Работа Технически Сътрудник в Хасково
3 нови обяви за работа
-
780 лв - 1,160 лв / месец (нето) от работодател
Технически сътрудник Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назнaчи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов дог...
-
Фирма АРИЕТЕ БГ е член от международната ARIETE GROUP. Постоянният обмен нa дългогодишен опит и иновации в областта на логистиката, складовата...
-
Мебелна фирма ЕТ''МАХАГОН" търси да назнaчи служител за работа в офис. Ние предлагаме: постоянна работа с трудов договор и пълни осигуров...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Технически сътрудник
780 лв ~ 1,160 лв / месец
Пълно описание
- постоянна работа с трудов договор и пълни осигуровки;
- добро заплащане;
- работно време от 08:00 - 17:00;
- възможност за развитие.
- задължително изискване е да има шофьорска книжка - кат. В
- отлична работа с MS Word, MS Excel;
- умения за работа със счетоводни документи;
- организираност и експедитивност при изпълнение на поставените задачи;
- възможност за започване на работа веднага.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. Предоставените от вас данни, попадат под специалната защита по смисъла на ЗЗЛД.
Средна заплата за сектора
780 лв ~ 1,160 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.