Работа Server Administrator

23 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечнат...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Job Description: About AML RightSource We are AML RightSource, the leading technology-enabled managed services firm focused on fighting financial crime for our clients and the world. Headquartered in Cleveland, Ohio, and operating across the globe,...

    06 Mar 2025 Още...
  • icon 2,500 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment is a recruitment agency founded by professionals with extensive experience in Business Process & IT Outsourcing. We aim to connect top talent with career opportunities that match their aspirations while offering high-standard s...

    26 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    Virtual Desktop Management Specialist You’ll know A1 Bulgaria is the right place for you if you are driven by: Opportunities to learn and build your career; Meaningful work in a stable and fast-paced company; Diversity of people, projects, and pl...

    11 Apr 2025 Още...
  • icon 6,780 лв - 9,480 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    HMG LINKS Ltd is a local multi-sector recruitment company focused on tailor-made solutions for its partners’ human resources needs. We strongly believe in an honest and ethical approach to recruitment. If you are passionate about database administ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    About Akkodis: Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainab...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи

    DESKTOP SUPPORT ENGINEER We are: Bulwork is the first IT &TELCO recruitment agency in Bulgaria with 24 years of stable presence in the market. The company has established a reputation for delivering high-quality services to clients and candidat...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    About Akkodis: Akkodis is a global digital engineering company and Smart Industry leader. Our 50,000 tech experts across 30 countries combine best-in-class technologies and cross-industry knowledge to drive purposeful innovation for a more sustainab...

    22 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР

КРЕЗ БЪЛГАРИЯ EООД
location_on гр. Пазарджик

icon 2,000 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР

Ние сме КРЕЗ ЕООД – българска компания, която стартира своята търговска дейност в град Пазарджик през далечната 2002 година. Към днешна дата корпорацията притежава два хипермаркета с две логистични бази – една от тях в столицата на България, както и складови площи, простиращи се на хиляди квадратни метри. Поддържайки мотото „Всичко от едно място", номенклатурата на КРЕЗ надхвърля 70 000 продукта, които обхващат всички нужди на домакинството, строителството, обзавеждането, занаятчийството и още много професии и интереси.

За нас успехът зависи от хората, които стоят зад него, затова сега имаме нужда от човек на позиция:

Системен Администратор

Основни отговорности:

Инсталиране, конфигуриране и оптимизиране на Linux сървъри, базирани на CentOS, Red Hat и Ubuntu;

Внедряване и поддържане на репликация и клъстериране на базата данни за висока наличност;

Поддържане на актуалност с последните функции и най-добри практики на PostgreSQL;

Документиране на конфигурациите на базата данни и сървъра, процедури и политики;

Отстраняване и разрешаване на проблеми, свързани с базата данни и сървъра, и предоставяне на техническа поддръжка;

Извършване на редовни архивирания и процедури за възстановяване за защита на целостта на данните;

Осигуряване на сигурността на базата данни, включително контрол на достъпа на потребителите и криптиране на данни;

Наблюдение и анализ на мрежовия трафик за необичайна активност и потенциални заплахи;

Оценки на сигурността и тестове за пропуски и уязвимости в инфраструктурата;

Разработване и внедряване на политики, протоколи и процедури за сигурност;

Основни изисквания:

Висше образование в ИТ областта;

Опит на такава позиция минимум 3 години;

Опит в инсталиране, конфигуриране и поддържане на PostgreSQL бази данни на Linux сървъри - предимство;

Отлично владеене на английски език;

Отговорност, лоялност, екипност;

Компанията предлага:

Постоянен трудов договор;

Отлично възнаграждение;

Фитнес зала на ваше разположение;

Гъвкаво работно време – на място в компанията;

Отстъпка на продукти в компанията;

Работа в млад и динамичен екип;

Средна заплата за сектора


2,000 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

12,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Администратор на икт системи/администраторка на икт системи


Администраторите на ИКТ системи отговарят за поддръжката, конфигурирането и надеждното функциониране на компютърните и мрежовите системи, сървърите, работните станции и периферните устройства. Те могат да придобиват, инсталират или надграждат компютърни компоненти и софтуери; да автоматизират рутинни задачи; да пишат компютърни програми; да отстраняват неизправности; да обучават и контролират персонала; и да предоставят техническа поддръжка. Осигуряват оптимална цялост, сигурност, архивиране и ефективност на системата.

Необходими основни умения

  • мигриране на съществуващи данни
  • осигуряване на техническа документация
  • прилагане на системни организационни политики
  • администриране на ИКТ система
  • прилагане на политики за безопасно ползване на ИКТ
  • управление на промени в ИКТ система

Необходими основни знания

  • организационни политики
  • библиотеки за софтуерни компоненти
  • хардуерни компоненти
  • програмиране на ИКТ система
  • методики за осигуряване на качеството
  • изисквания за потребител на ИКТ система

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.