Работа Accounts Payable в Бургас

2 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Quality House EOOD, a Bulgarian company, established in 2004 with core business in the area of software testing and consultancy, as well as the world acknowledged ISTQB courses is looking for a proactive Sales Assistant to join the team. Main job re...

    09 May 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Верига супермаркети "БОЛЕРО" търси Търговски сътрудник отдел продажби Отговорности: да осъществява срещи с настоящи и потенциални клю...

    08 May 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Sales Assistant

Quality House
location_on гр. Бургас

icon 1,470 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа

Пълно описание


Quality House EOOD, a Bulgarian company, established in 2004 with core business in the area of software testing and consultancy, as well as the world acknowledged ISTQB courses is looking for a proactive Sales Assistant to join the team.

Main job responsibilities:

  • Adjusting the strategy and process on a regular basis and when needed;
  • Working on a daily basis with old, existing, and potential partners, clients, and competitors;
  • Gathering information for potential clients and partners;
  • Contacting and negotiating with local and foreign prospective clients;
  • Communication with business partners and colleagues on a daily basis;
  • Preparing documents for tenders and tracking inquiries;
  • Reporting regularly to the manager of the company;
  • Helping with administrative tasks.
Basic requirements for the role:
  • Good command of English is a must – both written and verbal;
  • Excellent communication skills;
  • Diplomacy, independent and proactive thinking;
  • Strong organizational and analytical skills, attitude of a doer;
  • Experience is a plus, especially in the IT sector;
  • Good knowledge of MS Office;
  • Desire to learn new things and expand existing knowledge.
You can expect:
  • Dynamic and challenging working environment, giving you the opportunity to develop new skills and deepen the existing ones;
  • Friendly team of young professionals;
  • Opportunity to self–organize the working schedule;
  • A position that will never bore you and will help you gain a lot of knowledge in the IT world, especially software testing.
If this is the right position for you, please, do apply with a CV with a recent photo. All applications will be treated as confidential. Only short-listed candidates will be contacted.

Средна заплата за сектора


1,470 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.0
Средно добра
icon icon icon icon icon
2.2
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
2.9
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
3.5
icon icon icon icon icon
Колеги
3.7
icon icon icon icon icon
Местоположение
2.7
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
2.7
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.