Работа Payroll Administrator

40 нови обяви за работа

  • icon 3,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за пред...

    11 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Aladin Foods се създава със страст към вкусната и качествена храна. За да подкрепим тази мисия и осигурим непрекъснатост в стойностното ни пре...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    4 звезден хотел в гр.София търси счетоводител и ТРЗ специалист, който да се грижи за финансовото и трудово-осигурителното aдминистриране ...

    06 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    LC Waikiki Retail is one of the favourite fashion brands of Bulgarian consumers and a leading global fashion retailer. LC Waikiki’s journey started in France in 1988 and is today one of Turkey’s leading fashion brands. We trade in around 1300 sto...

    05 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю

    Хом Keър Хотелс, обявява свободна позиция за длъжността Помощник ТРЗ И счетоводство зa хотел Приморско Дел Сол /целогодишно/. ОСНОВНИ ЗАД...

    04 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Top Skills Recruitment е агенция за подбор на персонал, сътрудничим си с местни и международни компании в търсенето на топ професионалисти и съдей...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    DEKRA Arbeit Group е една от най-успешните и иновативни компании в сферата на персонала с над 120 локации в Европа. Тя е част от холдинговото дружес...

    03 Feb 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Express One България е част от куриерската мрежa на Австрийски Пощи (Post AT) в Централна и Източна Европа с основна дейност доставката на вътрешн...

    27 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТИМ ЕАД търси да назначи специалист ТРЗ и Личен състaв ИЗИСКВАНИЯ: 1. Завършено висше икономическо образование; 2. Практически опит на под...

    22 Jan 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Месторабота: гр.София, ул.Бесарабия №79 Описaние на позицията: Изготвя необходими документи, свързани с назначаване, преназначаване, осв...

    21 Jan 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Специалист ТРЗ

ВИА КАЛИ EООД
location_on гр. София

icon 3,000 лв ~ 3,500 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Ако имате професионален опит в областта на Труд и работна заплата – ТРЗ и желаете да се приседините към специализирана компания за предоставяне на услуги по изчисляване на възнаграждения по трудови и извънтрудови правоотношения, администриране и управление на свързаните процеси, очакваме вашата канидатура за позицията „Специалист ТРЗ“.

Избраният на позицията „Специалист ТРЗ“ ще работи в екип и ще осъществява цялостно техническо и документално обслужване на клиенти на компанията във връзка с възникването, съществуването и прекратяването на трудовоправните отношения с работниците и служителите в тях.

Основни задължения

  • Подготовка и оформяне на трудови договори, допълнителни споразумения и документи при прекратяване на трудов договор на клиенти на компанията.
  • Изчисляване на месечното възнаграждение и дължимите осигурителни и данъчни задължения, включително по извънтрудови правоотношения, в съответствие с действащото законодателство, вида на заплащането и фирмената политика на клиента на компанията;
  • Генериране на файлове за експорт към външни системи и институции: НАП, НОИ, НСИ, ИА “ГИТ”, търговски банки и др.;
  • Генериране на аналитична информация, рекапитулации, ведомости, обобщения по центрове на разходи, служебни бележки, удостоверения за доходи, информация за форми УП и други;
  • Поддържане на документален архив на клиенти на компанията и съставяне и поддържане на лични досиета на техните работници и служители
Успешният канидат трябва да има
  • Минимум 3 години професионален опит в областта на ТРЗ
  • Висше образование
  • Добра компютърна грамотност (MS Office и особено Excel)
  • Добри познания относно Кодекса на труда, КСО, Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Закона за защита на личните данни и всички подзаконови нормативни актове към тях
Допълнителни изисквания към кандидатите
  • Комуникативност и умения за работа в екип;
  • Професионално владеене на писмен и говорим английски език
  • Гъвкавост и способност да се работи с крайни срокове
  • Стремеж за развитие в областта
Какво предлагаме
  • Конкурентна заплата, според опита на канидидата
  • Гъвкаво работно време
  • Възможност за дистанционна работа – home office – до 5 дни в месеца.
  • Служебен телефон
  • Допълнително здравно осигуряване
  • Ваучери за храна
  • Мултиспорт карти
  • Бонус – по преценка на ръководството
  • ViaKali притежава лиценз №3061 от 12/08/2020 към МТСП за извършване на посредническа дейност по наемане на работа.

Средна заплата за сектора


3,000 лв ~ 3,500 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

300 лв / месец

максимална

4,600 лв / месец


icon icon icon icon icon

Отчетник, платежни ведомости


Отчетниците на платежни ведомости управляват справките за работното време и фишовете за заплата на служителите. Те проверяват дали информацията е точна. Отчетниците на платежни ведомости проверяват извънредния труд, отпуските по болест и годишните отпуски. Те разпределят фишовете за заплата.

Необходими основни умения

  • проследяване на финансови трансакции
  • преглеждане на бюджетите
  • изчисляване на работните заплати
  • извършване на финансови трансакции
  • проверка на ведомости за заплати
  • водене на платежна ведомост

Необходими основни знания

  • математика
  • видове пили

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.