Работа Технически Сътрудник

112 нови обяви за работа

  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Административен асистент T MARKET е част от литовската MAXIMA GRUPE, която е лидер в търговията с бързооборотни стоки в Прибалтика. Присъства на ...

    20 Mar 2025 Още...
  • icon 2,330 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    В Еконт сме убедени, че животът може да е лесен, стига всичко да бъде павилно вписано, подредено и проверено. Търсим специалист обработка ...

    19 Mar 2025 Още...
  • icon 1,500 лв - 1,900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Основната дейност на Спиди е свързана с предлагането на куриерски и транспортни услуги от врата до врата с фирмен транспорт. За времето ...

    18 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис сътрудник/Офис секретар Във връзка с разширяването на дейността си, фирма занимаваща се с търговия на земеделска продукция и торов...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПРОФИ КРЕДИТ България е част от международна финансова група ПРОФИРЕАЛ Груп, с повече от 20 години успешна история на европейския пазар. ...

  • icon 1,470 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Те са лицата на Еконт, които представят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Предишен опит н...

    14 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назначи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуро...

  • icon 1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Клиентът ни търси да наеме за търговския си офис в гр. Пазарджик , комуникативни хора за позицията Административен персонал. Задачата на ...

  • icon 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    Our client, a leading pharmaceutical company, is spread over 40 countries throughout Europe, the Middle East and Africa. For their team in Sofia, we are looking for an enthusiastic and motivated person for the position of a Office Assistant. Main Re...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,020 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Администратор офис - кв.Драгалевци Търсим енергични и усмихнати хора, които да се присъединят към нашия екип като Офис Администратор. Ти...

    11 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Временна / Сезонна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    СЖС България, филиал на Групата SGS S.A., със седалище в Женева/Швейцария, с предмет на дейност - контрол на количество и качество на стоки, се...

    10 Mar 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    ПД Лусин Експрес е фирма работеща в сферата на управлението и поддръжката на административни и жилищни сгради. Във връзка с разширяване ...

    07 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в страната и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще...

Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Администратор офис

БИНИ СТИЛ EООД
location_on гр. Варна

icon 1,600 лв ~ 1,800 лв / месец

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис.

Основни задължения:

  • работа на рецепция с клиентите на компанията по доставянето или приемането на куриерски пратки в офиса на фирмата;
  • консултиране относно условията, цените и допълнителните услуги които могат да използват клиентите;
  • отговаря за коректното и точно попълване на транспортните документи придружаващи всяка пратка;
  • работи с финансови средства, фактури, касов апарат и отчитане на дейността чрез специализиран софтуер на Econt Express;
  • логистична организация на импорт/експорт пратките за деня и правилното и безопасно транспортиране на пратките;
  • управлява служебен автомобил, спазвайки правилата за движение и фирмена култура;
  • следи и отговаря за правилното и безопасно транспортиране на пратките между клиент и склад;
  • спазва законовите изисквания свързани със сигурност, здраве и безопасност при работа.
Изисквания към кандидата:
  • свидетелство за управление кат.B, активен шофьор
  • уравновесеност и клиентски ориентирано поведение;
  • добра компютърна грамотност;
  • способност за ефективна работа в динамична среда;
  • високо чувство на отговорност към работата и желание за развитие;
  • отлични комуникативни умения;
  • умения за анализ и вземане на решения, за поемане на отговорност.
Предимство за кандидата:
  • умения за работа в екип;
  • отговорност;
  • висше образование е предимство.
Ние предлагаме:
  • сигурност и стабилност, гарантирани от ясните и точни правила за работа;
  • начално обучение и повишаване на квалификация;
заплаща се от работодателя
  • провеждане на обучение към Център за професионална
квалификация към "Еконт Експрес" ООД за придобиване II степен на професионална квалификация за част от професия “ КУРИЕР ”, специалност “ЛОГИСТИКА НА ТОВАРИ И УСЛУГИ” по чл. 40 от ЗПОО, без което кандидатът не би могъл да изпълнява служебните си задължения Заплащането се поема от Бини Стил ЕООД По време на обучението се подписва договор за обучение
  • динамична работа в професионален екип.
  • Трудовия договор, ще бъде сключен с фирма Бини Стил ЕООД.
Необходими документи за започване на обучение и назначаване:
  • Препоръка от бивш работодател/преподавател
Ако позицията представлява интерес за Вас, моля изпратете автобиография и снимка.

Ще се свържем само с кандидати, изпратили пълния набор от документи и одобрени от нас.

Средна заплата за сектора


1,600 лв ~ 1,800 лв / месец

info-icon Посочена от работодателя

минимална

50 лв / месец

максимална

14,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Административен служител


Административните служители отговарят за изпълнението на канцеларските и административните задачи в офис и за подпомагане на работните операции в рамките на даден отдел. Те оказват съдействие на всички административни служители, секретари и асистенти, като сортират поща, попълват формуляри и документи, отговарят на телефона, посрещат клиенти и насрочват срещи.

Необходими основни умения

  • общуване с потребители
  • използване на софтуер за електронни таблици
  • разпространяване на вътрешни съобщения
  • архивиране на документи
  • организиране на бизнес документи
  • използване на различни комуникационни канали

Необходими основни знания

  • поверителност на информация
  • политики на дружество

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.