Обявяваме свободна позиция за счетоводна на бул. “Цар Борис III”за „Оперативен сче...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    За Финансово-Счетоводния отдел на Макдоналдс България търсим да присъединим към своя екип от професионалисти нов служител на длъжност ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon 2,300 лв - 2,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Юр Тийм Билдърс вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Ние сме Аспазия и вече 32 години се развиваме като един от водещите производители на безалкохолни напитки. За нас ключът към успеха са ини...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търсим опитен професионалист на позиция: Оперативен счетоводител Изисквания: Висше/средно образование - счетоводство и контрол/финанс...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън" ООД - една от най-големите модни ритейл компании в България търси да назначи служител на длъжността "Оп...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Operational Accountant

ЪПСКИЛ EООД
location_on гр. София

icon 1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly is the best policy, and that’s why we are eager to help you through the whole lifecycle of recruitment. Our team comes with 15 years of recruitment experience behind it’s back. At any given moment, we can offer multiple opportunities from different companies needing a wide variety of talent. If you are interested in starting a new job, we will present you with multiple opportunities, will be there to answer all your questions, help you prepare for interviews and tests, provide essential feedback and even guide and support you through the process of recruitment all the way up to the first day at your new job.

Our current client is a leading Scandinavian software and IT consulting provider with over 29 years of market presence. On their behalf we are looking for an Operational Accountant to join their team in Sofia. If you are curious about this exciting opportunity, then this might be the chance you have been waiting for!

Key Responsibilities:

  • Prepare payments of received invoices.
  • Issue invoices in accordance with the companys business activities.
  • Prepare and process the company's payroll on a monthly basis.
  • Prepare and present reports and statements for the management and other stakeholders.
  • Communicate with suppliers, clients, and institutions related to accounting activities.
  • Prepare and submit tax and social security declarations.
  • Monitor payments for issued and received invoices.
  • Participate in the planning and preparation of the companys budget.
  • Maintain confidentiality and protect the company`s information.
Requirements:
  • Bachelors degree in economics.
  • Desire for professional development in the accounting field.
  • English language - both written and spoken, minimum B2 level.
  • Previous experience in accounting (2-3 years).
  • Analytical skills.
The company offers:
  • A supportive and collaborative work environment.
  • Competitive remuneration package.
  • Opportunities for professional development and career growth.
Work-life balance: flexible working hours and 20-24 paid vacation days (depending on your years with the company).
  • Additional perks: sports card, private healthcare package, office snacks and beverages, and more.
If you meet the above-mentioned criteria, don’t hesitate to apply! We welcome the opportunity to learn more about you! Please send your CV in English. Please note that only short-listed candidates will be contacted. License No.2826. We will treat your application with full confidentiality!

Средна заплата за сектора


1,860 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

150 лв / месец

максимална

5,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Оперативен счетоводител


Оперативните счетоводители записват и събират ежедневните финансови транзакции на дадена организация или дружество, които обикновено се състоят от продажби, покупки, плащания и постъпления. Те гарантират, че всички финансови операции са документирани в съответната (дневна) книга и в главната книга, както и че са балансирани. Оперативните счетоводители подготвят отчетните книги и главната книга с финансови транзакции, за да може след това счетоводителят да анализира балансите и отчетите за приходите.

Необходими основни умения

  • извършване на операции по счетоводния баланс
  • подготвяне на финансов отчет
  • спазване на нормативните задължения
  • откриване на счетоводни грешки
  • използване на счетоводни системи
  • водене на главната счетоводна книга

Необходими основни знания

  • процеси в счетоводния отдел
  • счетоводни правила
  • финансов отчет
  • амортизация
  • счетоводни техники
  • счетоводни статии

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.