Работа Управител На Автомивка

44 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...

    23 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    THE EMPORIUM HOTEL PLOVDIV MGALLERY COLLECTION 5* търси да назначи служители на позицията: ОРГАНИЗАТОР СНАБДЯВАНЕ Нашата мисия е да осигурим запомнящи се мом...

    12 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за студенти

    Day in, day out, our wholesale stores offer a customer-tailored assortment and innovative concepts. Help shape the future of wholesale and apply to work at METRO Cash & Carry Bulgaria as a Supply Chain Coordinator. Your Tasks: Analysis of complex l...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Dentaprime, we are redefining the standards of dental care—combining world-class treatments with cutting-edge technology and a patient-first approach. To keep our operations running flawlessly behind the scenes, we are looking for a Head of Proc...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Дистанционно интервю Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation. With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver tech...

    28 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    CTeam е компания за подбор на персонал, част от група компании, предлагащи широка гама от услуги в областта управление на човешкия капитал, ...

    27 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    SUPPLY CHAIN COORDINATOR BILLA Bulgaria, part of REWE Group, is one of the fastest developing supermarket chains in Europe. Our main purpose is to deliver fresh and high-quality products – only the best for our customers! Are you interested in Su...

    14 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    At Dentaprime, we are redefining the standards of dental care—combining world-class treatments with cutting-edge technology and a patient-first approach. To keep our operations running flawlessly behind the scenes, we are looking for a Head of Proc...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    „Филипополис“ ЕООД /ресторант Torro Grande/, водеща в сферата на ресторантьорството и хотелиерството, търси мотивиран и отговорен Организат...

    08 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Дистанционно интервю

    At Thermo Fisher Scientific, you’ll discover meaningful work that makes a positive impact on a global scale. Join our colleagues in bringing our Mission to life - enabling our customers to make the world healthier, cleaner and safer. We provide our...

    06 Aug 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Супервайзор склад Търсим СУПЕРВАЙЗОР СКЛАД PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит - международен дистриб...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Our mission is to create BETTER ENERGY FOR BETTER LIFE Harvesting solar energy is a key driver for societies, governments or businesses to support ecological balance while developing economically. HEC Solar engineers and executes solar power plants a...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Възможност за работа от вкъщи Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Customs Point Ltd. is a start-up company specialised in the field of customs representation and logistics for fruits and vegetables. We are currently searching for a new teammate responsible for the coordination of the transshipments operations perf...

    29 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Търговска компания „БОЛЕРО“ търси: УПРАВИТЕЛ СКЛАД "БЪРЗООБОРОТНИ СТОКИ". ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Грижи се за приемането, заприходяван...

    26 Sep 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Фирма "РОСИ" ЕООД се занимава с търговия на материали за производство на мебели. За развитие на своята дейност търси да назначи на трудов...

    24 Sep 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Популярни търсения:

Supply Chain Coordinator

Modis
location_on гр. София

icon 2,330 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Възможност за работа от вкъщи
  • Дистанционно интервю

Пълно описание


Akkodis (formerly Modis), is a global leader in the engineering and R&D market that is leveraging the power of connected data to accelerate innovation and digital transformation.

With more than 17 years of experience in Bulgaria, we deliver technology solutions in IT, Software, Cloud, and Digital fields. We have around 1200 employees in our two office locations and now we are looking for more talents to join us in our mission of engineering a smarter future.

As part of the development of the Hewlett Packard Inc. Indigo Spare Parts Operations (SPO) we are establishing a team of Supply Chain Coordinators to be positioned in Sofia and support the project throughout EMEA. We are looking for smart, dynamic people willing to take on the challenge and join our international and culturally diverse team as a Supply Chain Coordinator.

Responsibilities

  • Provide Inventory Management Control related to rework, scrap, relabeling, rebalancing, replenishment of stock, etc.
  • Review requests to rebalance inventory to other regions other than EMEA, and evaluate the risk on service level versus EMEA inventory and usage
  • Coordinate actions with logistics partner to block requested stock and/or all new incoming stock
  • Review all Raw Material stock and analyze reason for having this stock by tracking history of receptions
  • Review all Part Numbers’ statuses & stock inside a chain roll and analyze if relevant to keep current status
  • Suggest actions to client (such as scrap, relabel, rebalancing, resale, stop repair, delete pending Distribution Order lines, etc.)
  • Place Distribution Orders (DO) up to customers Backorders (BO) level on daily basis
  • Change Distribution Orders Lines if requested by client
  • Follow up on Distribution Orders until reception in warehouse
  • Manage incidents at material reception with Logistics Partner
  • Extract data from QAD (internal Indigo Spare Parts Operations tool) Inventory Movement linked
  • Provide regular information regarding ETA (Estimated Time Of Arrival) to Customer Care Center and other SPO Teams
  • Extract Level of Fulfilment data from Business Object System and run several excel macros (provided by client). Calculate Level of Fulfilment (Hit or Miss) based on exported data
  • Responsible for Non-Standard Item Requests that require more specific actions and have specific approval process
  • Responsible for reporting data to client on regular basis (daily/weekly/monthly) regarding different operational KPIs such as: ETA, TAT, SLA, LOF, Backorder Resolution, etc.
  • Responsible for regular monitoring and populating and updating internal Share Point Sites containing critical information for other Spare Parts Operations teams
  • Regular update of internal customer care tool
  • Attending regular weekly update calls with different teams within the SPO organization
  • Actively communicate via email to respond to SPO related questions and cases
  • Proactively address issues that affect the quality of operations or have a negative financial impact on client to Senior/SME/TL/Client
  • Develop independent decision-making ability in regards to daily operations and critical daily activities
  • Support Junior Supply Chain Coordinator Activities


Requirements

  • Bachelor’s degree
  • At least 1 and a half years of relevant corporate experience. Experience in the field of procurement/dispatch/logistics or supply chain will be considered as an advantage.
  • Excellent communication in English / C1 (Verbal and Written)
  • Experience in Microsoft Excel. Advanced level required. Deeper Excel knowledge will be considered as an advantage.
  • Understanding of Microsoft Share Point.
  • Highly motivated towards achieving targets and customer satisfaction
  • Good team player
  • Ability to work under pressure
  • Business knowledge and/or skills to understand and transform business requests to technical solutions
  • Excellent communication and analytical skills


What we offer:

  • Competitive remuneration package
  • Referral bonus program
  • 24 days annual paid leave
  • Additional health insurance (outpatient & hospital medical care, dental care, coverage of dioptric glasses, and more)
  • Free Psychological Counselling via Green Line and on the spot
  • Newborn or newly adopted child bonus
  • Food vouchers - 150 BGN/month
  • Upskilling & reskilling training programs and e-learning hub
  • Recognition awards
  • Sports cards (partially covered by the employer) and company sports initiatives
  • Special company discounts
  • Various social and charity initiatives


The future is here for the making. Are you ready?

Let’s make the incredible happen.

Социални Придобивки


  • health_and_safety icon
    Допълнително Здравно Осигуряване
  • card_giftcard
    Ваучери за Храна
  • shopping_cart
    Отстъпки/Намаления в Търговски Обекти
  • credit_card
    Бонусова Система
  • school
    Безплатни Обучения/Курсове
  • airport_shuttle
    Безплатен Служебен Транспорт
  • sports_football
    Карта за Спорт
  • videogame_asset
    Зала за Почивки/Забавления
  • groups
    Партита/Тиймбилдинг

Средна заплата за сектора


2,330 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

600 лв / месец

максимална

8,500 лв / месец

Мнения и оценки от служители


3.1
Добра
icon icon icon icon icon
3.3
icon icon icon icon icon
Общо усещане
3.0
icon icon icon icon icon
Баланс между работата и живота
3.0
icon icon icon icon icon
Кариера и възможност за развитие
2.9
icon icon icon icon icon
Култура и Ценности
3.3
icon icon icon icon icon
Заплата и Придобивки
2.4
icon icon icon icon icon
Управление
2.3
icon icon icon icon icon
Колеги
1.4
icon icon icon icon icon
Толерантност и Равенство
1.3
icon icon icon icon icon
Работна среда
1.9
icon icon icon icon icon
Стабилност
1.5
icon icon icon icon icon
Местоположение

Директор, верига на доставките


Директорите на вериги на доставки планират, управляват и координират всички дейности, свързани с набавянето и доставянето на доставки, необходими за извършване на производствени дейности – от придобиването на суровини до дистрибуцията на готови продукти. Доставките могат да бъдат суровини или крайни продукти и могат да бъдат за вътрешна или външна употреба. Освен това те планират и възлагат всички дейности, които трябва да бъдат извършени в производствените предприятия, и регулират работата към променящите се нива на търсене на продуктите на дадено дружество.

Необходими основни умения

  • управляване на суровините
  • заявяване на стоки
  • поддържане на връзка с клиентите
  • полагане на усилия за постигане растеж на предприятието
  • поддържане на връзка с доставчиците
  • анализиране на логистични промени

Необходими основни знания

  • жизнен цикъл на ИКТ продукти
  • корпоративна социална отговорност
  • принципи на веригата на доставки
  • управление на продуктовите данни
  • управление на веригата на доставки
  • управление на доставчици

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.