Работа Accounts Payable
78 нови обяви за работа
-
2,330 лв / месец (нето) от работодател
Role Overview We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provid...
-
Вашето работно място: Ролята е базирана в нашия производствен завод в ж.к. Дружба, София, където dormakaba разработва и доставя висококачеств...
-
Ние сме утвърдена компания за търговия на дребно с облекло. От 2012 г. насам се стремим да се развиваме постоянно. Търсим да присъединим къ...
-
„АНДИ БГ“ е компания с 30-годишен опит в проектирането, изграждането и поддръжката на системи за сигурност. Доказали сме се с над 15 000 изп...
-
2,170 лв - 2,330 лв / месец (нето) от работодател
АСИСТЕНТ ТЪРГОВСКИ ОТДЕЛ Витекс-България ЕООД представлява Марката "VITEX". Предоставяме висококачествени продукти на пазара: за дома, стр...
-
ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от международната Група Inchcape. Компанията заема водещи позиции на пазара за но...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...
-
1,710 лв / месец (нето) от работодател
At Astrea Recruitment, we are committed to transforming the challenges of finding a new job into an inspiring path of change and support. With pride, we can say that we have been among the best in the recruitment field for 18 years. We believe that w...
-
1,470 лв - 1,860 лв / месец (нето) от работодател
Търсим за наш клиент кандидат за позиция Търговски асистент. Предлагаме: Конкурентно възнаграждение, базирано на резултати и постигна...
-
"Топливо" АД е търговско дружество със 70-годишна история, част от групата на Синергон Холдинг. Дългогодишният опит и пазарно присъствие, ...
-
„Белла България” АД е най-големият производител на хранителни продукти в страната и водещ представител на индустрията в Югоизточна Ев...
-
Грация СК ЕООД е една от водещите фирми на българския пазар за дистрибуция и логистика на захарни изделия. Компанията е ексклузивен пред...
-
Financial Controller / CPA (The position is offered on a fixed-term basis as maternity leave cover.) Please note: The position requires working US hours (3:00 PM – 12:00 AM Bulgarian time). Zenteli Ltd. is looking to hire an experienced and accomp...
-
Job function ITP Location: Sofia, BG Country/Region: BG Together we keep everyday life moving to build a better tomorrow. Hiab is entering an exciting new growth phase, and we’re expanding our Business Center in Sofia with multiple finance roles....
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Sales Support Specialist
2,330 лв / месец
Пълно описание
We are looking for a motivated Sales Support Specialist to strengthen team of our client – a company with more than 10 years of expertise in the wine procurement and logistics. With their international network of experts, they provide customized sourcing solutions in the field. The company collaborates with some of the biggest global brands, while maintaining excellent relationships with smaller companies.
As a Sales Support Specialist, you will be the vital link between the sales team and operational units. You’ll manage CRM systems, provide support, and play a crucial role in ensuring smooth operations and sales processes.
Key Responsibilites
· CRM Super-User: Administer, expand, and optimize our CRM system (Oddo). Develop new features based on user feedback and sales strategies.
· First-Level Support: Manage the ticket system, independently handle support requests, and delegate tasks to the relevant teams.
· Sales Reporting: Prepare reports on sales activities, order statuses, and customer satisfaction, identifying opportunities for improvement.
· Sales Support: Assist the sales team by preparing offers and contracts, and managing their delivery to clients.
· Order Management: Accurately record and process customer orders in the CRM system, ensuring proper documentation and follow-up. Maintain and update customer data.
Qualifications
· A business-related qualification and initial experience in a commercial role.
· Strong communication skills and a customer-service mindset.
· A team player with the ability to collaborate effectively with various stakeholders.
· Self-motivated, with the ability to work independently.
· Proven ability to work in a structured, detail-oriented, and proactive manner.
· Fluency in English or German, with strong verbal and written communication skills.
· Excellent knowledge of MS Office applications.
Benefits
- Employee discounts
- Accessible location with great transport connections
- Continuous learning and development opportunities
- * ViaKali holds №3061/12.08.2020 recruitment licence issued by the Bulgarian Ministry of Labor and Social Policy
Средна заплата за сектора
2,330 лв / месец
Посочена от работодателя
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.