ШОНИ 81 EООД
ШОНИ 81 ЕООД работа
1 резултата
-
1,350 лв - 1,500 лв / месец (нето) от работодател
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
ОФИС КУРИЕР ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
1,350 лв ~ 1,500 лв / месец
Пълно описание
Нашите условия са:
- Желание за постигане на добри резултати,
- Умения за активна комуникация с клиенти.
- Изрядност при работа с документи и парични средства,
- Компютърна грамотност.
- Гъвкавост,мотивация и стимул за работа
- Завършено средно образование
- Отговорност,дисциплинираност, добро поведение
- Коректно и вежливо обслужване на клиенти
- Консултация с цел улесняване на всеки клиент относно нашите услуги
- Поддържане на чистота в офиса.
- Изпращане на пратки/ Предаване на пратки
- Изплащане/Изпращане на парични преводи
- Динамична работа
- Едномесечно първоначално обучение
- Трудов договор и осигуровки на: 8 часа;
- Твърда заплата
- Добра и чиста работна атмосфера;
- Професионално развитие;
- Непълен работен ден
Средна заплата за сектора
1,350 лв ~ 1,500 лв / месец
Посочена от работодателя
300 лв / месец
32,850 лв / месец
Мнения и оценки от служители
Служител, запитвания от клиенти и информация
Служителите за запитвания от клиенти и информация разглеждат жалби и отговарят за поддържането на добри взаимоотношения между дадена организация и нейните клиенти. Те управляват данните по отношение на удовлетвореността на клиентите и ги съобщават.
Необходими основни умения
- гарантиране на удовлетвореността на клиентите
- намиране на решения на проблеми
- извършване на няколко задачи едновременно
- общуване с потребители
- управление на график за задачи
- управляване на конфликтите
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.