Работа Технически Сътрудник в Пловдив
15 нови обяви за работа
-
1,500 лв - 1,600 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД в гр. Пловдив (Удостоверение за извършване на посредническa дейност №2408 от 06.12.2017 г.) търси енергичен и мотивиран ...
-
Фирма "Елтелком ООД,търси да назначи отговорнa личност за позицията ТЕХНИЧЕСКИ СЪТРУДНИК ИЗИСКВАНИЯ: Средно/Висше- техническо образова...
-
1,600 лв / месец (нето) от работодател
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
Интерлогистика осигурява висококачествени куриерски услуги в странaта и чужбина. С присъединяването си към екипа на Интерлогистика ще ...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Алфа Консулт България търси кандидaти за свой клиент за позиция Администратор офис в гр. Пловдив. Задачи: приема и предава пратки, ...
-
1,000 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Фирма "Солис" е производител на всички видове щори и дограма и търси дa назначи офис служител за гр. Пловдив. Ние предлагаме: Работно врем...
-
„ЕС ПИ ОДИТ“ ЕООД е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш клиент, производствена компания с дългогоди...
-
2,020 лв / месец (нето) от работодател
Те са лицата на Еконт, които предстaвят Бранда всеки ден. Общуват с клиентите, за да намерят решение на всяка тяхна нужда. Обхват на позиц...
-
"ЕС ПИ ОДИТ" е лицензиран посредник за намиране нa работа в България и чужбина. За наш доверен клиент, производствена компания, извършвам...
-
1,500 лв / месец (нето) от работодател
Фирма Диамант Фуудс търси да нaзначи офис оператор. Фирмената дейност е търговия с хранителни стоки. Работи се с програма Microinvest Склад Пр...
-
„Елит-П“ ЕООД, е компания с дългогодишен опит и традиции в производството и дистрибуция на ядки и сушени плодове. За нуждите нa отдел Адм...
-
1,500 лв - 2,000 лв / месец (нето) от работодател
Булминт Рекрутмънт е компания, специализирана в сферaта на човешките ресурси и услугите по подбор и администриране на персонал. Компани...
-
1,240 лв - 1,470 лв / месец (нето) от работодател
ПОДХОДЯЩИЯТ КАНДИДАТ ще се ангажира с: Водене на кaса; Води официалната кореспонденция и обезпечава информационния поток между фирмата ...
-
1,500 лв - 1,700 лв / месец (нето) от работодател
Агенция "Мами-Хелп" ЕООД в гр. Пловдив (Удостоверение за извършване на посредническa дейност №2408 от 06.12.2017 г.) търси енергичен и мотивиран ...
-
Менпауър България търси за свой клиент - утвърдена компания с повече от 20 години успешен бизнес и присъствие на пазара, мотивиран и ангаж...
Какво е това?
Това е изчисление на Yox за приблизителната работна заплата за тази позиция. Посочената стойност не е потвърдена от работодателя и може да се различава с реалната стойност на предлаганото възнаграждение.
Как се смята?
Изчислена Заплата е приблизителната стойност на възнаграждение за конкретната позиция на базата на данни от стотици хиляди обявени заплати по професия за последните 2 години. В Yox се предоставя и информация за заплатите от служители, която също е част от изчислението.
Защо тази информация е полезна?
Можеш да разбереш приблизителната заплата за тази позиция. Можеш и да филтрираш списъкът с обявите за работа по размер на работната заплата.
Пълно описание
Описание на позицията:
Търсим мотивиран и отговорен офис сътрудник за нашия отдел "Износ". Основните задължения включват изготвяне на оферти, фактури, кореспонденция по електронна поща и координация на процесите по износ. Позицията е с дългосрочен ангажимент и предоставя възможност за развитие в компанията.
Изисквания:
Шофьорска книжка - категория B; Компютърна грамотност и умения за работа с офис софтуер (Word, Excel, Outlook); Отлични комуникативни умения и внимание към детайлите; Не се изисква предишен опит на подобна длъжност.
Работно време: От понеделник до петък, от 08:00 до 17:00 ч. с 1 час обедна почивка.
Ако проявявате интерес към позицията и отговаряте на посочените изисквания, моля изпратете вашата автобиография, или се свържете с нас на 0893 553 477
Средна заплата за сектора
1,500 лв ~ 1,600 лв / месец
Посочена от работодателя
50 лв / месец
4,300 лв / месец
Отговорник по членството
Отговорниците по членство осигуряват ефективното администриране в тази област, документацията и обмена на информация. Те подпомагат процеса на обработката на закупуване на членство, настоящите запитвания за членство и процесите по обновяване на състава.
Необходими основни умения
- администриране на база данни за членството
- извършване на рутинни офис дейности
- използване на техники за комуникация
- предоставяне на услуги, свързани с членството
- създаване на професионална мрежа
- управление на членска маса
Необходими основни знания
- обслужване на клиенти
- стратегии за продажби
Финален преглед
Увери се, че информацията е точна и ако всичко е наред натисни „Изпрати“ и твоята кандидатура отива незабавно за преглед в .
При интерес от работодателя очаквайте връзка на посочените от вас контакти.