Работа Internal Auditor в София

73 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София Банка ДСК е най-старата и устойчиво разв...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител Изисквания: Висше образование: Магистърска степен по финанси, счетоводство, бизнес администрация; Професионален опит: на...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,940 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    С цел осигуряване на качеството на работа на търговския екип "Рошен България" част от "Сладкарска Корпорация "Roshen" обявява подбор за пози...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    СЧЕТОВОДИТЕЛ Inter Cars е една от водещите Европейски компании за дистрибуция на резервни части за леки и товарни автомобили. Към момента за...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Accountant Record To Report You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and platforms; A...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Екипът на Top Skills се състои от млади и усмихнати професионалисти с опит в консултирането в различни сфери като финанси и счетоводство, ИТ, ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Grove Global Consult е консултантска агенция и агенция за подбор на персонал, предоставяща стратегически консултантски услуги на частния бизнес ...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our client assists entrepreneurs and enterprises in their international growth, providing accounting, tax and corporate services, counting today 15 offices and a team of more than 100 professionals, becoming for small, medium and big enterprises a gl...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Счетоводител Екипът ни се разширява и търсим Счетоводител, който да се присъедини към компанията и да допринесе със своята счетоводна е...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon 2,000 лв - 3,000 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    „БВ КОНТ“ ЕООД е дружество с ограничена отговорност предоставящо услуги в счетоводно обслужване на своите клиенти в продължение на по...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Sofia Med is a producer of a wide range of bare or plated rolled and extruded copper and copper alloy products, that are used in a diverse range of industrial, electrical, power distribution, automotive and building applications. With more than 85 y...

    09 Apr 2025 Още...
  • Accountant

    Telelink

    гр. София

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Accountant What You`ll Do: · Posting of primary and secondary accounting documents; · Posting of accruals, deferrals, closure of payments, etc.; · Prepare accounting entries for revenue recognition; · Ensures timely and accurate billing by v...

    09 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "Глобал Брандс Дистрибюшън“ ООД - ексклузивен представител за България на световни марки като: Philipp Plein, Emporio Armani, Polo Ralph Lauren, Guess, Michael...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! For our Head office in Sofia, we are looking for a...

    07 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София

DSK Bank
location_on гр. София

icon 2,430 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София

Банка ДСК е най-старата и устойчиво развиваща се банка в България. Ние непрестанно се стремим да подобряваме изживяването на нашите клиенти. С цел да им предложим най-добрите персонализирани иновативни решения, в центъра на нашата визия е дигиталната трансформация.

Всичко това няма да е възможно без силен екип, така че нашият най-ценен актив остават хората, които работят в Банка ДСК. Ние ще продължим да търсим и развиваме техния талант и експертиза, защото това са хората и екипът, които отличават нашата „Банка като хората“.

Нашите принципи са:

Мисля като собственик

Постигам бързи резултати с малки екипи

Комуникирам честно и открито

В момента търсим да назначим:

Счетоводител в отдел „Разходи“ към дирекция „Разходи, дълготрайни активи и данъци“, гр. София

Вашата роля в екипа е:

  • Проверка, окомплектоване и осчетоводяване на първични счетоводни документи.
  • Проследяване, засичане и отговаряне за разчетите с контрагентите и сметките, за които отговаря.
  • Издаване на фактури за продажба и протоколи по ДДС във връзка с договори за клиенти, за които отговаря.
  • Извършване на контрол на счетоводните записи в счетоводните регистри свързани с ДДС – дневник покупки и дневник продажби.
  • Изготвяне на изискваната за предоставяне информация за Национален статистически институт (НСИ) и други държавни институции.
  • Изготвяне на справки към годишната данъчна декларация на Банката.
  • Участие в процеса по извършване на годишната инвентаризация на Централното управление на Банката.
  • Тестване на функционалностите на счетоводната информационна система във връзка с изискванията за счетоводно отчитане на разходите.
  • Изпълнение и други задължения, възложени от ръководството на Банката.
Това е Вашата позиция, ако имате:
  • Добри познания в областта на Международни счетоводни стандарти за финансово отчитане.
  • Познания в областта на счетоводното и данъчно законодателство.
  • Опит в счетоводното отчитане на специфични сделки в областта на ДДС.
  • Опит в работата с ERP системи (опит с MS Dynamics Nav се счита за предимство)
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office)
  • Добро ниво на ползване на английски език
Вие сте идеалният кандидат, ако:
  • Работите в екип - ако не знаете как да направите нещо, ще го направим заедно - вашите отговорности са и наши - ние сме екип
  • Отворени сте към нови знания - ние сме широко скроени и не се притесняваме да споделим, ако не разбираме нещо
  • Отлични способности за планиране и организиране
  • Внимание към детайла
  • Сте способен да споделяте - опит, идеи, хубави моменти
  • Сте инициативен и не очаквате просто да получавате задачи, а генерирате свои собствени
Ние Ви предлагаме:
  • Позитивна и динамична среда и множество възможности за кариерно развитие
  • Ваучери за храна в максимален размер до 200 лв. на месец спрямо отработените дни
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Изгодни условия за жилищно и ипотечно кредитиране
„Мултиспорт“ / „КуулФит“ карта на преференциални цени
  • 20+5 дни платен годишен отпуск
Ако позицията представлява интерес за Вас, ще се радваме да разгледаме Вашата кандидатура.

Всички кандидатури ще бъдат разглеждани при стриктна конфиденциалност.

Ще се свържем с кандидатите, успешно преминали първоначалния подбор.

Средна заплата за сектора


2,430 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

1,700 лв / месец

максимална

3,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.2
Добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Общо усещане
2.5
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
1.8
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.3
icon icon icon icon icon
Колеги
2.0
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.8
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.0
icon icon icon icon icon
Работна среда
2.3
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.0
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
2.0
icon icon icon icon icon
Управление


Необходими основни умения

Необходими основни знания

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.