Работа Customer Verification Specialist
109 нови обяви за работа
-
Стани част от екипа на ПОК „Доверие” – един от лидерите в пенсионното осигуряване! Ние сме ПОК „Доверие” – компания с над 30 години опи...
-
1,400 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
Ние сме ПОЩЕНСКА БАНКА, в която високо ценим и споделяме: Вдъхновяващо ЛИДЕРСТВО с непрекъснат стремеж към иновации; Доказана СТАБИЛНОС...
-
СЖС България, част от фирмената групa SGS SA, със седалище в Женева/Швейцария, с обхват на дейност контролни, сертификационни, лабораторни у...
-
Customer service specialist with french, italian, german, hungarian and english
Ъпскил Eоодгр. София
2,000 лв - 2,700 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being friendly ...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Служители обслужване на клиенти, гр. София, Възкресение, бул. Възкресение 85 T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с...
-
2,020 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
UpSkill is a recruitment agency ready to go the extra mile in order to help candidates find the best possible job opportunity. Our team of experts is well-versed and experienced in consulting and providing long-term HR support. We believe that being ...
-
Customer Support Specialist with both Spanish and English (late shifts) *All interviews will be conducted remotely (online or by phone). About our client: High-Tech HR services operator which specializes in delivering employment background screenin...
-
About Sutherland: Artificial Intelligence. Automation. Cloud engineering. Advanced analytics. For business leaders, these are key factors of success. For us, they’re our core expertise. We work with iconic brands worldwide. We bring them a unique...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Служители обслужване на клиенти, гр. София, ж.к. Сухата река, ул. Тодорини кукли T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговия...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлти...
-
1,200 лв / месец (нето) от работодател
Служители обслужване на клиенти - 4,6 и 8 часа T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибaлти...
-
ПОК „Доверие” АД е небанкова финансова институция с предмет на дейност допълнително пенсионно осигуряване. Компанията е създадена пре...
-
Служители обслужване на клиенти, район Дружба T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Приба...
-
Are you ready to take the next step in your career? If your answer is YES – join the leader in the CX (Customer Experience) industry TELUS International Bulgaria! As a Customer Support Specialist with German and English you will be a part of a gr...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Ние сме ПОК „Доверие” – компания с над 30 години опит в допълнителното пенсионно осигуряване, избрана от над 1 200 000 клиента, където вярваме в иновациите и отношението към клиентите!
Ако си човек, който обича да помага, да намира решения и да комуникира с усмивка, ние търсим точно теб. Присъедини се към екипа ни в гр. Стара Загора и помогни на нашите клиенти да изградят своето стабилно финансово бъдеще!
Какво ще правиш при нас?
- Ще бъдеш първото лице, което нашите клиенти виждат в офиса ни, когато имат въпрос или нужда от помощ;
- Ще консултираш клиентите ни относно тяхното пенсионно осигуряване и бъдещи планове, за да им помогнеш да вземат информирано решение;
- Ще решаваш казуси, ще отговаряш на запитвания и ще приемаш и обработваш документи на клиенти;
- Ще работиш с позитивен екип от професионалисти, който има за цел да подобри клиентското преживяване на всяко ниво;
- Ще се грижиш за индивидуалните потребности на всеки клиент и ще правиш процеса по обслужване лесен и ефективен;
- Позицията ще изисква периодични едноседмични командировки до офисите ни в Хасково и Кърджали от понеделник до петък, така че ако обичаш динамиката, това е за теб!
Какви качества търсим у теб?
- 2+ години опит в обслужване на клиенти или консултиране – знаеш как да общуваш и да създаваш доверие;
- Висше образование – важно е да имаш добра теоретична подготовка;
- Отлична езикова подготовка – можеш да общуваш ефективно и на писмено, и на устно ниво;
- Отлични комуникативни умения – за да създаваш връзка с клиентите ни и да изслушваш внимателно техните нужди;
- Организираност и внимание към детайлите – за да се справяш с многобройни запитвания и да осигуряваш високо качество на услугата;
- Енергия и усмивка – въпреки че работим в пенсионната сфера, вярваме, че позитивният подход е ключът към успеха!
- Опит с MS Office – ако имаш опит със софтуерни продукти и бизнес бази данни, ще бъде плюс!
Какво ще получиш от нас?
- Конкурентно възнаграждение, съобразено с твоя опит и умения;
- Постоянен трудов договор и осигуряване върху реалните доходи;
- Обучение и възможност за професионално развитие и растеж в динамична и стабилна сфера;
- Работна среда, в която ще се чувстваш комфортно и ще имаш възможност да реализираш пълния си потенциал.
Ще се радваме да получим твоето CV и актуална снимка, за да започнем разговор за това как можеш да се присъединиш към нашето приключение!
Само кандидатите отговарящи на изискванията за позицията, ще бъдат поканени на интервю.
С кандидатстването си по тази обява, доброволно предоставяте Ваши лични данни и давате съгласието си ПОК „Доверие“ АД да ги обработва за целите на процеса по подбор на служители. Обработването на Вашите лични данни се осъществява в пълно съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 (Общия регламент относно защитата на данните), Закона за защита на личните данни и всички останали приложими нормативни актове.
Пълна информация за защитата на личните данни в ПОК „Доверие“, можете да намерите на интернет страницата на Компанията.
Средна заплата за сектора
1,390 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.