Работа Customer Support
474 нови обяви за работа
-
1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill е агенция за подбор на персонал, готова да направи всичко възможно, за да Ви помогне да намерите най-добрата възможност за работа. На...
-
We are growing! Our newest client is a genuine company producing innovative microdrinks, microteas, microlyte and microenergy drops. Focused on good health and sustainability, you will enjoy being part of this great team! Feeling excited? Apply and b...
-
Продължаваме да растем! Винаги се стремим да използваме най-съвременните технологии, за да осигурим най-високо качество на услугите, ко...
-
Консултант клиентски запитвания с немски и английски език ( без опит/на 4,6 или 8часа)
Баб Консулт Eоодгр. София
2,170 лв - 2,730 лв / месец (нето) от работодател
За наш доверен клиент в сферата на обслужването на клиенти сме в търсене на Консултант клиентски запитвания с немски език. Ако сте комун...
-
Ние от TTEC се гордеем с нашия екип от мотивирани и талантливи колеги и искаме да ти предложим възможност да придобиеш знания и опит в сфер...
-
3,000 лв / месец (нето) от работодател
Shape the Future of Entertainment as a Consultant in Sofia! Yes, we can offer Part-Time! Who We Are: We’re a human-centered, tech-powered, intelligence-fueled company. We design, build, and run enterprise-wide technology solutions that touch hear...
-
Customer service representative with fluent french – inbound calls (standard working time)
Groupe Owlianceгр. София
2,250 лв - 2,640 лв / месец (нето) от работодател
„Tessi Groupe” (13 000+ members) – is a leading company in the documents and data processing business. In connection with our continuous growth we are looking for more members to join our 830+ people site in Sofia for the role: Customer Servic...
-
Консултант обслужване на клиенти в Контактен център, гр. Пловдив В Банка ДСК се стремим непрестанно да предоставяме най-доброто изживяв...
-
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалт...
-
Junior Client Verification Agent with English Plus500 is a global fintech firm providing online trading services in contracts for difference, share dealing, futures trading and options on futures. The company has subsidiaries in the UK, Cyprus, Aust...
-
Куриерска компания Express One BG e част от групата на Австрийските пощи и е един от водещите оператори на куриерски услуги на територията на с...
-
Служители обслужване на клиенти T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъс...
-
Служители обслужване на клиенти T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъс...
-
CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
-
1,300 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател
CITYCASH е част от mvfinance - международна финансова група, включваща компании, специализирани в потребителското кредитиране в Южна и Източна Е...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Вярваме, че съчетаването на професионализъм с откритост и положително отношение е най-добрата политика и затова сме готови да Ви съдействаме през целия процес на смяна на работодателя. Във всеки един момент можем да предложим множество свободни позиции в различни компании, нуждаещи се от голямо разнообразие от кадри.
Ако търсите нова работа, ние ще Ви предоставим множество възможности, ще бъдем на разположение, за да отговорим на всички Ваши въпроси, ще Ви помогнем да се подготвите за интервюто, ще предоставим пълноценна обратна връзка и ще Ви подкрепяме в процеса до първия ден на новата Ви работа.
Настоящият ни клиент е една от водещите платформи за подаръчни ваучери за преживявания. От тяхно име търсим Специалист "Обслужване на клиенти", който да се присъедини към екипа им.
Отговорности:
- Цялостно управление на взаимоотношения с клиенти и партньори по телефон, имейл, по Facebook Messenger, и на живо;
- Идентифициране на нужди на клиентите и изготвяне на препоръки на база предлаганите продукти и услуги;
- Обработка на поръчки и резервации за преживявания;
- Изграждане и поддържане на дългосрочни позитивни взаимоотношения с клиенти;
- Изграждане и поддържане на дългосрочни бизнес взаимоотношения с доставчици и партньори;
- Обработка и нанасяне на съдържание посредством система за управление на съдържанието на уебсайта ( CMS);
- Проследяване на дейност на конкурентни бизнеси и изготвяне на препоръки;
- Изготвяне на отчети за дейността.
- Желание и умение за комуникация и обслужване на клиенти;
- Умения за организация на времето, планиране и съсредоточеност върху детайлите;
- Отлично ниво на писмен и говорим български;
- Средно ниво владеене на английски език;
- Умения за работа с MS Office (Word, Excel,Powerpoint) и Outlook;
- Проактивност, самодисциплина, гъвкавост и умения за работа в екип;
- Предишен опит в сферата на обслужване на клиенти и/или работа в туристическия сектор биха били предимство.
- Атрактивно и коректно трудово възнаграждение;
- Допълнителни придобивки - ваучери за храна в размер на 200лв.;
- Сплотен екип;
- Възможност за допълнително възнаграждение на база цялостно представяне.
Средна заплата за сектора
1,550 лв ~ 2,020 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.