Работа Технически Сътрудник

104 нови обяви за работа

  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Технически сътрудник в търговски отдел Търсим Технически сътрудник PALLADIUM Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опи...

    08 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Многопрофилна болница за активно лечение „Сърце и мозък” Бургас е най-модерната кардио и неврохирургична база на Балканския полуостро...

  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Университетска многопрофилна болница за активно лечение "Софиямед" е част от верига лечебни заведения, функциониращи на територията на ...

  • icon 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти

    ### Преглед на позицията Търсим технически сътрудник/ка за бек-офис, който/която има способността да управлява и координира администрати...

    21 Mar 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    ТВОЯТ СТАРТ В СТРОИТЕЛСТВОТО ЗАПОЧВА ТУК! Строителна компания "Стартинг пойнт" ЕООД търси своя следващ екипен играч: „Асистент на главе...

    10 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center - гр. Стара Загора Търсиш стабилен старт за своята кариера? Присъедини се към екипа на Vivac...

    04 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Младши сътрудник Техническа поддръжка в Call Center /8 часа/ - гр. Плевен Ако търсиш подходящо място за старт на твоята кариера, ние ти предлага...

    17 Mar 2025 Още...
  • icon 700 лв - 900 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 1,600 лв - 1,800 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Администратор офис Фирма Бини стил ЕООД , Търговско Представителство на Еконт Експрес ООД търси да назначи служител за свой офис. Основ...

    17 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв - 2,250 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    За наш уважаван партньор - производствена компания, търсим мотивиран и организиран Административен сътрудник с предишен ОПИТ, който да ...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Искаш ли да работиш в компания, в която човекът има значение? Ела и се присъедини към нас и нашата мисия да предлагаме на Клиентите си реш...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,090 лв - 1,400 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа Подходяща и за студенти Подходяща и за кандидати с малък или без опит

    Бъдете част от нашия екип в компанията, която е лидер в производството на популярни хранителни продукти в България. Ние произвеждаме люб...

    15 Apr 2025 Още...
  • icon 1,550 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис асистент Задължения: Обработка и изготвяне на приходно-разходни документи /фактури, заявки, договори, оферти, поръчки, протоколи/; ...

    14 Apr 2025 Още...
  • icon Пълно работно време Постоянна работа

    Аджибадем Сити Клиник е една от най-големите групи лечебни заведения в България с водеща роля в предоставянето на медицински услуги в ра...

  • icon 1,160 лв - 1,320 лв / месец (нето) от работодател

    icon Пълно работно време Постоянна работа

    Офис служител Фирмата търси високо мотивирани кандидати за длъжността офис служител за гр. Бургас Задължения: обработка и сортиране на...

    09 Apr 2025 Още...
Yox Изчислена Заплата

Какво е това?

Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.

Как се смята?

Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.

Защо тази информация е полезна?

Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.

Технически сътрудник в търговски отдел

ПАЛАДИУМ EООД
location_on гр. София

icon 1,670 лв / месец (изчислена от Yox)

icon
  • Пълно работно време
  • Постоянна работа
  • Подходяща и за кандидати с малък или без опит

Пълно описание


Технически сътрудник в търговски отдел

Търсим

Технически сътрудник

PALLADIUM

Здравей! Ние сме ПАЛАДИУМ ЕООД – компания с над 30 години опит -

международен дистрибутор и производител на работно облекло,

обувки и предпазни средства. Нашата мисия е да осигурим

безопасност, следвайки визията си да бъдем най-добрият интегриран

доставчик на безопасност за работното място.

Ние сме сплотен и динамичен екип, който вярва, че всеки служител е

ключова част от нашия успех и развитието на компанията. Всеки ден е

различен и пълен с предизвикателства, които ни правят по-силни и

по-сплотени. Работим усилено, но също така обичаме да се

забавляваме и да създаваме приятелска атмосфера. Присъедини се

към нас и нека създаваме магията заедно!

Какво ще правиш при нас?

 Работи с ERP система

 Изготвя отчети за наличности на стоката

 Следи за спазване на подготовката, правилното етикетиране и изпращането на стоката

 Изготвя описи и документи на стоката за спедиция

 Организира транспорт на пратките

 Изготвя месечни и годишни справки на стоката

 Съдейства в комуникацията с под изпълнители и други отдели на фирмата, свързани с цялостната работа

 Отговаря на имейли

Какви качества очакваме от теб?

 Английски език - работно ниво

 Минимум средно образование

 Отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power Point/, ERP

 Активна и изпълнителна личност, ориентирана към дългосрочен ангажимент

 Умения и потенциал за планиране, организиране и контрол на процеси

 Опит на подобна позиция 1 г

 Отговорност и организираност – ценим активните и подредените хора!

 Инициативността е нашият път към успеха – стани част от него!

 Умение за работа в екип – ние сме семейство и се подкрепяме взаимно!

Ние предлагаме:

 Пълно работно време от 09:00-17:30 (без събота и неделя) защото и ти заслужаваш уикендите си!

 Мотивиращо възнаграждение! Трудът ти ще бъде оценен по достойнство!

 Ваучери за храна – добрата храна прави чудеса!

 Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове – здравето е на първо място!

 Паркинг за лични автомобили и възможност за служебен транспорт или парична компенсация

 Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора – няма нищо по-добро о добрата компания на работното място!

и други допълнителни предимства

 Личностно и професионално развитие в областта

 Възможности за развитие във фирмената йерархия.

Звучи Като теб?

Тогава не се колебай и кандидатствай при нас!

Очакваме те с нетърпение!

В случай, че нашето предложение Ви допада, ще очакваме от Вас автобиография и актуална снимка.

Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати за провеждане на индивидуална среща.

Вашата кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.

Личните данни, които доброволно предоставяте, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.

Средна заплата за сектора


1,670 лв / месец (изчислена от Yox)

info-icon Средна работна заплата за града изчислена от YOX

минимална

200 лв / месец

максимална

10,000 лв / месец


icon icon icon icon icon

Асистент, продажби


Асистентите в областта на продажбите изпълняват различни общи задачи по поддръжка, например съдействие за разработването на планове за продажба, управление на канцеларски дейности, проверка на фактури на клиенти и други счетоводни документи или записи, събиране на данни и изготвяне на доклади за други отдели на дружествата.

Необходими основни умения

  • извършване на стопанско проучване
  • обработване на пощенски пратки
  • извършване на рутинни офис дейности
  • извършване на чиновнически задължения

Необходими основни знания

  • счетоводни правила
  • продажбени дейности

Добави резюме

upload_file PDF DOC RTF TXT PPT ZIP XLS JPG OTH
info
Това е резюмето, което от ще разгледат за твоята кандидатура

Финален преглед

Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .

Информация за обратна връзка

Резюме

Вие се съгласявате с общите условия на Yox. При натискане на кандидатствай: 1) вие се съгласявате с общите условия на Yox, Политиката за Поверителност и Политиката на използване на бисквитките. Съгласявате се и разрешавате вашето резюме да може да бъде изпратено към работодателя (не е гарантирано получаване) и да продължи да се обработва и анализира съгласно нашите условия и политики. Натискайки „Изпрати“се съгласяваш с на Yox.bg
done
Честито, вашето резюме беше изпратено успешно!

При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.