Работа Accounts Payable
53 нови обяви за работа
-
Технически сътрудник в търговски отдел Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опи...
-
1,400 лв / месец (нето) от работодател
Фирма „Техномат-Меркурий“ ЕООД е български производител на висококачествени обувки от естествена кожа. Във връзка с разширяване на де...
-
В "Сапир" България знаем, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. ...
-
2,000 лв - 3,500 лв / месец (нето) от работодател
Международна компания, развиваща се в сферата на директните продажби на висококачествени домакински уреди повече от 10 години в Българи...
-
Ние сме HOMEMAX- утвърдена верига хипермаркети, предлагаща строителни материали и цялостни решения за дома- един от лидерите на пазара. За Ц...
-
J Point + е печатна къща за дигитален печат, офсетов печат и довършителни книговезки услуги. Основана през 2006 като част от J Point Group, компаният...
-
ТМ Ауто ЕООД е официалният дилър на TOYOTA и LEXUS за София, част от международната Група Inchcape. Компанията заема водещи позиции на пазара за но...
-
ХИПОЛЕНД АД е българска национална верига хипермаркети за детски и бебешки стоки с магазини в България и Румъния. Сега ние търсим да наз...
-
Sales Assistant A leading manufacturing and trading company is looking for their team in Sofia an enthusiastic and motivated person for the position of a Sales Assistant Food Commodities. Main Responsibilities: Organizing and managing all office r...
-
1,160 лв - 1,710 лв / месец (нето) от работодател
Сфера на дейност - Бързооборотни хранителни стоки Да обработва ежедневната документация на фирмата. Да асистира в работата на мениджър...
-
2,410 лв - 2,820 лв / месец (нето) от работодател
Административен Асистент – Продажби и Логистика Талентика ООД е консултантска компания в сферата на търсене и подбор на кадри. Ние пре...
-
Leading vertically integrated European manufacturer of lead-acid batteries for various applications such as starter batteries for cars, trucks and commercial vehicles, telecommunications, industrial, army power, locomotive and leisure. The lead-acid ...
-
Winners Group(Уиннърс Грууп ЕООД) е компания, чиято мисия е да промени начина на разпространение на финансови продукти на българския пазар. Ние...
-
Фирма "Грестокомерс" ЕООД търси да назначи офис служител за Централен офис. #Работа на 5 дневна работна седмица. #Работа на две смени: 08:00ч....
-
DEKRA Arbeit Group, with its more than 120 locations throughout Europe, is one of the most successful and innovative organizations in personnel services. It is part of the DEKRA SE holding company, headquartered in Stuttgart, Germany and around the w...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Търсим
Технически сътрудник
PALLADIUM
Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит -
международен дистрибутор и производител на работно облекло,
обувки и предпазни средства. Нашата мисия е да осигурим
безопасност, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран
доставчик на безопасност за работното място.
Ние сме сплотен и динамичен екип, който вярва, че всеки служител е
ключова част от нашия успех и развитието на компанията. Всеки ден е
различен и пълен с предизвикателства, които ни правят по-силни и
по-сплотени. Работим усилено, но също така обичаме да се
забавляваме и да създаваме приятелска атмосфера. Присъедини се
към нас и нека създаваме магията заедно!
Какво ще правиш при нас?
Работи с ERP система
Изготвя отчети за наличности на стоката
Следи за спазване на подготовката, правилното етикетиране и изпращането на стоката
Изготвя описи и документи на стоката за спедиция
Организира транспорт на пратките
Изготвя месечни и годишни справки на стоката
Съдейства в комуникацията с под изпълнители и други отдели на фирмата, свързани с цялостната работа
Отговаря на имейли
Какви качества очакваме от теб?
Английски език - работно ниво
Минимум средно образование
Отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power Point/, ERP
Активна и изпълнителна личност, ориентирана към дългосрочен ангажимент
Умения и потенциал за планиране, организиране и контрол на процеси
Опит на подобна позиция 1 г
Отговорност и организираност – ценим активните и подредените хора!
Инициативността е нашият път към успеха – стани част от него!
Умение за работа в екип – ние сме семейство и се подкрепяме взаимно!
Ние предлагаме:
Пълно работно време от 09:00-17:30 (без събота и неделя) защото и ти заслужаваш уикендите си!
Мотивиращо възнаграждение! Трудът ти ще бъде оценен по достойнство!
Ваучери за храна – добрата храна прави чудеса!
Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове – здравето е на първо място!
Паркинг за лични автомобили и възможност за служебен транспорт или парична компенсация
Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора – няма нищо по-добро о добрата компания на работното място!
и други допълнителни предимства
Личностно и професионално развитие в областта
Възможности за развитие във фирмената йерархия.
Звучи Като теб?
Тогава не се колебай и кандидатствай при нас!
Очакваме те с нетърпение!
В случай, че нашето предложение Ви допада, ще очакваме от Вас автобиография и актуална снимка.
Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща.
Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Средна заплата за сектора
1,670 лв / месец (изчислена от Yox)
Средна работна заплата за града изчислена от YOX
200 лв / месец
10,000 лв / месец
Асистент, продажби
Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.
Необходими основни умения
- извършване на стопанско проучване
- обработване на пощенски пратки
- извършване на рутинни офис дейности
- извършване на чиновнически задължения
Необходими основни знания
- счетоводни правила
- продажбени дейности
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.